Ga naar inhoud

Opties of vermogen


PJH

Wat zou jij kiezen?  

68 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat zou jij kiezen?

    • 190pk, minder opties
      49
    • 163pk, iets meer opties
      19


Aanbevolen berichten

Enige wat me echt stoort, is dat de 190pk versie op 16" staat...style 380 vind ik echt een mooie velg maar ze is duuuuuuur :-/

Misschien die 2ehands zoeken en na 2 jaar verkopen. Dan doe ik wss niet veel verlies

En je banden zelf betalen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die korting is echt wel enorm... als ze die prijzen nu ook eens voor particulieren zouden hanteren?? Het verschil is echt zot groot

Link naar reactie
Delen op andere sites

En je banden zelf betalen?

 

Zouden ze het merken, als er na 18maanden 17" onder ligt met versleten banden en de dealer meldt dat hij de banden wil vervangen? :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ze merken dat. 17" is meteen ook RFT en een pak duurder.

Maar ik verslijt niet zoveel banden, wegens vaak snelweg, dus ik wil eventueel de opleg zelf betalen (kost me 150 euro ofzo op dat anderhalf jaar, maar dan is hij wel naar mijn zin)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die korting is echt wel enorm... als ze die prijzen nu ook eens voor particulieren zouden hanteren?? Het verschil is echt zot groot

viel mij ook al op. Dik 20% op een net gefacelift model. Zotjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mij vergist :lolz:

 

Ik heb accidenteel op de 163pk gestemd omdat ik dacht dat je daar de sportautomaat op had :D Blijkbaar was dat op je eerste keuze bij een 118D. Als het sowieso manueel en 20d is dan natuurlijk de 190pk.

 

Al zou ik persoonlijk wel een (sport)automaat verkiezen in een daily/lease. Zeker als je nog andere wagens hebt voor de plezierritjes ;) Maar uit de poll dus de 190pk (ipv de 163pk waar ik per ongeluk op stemde :lol:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Al zou ik persoonlijk wel een (sport)automaat verkiezen in een daily/lease. Zeker als je nog andere wagens hebt voor de plezierritjes ;) Maar uit de poll dus de 190pk (ipv de 163pk waar ik per ongeluk op stemde :lol:)

Pjh heeft een nogal uitgesproken mening over automatische versnellingsbakken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pjh heeft een nogal uitgesproken mening over automatische versnellingsbakken.

 

Dat wist ik niet :) Ik ging verder op wat er stond in de openingspost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel straf dat ze in fleet auto's uitdelen met 190pk. :)

 

Krijgen ze bij m'n pooier nu ook, is vooral de CO² die telt.

 

viel mij ook al op. Dik 20% op een net gefacelift model. Zotjes.

 

Krijgen ze op de A6 nu ook, idd zotjes als je weet wat een particulier maar krijgt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal maar ambetant doen, zeker.  Ik zou voor de dichtgeknepen versie gaan. 

 

Maar vooral: 16" vind ik petieterig klein onder een 1-reeks.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou wel high beam assist erbij pakken eerlijk gezegd. Kost niet veel en werkt echt enorm goed. Gebruik dat eigenlijk quasi altijd als het donker is.

 

is dat écht een optie die de moeite is? Wat doet dat? uw grootlichten op/afzetten afhankelijk van de tegenliggers?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inmiddels al 2 zoekertjes gevonden voor de 17" die ik wil, dus dat komt normaal wel :)

 

Als ik die velgen koop voor 600, dan lijkt het mij moeilijk om daar meer dan 100 euro verlies op te pakken op 2 jaar tijd, daar ze zeldzamer zijn vanwege hun prijs bij aankoop en hogere runningcosts.

Link naar reactie
Delen op andere sites

is dat écht een optie die de moeite is? Wat doet dat? uw grootlichten op/afzetten afhankelijk van de tegenliggers?

 

Het is veel beter dan dat. Het regelt de lichtbundel in functie van wat er nog op de weg rijdt. Zo kan je bv perfect met grootlichten oprijden en maakt hij gewoon in het midden een zwart vierkantje als er een auto wat verder voor je rijdt, om die auto niet te verblinden. Kan ook bv enkel rechts harder schijnen of tijdelijk links de bundel aanpassen als er een tegenligger komt. Echt een straf systeem.

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid