Ga naar inhoud

Het grote 'deze auto's zullen binnen de x jaar in waarde stijgen'


Timo

Aanbevolen berichten

Ik krijg hartzeer als een auto daar staat te verkommeren in een garage omdat ze geld waard is

Ik rij er liever mee zodat ik er van kan genieten!!

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg hartzeer als een auto daar staat te verkommeren in een garage omdat ze geld waard is

Ik rij er liever mee zodat ik er van kan genieten!!

True, wat voor een verzekering pak jij op de evo? (Kleine) Omnium?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Andere wagen die serieus duur aan het worden is, is de MVS :mellow:

 

Zou er nochtans graag ééntje hebben ooit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad. Hoofdredacteur van AutoNews heeft er nog net eentje vastgekregen die hij weer 100% gaat zetten. Historisch beestje :inlove: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

True, wat voor een verzekering pak jij op de evo? (Kleine) Omnium?

Jep

Kleine omniium

Maar ik heb wel de auto laten schatten maar ik zou dat opnieuw moeten doen met de prijzen die altijd maar stijgen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uiteraard.

Al heb ik het meer voor de De Tomaso Pantera.

Toen ik klein was had de lokale velomaker dat achter in de garage staan.

Dat was echt: WTF is dat?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt. De De Tomaso is wel een stuk ouder dan de MVS. (De Venturi was een model van MVS, Framfy)(waarschijnlijk van voor uwen tijd ? ;) )

 

MVS had in die tijd echt een prachtig interieur en scheen een super wegligging te hebben.

 

Nu zitten die rond de 20-25K, maar de prijzen gaan erg snel naar omhoog :( 

Link naar reactie
Delen op andere sites

(De Venturi was een model van MVS, Framfy)(waarschijnlijk van voor uwen tijd ? ;) )

 

 

 

'k Ben iets ouder dan ik eruit zie ... :D (en zelfs ouder dan Bompa!)

 

Dus moest ik bij "MVS" onmiddellijk aan "Venturi" denken, maar ik weet niet of dat bij iedereen zo is.

 

En volgens mij is Venturi het merk.  :supercool:

 

:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Carrera GT is intussen ook al van +- 300/350k naar +- 500k gestegen :(

 

500k? Je vindt niks propers aan minder dan 600k.

 

Een eerste hand met weinig kilometers is 1mio en daarboven ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

500k? Je vindt niks propers aan minder dan 600k.

 

Een eerste hand met weinig kilometers is 1mio en daarboven ...

 

Jah!

 

Quote anders een bericht van begin februari!   :lol:   :(

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt. De De Tomaso is wel een stuk ouder dan de MVS. (De Venturi was een model van MVS, Framfy)(waarschijnlijk van voor uwen tijd ? ;) )

 

MVS had in die tijd echt een prachtig interieur en scheen een super wegligging te hebben.

 

Nu zitten die rond de 20-25K, maar de prijzen gaan erg snel naar omhoog :(

 

MVS heb ik niet echt gevolgd toen. Ik weet zelfs niet meer hoe het interieur er uit zag. Net even opgezocht en idd, in die tijd was dat wel mooi.

Enige wat ik me herinnerde is dat het een merk uit FR of Monaco was, en na even opgezocht te hebben, idd Monaco.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat originele golf 2 gti's en golf 1 gti's wel zullen stijgen, maar geen zotte bedragen zullen halen. Momenteel zijn ze nog niet zeldzaam genoeg, je vind ze nog genoeg maar in perfecte staat...das iets helemaal anders.

 

Mijn vermoeden is dat er binnen enkele jaren veel minder exemplaren op de markt zullen zijn en de prijs dan zal stijgen. Op het ogenblik zijn er veel wrakken van golf 1's en 2's gti/16v/G60 te koop, dat drukt de gemiddelde prijs serieus. En dat zorgt er ook voor dat mensen ze niet naar waarde kunnen schatten als je goed exemplaar hebt, want waarom staat die dan zo duur... Ze worden ook nog altijd aan de lopende band verneukt, getuned en gepimpt, dus ik denk dat er ooit een moment komt dat het probleem zal zijn om een goeie originele roestvrije oldie golf te vinden. 

 

moest ik nu nog ergens een investeringske willen doen: een golf rallye, of op langere termijn B5 RS4

Link naar reactie
Delen op andere sites

MVS heb ik niet echt gevolgd toen. Ik weet zelfs niet meer hoe het interieur er uit zag. Net even opgezocht en idd, in die tijd was dat wel mooi.

Enige wat ik me herinnerde is dat het een merk uit FR of Monaco was, en na even opgezocht te hebben, idd Monaco.

 

Eigenlijk was MVS oorspronkelijk van Frankrijk (ergens de buurt van Nantes) toen ze nog de echte sportwagens maakten. 

 

Het is pas ergens in de jaren 2000 dat dat overgegaan is in de handen van de Monegaskisch (mafia)familie Pastor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid