Ga naar inhoud

Het grote 'deze auto's zullen binnen de x jaar in waarde stijgen'


Timo

Aanbevolen berichten

997 GT3 RS, beginnen zot te stijgen. Wij hadden er eentje te koop staan aan 109.500, 6 weken geleden zei iedereen : zot, das veel te veel. Sinds 2 weken bellen ze ons plat ervoor en ik heb hem vrijdag verkocht voor quasi de vraagprijs...

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is natuurlijk wel leuk verkopen, geraakt hij niet direct verkocht, dan is hij binnen enkele weken/maanden wel goed van prijs.:D In de meeste gevallen is een occasie die lang blijft staan een merde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mij lijken dit wel interessante auto's die momenteel nog "betaalbaar" zijn.

 

BMW E28 M5

 

Deze lijken mij quasi onvindbaar de laatste tijd? Enkel M535i is terug te vinden, M5 quasi niet? Of zie ik iets over het hoofd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

V12 Vantage

 

@@Challazer al eens de kans gehad om daar mee te rijden?

@@Vicious ja, al verschillende keren mee gereden, is een heel leuke auto om mee te rijden, maar van zodra het een beetje nat ligt heel giftig, en ook constant wielspin. 

 

Geluid van de V12 + manueel verzetten van versnelling is :inlove:

 

Zo kan je in 2de heerlijk doortrekken naar illegale snelheden, en die V12 maar huilen, schitterend... :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze lijken mij quasi onvindbaar de laatste tijd? Enkel M535i is terug te vinden, M5 quasi niet? Of zie ik iets over het hoofd?

 

Klopt. In de UK staan er 2, waarvan eentje gerestaureerd voor 60k (staat op classicdriver). Op mobile staat er momenteel geen enkele. Stilte voor de storm misschien?

Echt raar, een jaar of 2 geleden vond je ze nog regelmatig voor 25-30k.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Coupé's heb ik nog niet echt te koop weten staan, je kan natuurlijk wel hier en daar de evolutie van de veilingprijzen consulteren.

 

Enkele maanden geleden stond in Düsseldorf een AR1 te koop voor 235k, ik vond die toen te duur maar hij blijkt niet meer te koop te staan (verkocht of niet?) en momenteel staat blijkbaar eentje te koop in NL voor 241k.

 

Geweten dat er slechts 99 exemplaren van elke variant gemaakt zijn, rekening houdend met de geschiedkundige stamboom Aston-Zagato en in acht nemend dat de DB7 zowat het meest succesvolle model is (geweest) uit Aston-Martin's geschiedenis...  :o

 

Die in Düsseldorf staat toch nog te koop:

 

http://www.classicdriver.com/en/car/aston-martin/amr1/2003/259857

 

Een automaat nota bene, volgens mij toch nog wat te duur momenteel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

E36 M3, in oem staat, zoals Sega de zijne toen hij hem net had gekocht

E28 M5 zijn er maar 588 van gemaakt in lhd ECE vorm, had die vroeger moeten kopen :-(

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zouden die Z8's nog veel in waarde stijgen?

Op Hagerty zag ik dat de prijzen vanaf Septmeber tot Nu weer sterk gestegen waren, op basis van wat kennen ze die waardes toe?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid