Ga naar inhoud

Het grote 'deze auto's zullen binnen de x jaar in waarde stijgen'


Timo

Aanbevolen berichten

309 GTI, juist! Totaal vergeten en alhoewel niet moeders mooiste wel een geinig ding om te rijden 't schijnt.

Moest dat nu ook nog wat uitstraling hebben...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh, nog eentje, althans de specialere versies:

Citroën DS.

 

Naar mijn mening nog altijd een enorm ondergewaardeerde auto op dit moment.

Cabrio's gaan relatief weinig geld, wetend dat dat een revolutionaire auto was indertijd.

En hij is b l o e d m o o i !

 

Giulia SS is ook hard gestegen de laatste jaren, spijtig genoeg al te laat dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Binnen 5 jaar zit die te flirten met de  €1.000.000 volgens mij.

 

Kan, maar dan zet ik m'n geld momenteel liever op de DB7 Zagato's :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan, maar dan zet ik m'n geld momenteel liever op de DB7 Zagato's :)

Dat model heb ik niet genoeg gevolgd om te weten hoe die gaan, fantastich knap wel :inlove:
Link naar reactie
Delen op andere sites

Carrera GT is intussen ook al van +- 300/350k naar +- 500k gestegen :(

En echt gek op welke termijn. Lijkt echt nog maar een jaar geleden dat die allemaal 300k stonden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat model heb ik niet genoeg gevolgd om te weten hoe die gaan, fantastich knap wel :inlove:

 

Ik vind die nu nog (belachelijk) laag staan, een coupé kan je misschien scoren voor zo'n €120.000 - 150.000, de AR1's hebben een reele waarde van zo'n € 180.000.

 

De evolutie van de USD deed er de laatste weken/maanden natuurlijk geen goed aan...

 

 

En echt gek op welke termijn. Lijkt echt nog maar een jaar geleden dat die allemaal 300k stonden

 

Is ook zo!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind die nu nog (belachelijk) laag staan, een coupé kan je misschien scoren voor zo'n €120.000 - 150.000, de AR1's hebben een reele waarde van zo'n € 180.000.

 

De evolutie van de USD deed er de laatste weken/maanden natuurlijk geen goed aan...

 

 

 

Is ook zo!

Geen flauw idee dat ze zo laag stonden!

7 à 8 jaar geleden ooit bij Michiels een AR1 en een DB7 Zagato samen zien staan, ik was daar toen totaal weg van. Nu ietsje minder, maar lelijk vind ik ze zeker niet.

Echt niet verwacht dat ze zo'n evolutie hadden gemaakt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lotus Omega/Carlton; gelimiteerde en genummerde reeks... zijn van 20.000/25.000 naar 25.000/30.000 gegaan in enkele jaren tijd

 

Alfa Romeo Giulia Sprint GTA

Lotus Cortina

 

of zijn die buiten categorie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor binnen een 10 tal jaar... een nette vrijwel OEM s2000, mark my words.

Nsx zou ik graag ook staan hebben, begint ziek te gaan, is eigelijk al iets te laat.

verder RS2 niet te vergeten, ook aan begin boom bezig :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen flauw idee dat ze zo laag stonden!

7 à 8 jaar geleden ooit bij Michiels een AR1 en een DB7 Zagato samen zien staan, ik was daar toen totaal weg van. Nu ietsje minder, maar lelijk vind ik ze zeker niet.

Echt niet verwacht dat ze zo'n evolutie hadden gemaakt!

 

Coupé's heb ik nog niet echt te koop weten staan, je kan natuurlijk wel hier en daar de evolutie van de veilingprijzen consulteren.

 

Enkele maanden geleden stond in Düsseldorf een AR1 te koop voor 235k, ik vond die toen te duur maar hij blijkt niet meer te koop te staan (verkocht of niet?) en momenteel staat blijkbaar eentje te koop in NL voor 241k.

 

Geweten dat er slechts 99 exemplaren van elke variant gemaakt zijn, rekening houdend met de geschiedkundige stamboom Aston-Zagato en in acht nemend dat de DB7 zowat het meest succesvolle model is (geweest) uit Aston-Martin's geschiedenis...  :o

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

400i/412i, geen flauw idee hoe het daarmee zit maar ik vind dat een beestig model.

 

Enkele jaren geleden nog 'bij de vleet' te vinden voor zo'n € 10k, nu is dat eerder € 30k+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid