Ga naar inhoud

BMW G29 Z4


Soul

Aanbevolen berichten

Geeft alleszins al een veel bravere indruk dan de concept, maar dat was ook wel wat te verwachten natuurlijk. Benieuwd ben ik alleszins wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Terug meer naar het originele concept van de Z4. Ik zie die zoveel niet meer rondrijden maar telkens blijf ik ze bijzonder vinden, ik hoop dat dit ook het geval zal zijn met de nieuwe


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb onlangs mijn Z4 23i manueel ingeruild voor een 428i GC xDrive automaat, dat is van een pure rijdersauto overstappen naar een auto die met u rijdt.

Was toch even wennen om het rijdersplezier terug te vinden, ik begrijp nu ook beter de commentaren van mensen die het over puur rijgenot hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uren geleden, de neef zei:

Ik heb onlangs mijn Z4 23i manueel ingeruild voor een 428i GC xDrive automaat, dat is van een pure rijdersauto overstappen naar een auto die met u rijdt.

Was toch even wennen om het rijdersplezier terug te vinden, ik begrijp nu ook beter de commentaren van mensen die het over puur rijgenot hebben.

Ik vind persoonlijk de E89 verre van een pure rijdersauto :)

Leuk voor te cruisen maar eens het iets vlotter gaat valt hij snel door de mand :)

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het woordje puur is er misschien teveel aan en enkel weggelegd voor de hardcore sportwagens.

Idd, maar het is zeker een feit dan een Z4 meer een rijdersauto is dan een zwaardere, stillere, meer op comfort gerichte 4gc gezinswagen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-3-2018 om 22:32, Thebiemerke zei:

Voorstelling productieversie in augustus op Pebble Beach :)

En lancering met info en foto's in september

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Phil zei:

Dus geen Pebble Beach dan?

Volgens hetgeen ik gelezen heb, SoC in Belgie in september.

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden, BMWMB zei:

Na de zomer. Spijtig.

:noparty:

Idem, had verwacht deze (en de Toyota) in Genève te zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Qua looks nog altijd up to date die generatie Z4... 

Enkel het interieur voelt oud aan, maar dat exterieur, damn, wat blijft dat een knappe ketel...

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
14 minuten geleden, Alexanderr zei:

Amai da’s lelijk, doet me denken aan een Solstice

Was ook mijn eerste gedacht... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Vreemd dat ze opnieuw overschakelen naar aparte "RESUME" en "CANCEL" toets op het stuur ivm Cruise Control. Is al een paar keer verwijderd geworden uit verschillende modellen en al een paar keer teruggekomen ook... Het ontgaat mij ook volledig door 3 aparte knoppen te plaatsen op het stuur om enkel en alleen de cruise control te bedienen. Gaat nu perfect met 1 knop op het stuur.

Wil dat zeggen dat er geen plaats is voor rijhulpsystemen in de Z4? Want die staan ook op het stuur.

F9CAE9FF-8CA6-43A7-AC46-970326D2B9C7.jpeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid