Ga naar inhoud

Porsche Cayman GT4


Gast

Aanbevolen berichten

 

Ik word gek van zijn opschakelen. In 95 van de 100 keer gaat 'ie te vroeg op de gas tov het aangrijpen van zijn koppeling waardoor het toerental elke keer zo'n kleine opstoot krijgt vooraleer zijn koppeling aangrijpt.

Erg agressief gereden weliswaar, plaatsen waar ik no way maar 2e zou gaan. 

 

Knappe prestatie weliswaar waar balls of steal voor nodig zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zit precies ook ongelooflijk dicht op zijn stuur of is dat de camerahoek?

 

Anyway, bonkers hoe je aan zo'n snelheden gaat rijden op een circuit waar vaak maar 2m marge is voor je op een vangrail vliegt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zit precies ook ongelooflijk dicht op zijn stuur of is dat de camerahoek?

 

Anyway, bonkers hoe je aan zo'n snelheden gaat rijden op een circuit waar vaak maar 2m marge is voor je op een vangrail vliegt...

 

Denk dat die effectief kort op zijn stuur zit. Dat is toch ook mijn indruk van andere filmpjes van hem. 

Allicht ook ene met korte beentjes  :ninja:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daggie... Daggie met Polo? (de start waarschijnlijk, daarna ben ik het spoor wat beister geraakt)

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik word gek van zijn opschakelen. In 95 van de 100 keer gaat 'ie te vroeg op de gas tov het aangrijpen van zijn koppeling waardoor het toerental elke keer zo'n kleine opstoot krijgt vooraleer zijn koppeling aangrijpt.

Erg agressief gereden weliswaar, plaatsen waar ik no way maar 2e zou gaan. 

 

Knappe prestatie weliswaar waar balls of steal voor nodig zijn!

 

Echt he! Sletig ventje.

 

En ronduit waanzinnig schitterend ding dat maar 1 ding heeft dat me gigantisch zou storen... die versnellingsbakverhoudingen. Bv 130 in 2e, dat is erover voor mij op een atmo motor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bwoa, als verder de spreiding perfect is, zou me dat niet storen (filmpje nog niet bekeken echter). In 1e trekt die waarschijnlijk 80 en in 2e dan 120?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben 't niet zeker maar ik meen me toch te herinneren dat die gast idd geen tussengas geeft als hij eens een manuele test. (in de veronderstelling dat het dezelfde piloot is)

Link naar reactie
Delen op andere sites

geel :inlove:

 

Ivm onboard filmpje, ik vind het echt zot dat je met een moderne sportwagen makkelijk 30km/h sneller door schwedenkreuz gaat dan ik met de E30 en dan nog eens later kunt remmen voor Aremberg. Ik heb dus echt moeite om de E30 gestopt te krijgen in Aremberg, en deze kist doet dat gewoon later en met een hogere snelheid om te beginnen. Zotjes. Was daar destijds ook van onder de indruk in de GT3's van jerain en fuelmans.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid