Ga naar inhoud

Het grote 'deze auto's zullen binnen de x jaar in waarde stijgen'


Timo

Aanbevolen berichten

Ah, dan toch.... M'n geheugen had ergens nog een belletje laten rinkelen richting FR.

 

We zijn misschien wel oud, maar nog niet zo stoem als die jonge gasten denken ;)

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

En volgens mij is Venturi het merk. :supercool:

:D

Klopt. Een 20 jaar geleden stond er dagelijks aan de universiteit van Gent een Atlantique geparkeerd. Dat was pas exclusief.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja denk ik ook. Eens die oldtimer zijn, en dus goedkoper in te schrijven en op de baan te houden, gaan die wel populairder worden.

Wat nog meer geldt voor de Corrado VR6.

Link naar reactie
Delen op andere sites

G60 sneller dan VR6 denk ik.

 

En als je nu een propere corrado VR6 in originele staat zoekt met niet teveel kilometers zit je ook al tussen de 10.000 en 15.000 euro te kijken. Dus veel speling zit daar imho niet op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

'k Ben iets ouder dan ik eruit zie ... :D (en zelfs ouder dan Bompa!)

Dus moest ik bij "MVS" onmiddellijk aan "Venturi" denken, maar ik weet niet of dat bij iedereen zo is.

En volgens mij is Venturi het merk. :supercool:

:D

Het merk begon in 1984 als Manufacture de Voitures de Sport (i.e. MVS) en was ook zo de eerste jaren gekend. 't Is pas later dat de modelnaam Venturi ook de merknaam werd. (Pas in 1990 blijkbaar).

Link naar reactie
Delen op andere sites

E32 heeft een redelijk laag punt bereikt terwijl er toch nog 'redelijke' te koop staan.

Moment om een 735i of 750i te kopen, goed te zetten en bij te houden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie een 7 niet echt "omhoog" gaan.

 

Hangt ervan af wat je natuurlijk weer verwacht. Uiteraard wordt dit nooit een "investering" zoals een Ferrari F40 of Porsche 2.7 RS dat wordt of andere exotische modellen van bepaalde merken.

 

Ik heb het hier over de wereld van de gewone sterveling / autofan. Als je tegenwoordig bvb een propere W123 of W124 wil vinden, dan ben je daar al makkelijk meer dan 5000 euro aan kwijt. Enerzijds zijn er bitter weinig deftige wagens nog van die modellen en anderzijds zijn er meer en meer autofans die een W123 of W124 willen vinden in originele staat.

 

We spreken hier van autos die je nu voor 2000-3000 op de kop kan tikken en mits wat kluswerk zelf perfect kan zetten. Ben je ze binnen x jaar beu, dan krijg je er waarschijnlijk dan makkelijk 4-5000 voor. Da's ongeveer het idee. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

zou dan eerder een 850i kopen

 

Staat ook op de verlanglijst ;)

 

Alleen is die al een heel stuk complexer dan een E32 735i bvb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Te duur in onderhoud om je daar aan te riskeren imo

 

Als dagelijkse wagen en als je steevast bij de dieven van BMW langsmoet, inderdaad.

 

Maar dergelijke auto koop je om af en toe eens een zondagse rit mee te doen en wanneer je hem zelf kunt in orde zetten. 

 

 

Dit is trouwens het probleem met gelijk welke "youngtimer". 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Priklopil heeft die auto verneukt

Zou zoiets invloed hebben op de waarde?? Sommige kevers doen het toch ook goed? :D

 

Leg uit  :huh:

Natascha kampusch of hoe je het schrijft

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou zoiets invloed hebben op de waarde?? Sommige kevers doen het toch ook goed? :D

Natascha kampusch of hoe je het schrijft

Geil :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou een VW golf 3 VR6 niet stijgen in waarde binnen 5 jaar?

 

beter een golf 4 R32 van kant zetten, wacht als die oldie worden.

 

Btw mk4 toyota supra...binnenkort ook oldtimer...wtf

Link naar reactie
Delen op andere sites

R32 is vanaf 2002 ofzo, dus das nog even wachten tot 2027 dan :)

Is er eigenlijk al iets van regeling in België als een auto 20 jaar wordt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid