Ga naar inhoud

2015 Škoda Superb


puhpuh

Aanbevolen berichten

26 minuten geleden, Jochen zei:

Dat filmpje is niet aan te zien/horen :sick:

Niet de auto maar de presentator, neem ik aan? :D   I feel your pain.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, gTa zei:

Met 5-cilinder en 700+ paarden. Zou volgens mij los doorheen de 320 GPS-km/u gegaan zijn :silly:

Steek dat in een burgerlijke L&K uitvoering (donkerblauw/beige) ... ultieme sleeper. (Meer nog dan de Britse L&K die de 2.0T opkietelde tot voorbij de 500 paarden.)

 

Heerlijk. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Jochen zei:

Dat filmpje is niet aan te zien/horen :sick:

 

En toch halen die mannen gigantisch veel views, verdienen daar maandelijks zo'n 21K mee leert Google mij :D

Blijft toch een raar gegeven, automotive YouTube. Snelle, simpele hap als Autotop.NL en Carwow halen gigantisch veel views, terwijl de ėcht kwalitatieve accounts met een grote meerwaarde alleen kunnen dromen van die aantallen.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uren geleden, gTa zei:

Met 5-cilinder en 700+ paarden. Zou volgens mij los doorheen de 320 GPS-km/u gegaan zijn :silly:

Steek dat in een burgerlijke L&K uitvoering (donkerblauw/beige) ... ultieme sleeper. (Meer nog dan de Britse L&K die de 2.0T opkietelde tot voorbij de 500 paarden.

Heerlijke projecten, zo'n dingen, maar minder opzichtig zou inderdaad beter geweest zijn.
Ik dacht dat HGP ook de 3.6 nog erin lepelde, maar ik kan me vergissen, het staat nu alleszins niet meer op de website.
Die haalde nog iets hogere cijfers, maar zal ook wel wat meer gewicht in de schaal werpen...
Ze doen nu, tot mijn grote verbazing, wel dingen met sommige VAG EV's: https://www.hgp-turbo.de/audi-e-tron-gt-rs.html :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, JanC zei:

Heerlijke projecten, zo'n dingen, maar minder opzichtig zou inderdaad beter geweest zijn.
Ik dacht dat HGP ook de 3.6 nog erin lepelde, maar ik kan me vergissen, het staat nu alleszins niet meer op de website.
Die haalde nog iets hogere cijfers, maar zal ook wel wat meer gewicht in de schaal werpen...
Ze doen nu, tot mijn grote verbazing, wel dingen met sommige VAG EV's: https://www.hgp-turbo.de/audi-e-tron-gt-rs.html :D 

Die 3.6 is toch een hele tijd af fabriek geleverd geweest (standaard versie, geen 700pk versie)? Alleen niet bij ons ingevoerd. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat inderdaad in een leasespec moet echt lachen zijn. Dat geluid is voor mij het allermooiste dat er uit een auto kan komen :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid