Ga naar inhoud

BMW G29 Z4


Soul

Aanbevolen berichten

precies een korte wielbasis met die overhangen vr en ar, beetje gedrongen maar niet op een goeie manier

voor de rest weet ik het niet, het is geen schoonheid imho (weinig elegantie) en het interieur is rommelig

dan zijn er andere merken die die grote TFT schermen beter verwerken (op het eerste zicht)

eigenlijk vind ik het geen BMW zelfs

btw moet de M40i B58 niet vrolijk naar 7000 rpm trekken?

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minutes ago, Thebiemerke said:

99DE0580-115E-45FB-A4BC-7EC06D5F06BD.jpeg

 

1 hour ago, Stancke said:

6e7ee5d60f373176c2b43a65d71bf009.jpg

Dit ziet er toch echt lekker uit imo. :inlove:

Van wat ik uit die foto's kan afleiden, liever dan een M235i. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, William Blake said:

dan zijn er andere merken die die grote TFT schermen beter verwerken (op het eerste zicht)

Mercedes blijft toch koning :biggrin:

dsc_9098.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen faire vergelijking hé, model v 2012/13 vergelijken met één van nu

dat gezegd zijnde trok dat ook op niet veel, en net wanneer MB terug alles inwerkt of integreert beginnen Audi en BMW met het erop te kleven/zetten

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minutes ago, William Blake said:

Geen faire vergelijking hé, model v 2012/13 vergelijken met één van nu

dat gezegd zijnde trok dat ook op niet veel, en net als MB terug alles inwerkt of integreert beginnen Audi en BMW met het erop te kleven/zetten

Dit is er toch evengoed "opgezet"?

08_a_class_051.jpg

En nog een heleboel modellen (zelfs facelifts van dit jaar) hebben die zwevende ipad nog trouwens.

aangepast door JerryLambo
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, JerryLambo zei:

Ziet er toch een stuk gespierder (lees: mannelijker) uit dan de vorige.

xggV0Jd.png

BMW-Z4-Roadster-Side-View.jpg

Overhang vooraan is veel te lang bij de nieuwe.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, William Blake zei:

precies een korte wielbasis met die overhangen vr en ar, beetje gedrongen maar niet op een goeie manier

 

Dat dus.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

zo slecht lijkt het nu ook weer niet. Enkel die voorlichten dan. Geen optie voor zetelventilatie zie ik...

En ook geen navi knop dus ik veronderstel dat dat een optie wordt, eindelijk hebben fabrikanten het door dat waze en google maps beter zijn dan geïntegreerde gps'en

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, JerryLambo said:

Dit is er toch evengoed "opgezet"?

08_a_class_051.jpg

En nog een heleboel modellen (zelfs facelifts van dit jaar) hebben die zwevende ipad nog trouwens.

Vind ik ook. Het interieur van de nieuwe A-klasse is niet mooi vind ik. Lijken 2 tablets tegen elkaar geplakt. Helemaal geen fan van. Anders dan in de huidige A-klasse, waar het interieur ook maar zozo is, maar zeker niet beter denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind dat er toch niet echt mannelijker uitzien, vooral erg japans. Grote teleurstelling.


Pakweg 10 jaar geleden vond ik de 3 coupe ook al meer een opvolger voor de Honda Civic dan een BMW.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik betreur het dat BMW de weg in is geslagen van auto's te overdesignen, veel te veel hoekjes/kantjes/lijntjes. 
Het is exact dat wat er voor heeft gezorgd dat ik alle moderne Mercedessen lelijk vind, en nu begint BMW ook.

Jammer, hopelijk van voorbijgaande aard.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid