Ga naar inhoud

BMW G29 Z4


Soul

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei William Blake:

 

Heb je ook cijfers van de SL, gezien deze toch meer op het F-type prijsniveau zit?

 

1.911 stuks in Europa

3.722 stuks in Amerika

SLC in vergelijking 3.397 stuks in USA 2016

Dus hier verkoopt de SLC meer dan 3 keer zo goed als de SL, in Amerika verkoopt hij 10% minder dan de SL.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei BMWMB:

Dat de F-type geen succes is, is omdat 'm enkel te verkrijgen is (was) met dikke 3.0 motoren, en 'm daardoor te duur is voor velen. Mensen die wel dat budget hebben, zullen eerder kiezen voor een Boxster. Ondertussen is er wel een 2.0 motor beschikbaar, maar die komt jaren te laat.

Nou ... dit:

6 uur geleden zei Geezer:

In zo een dure auto vrijetijdswagen zijn de taxen van een 3 liter toch geen deal breaker lijkt mij.

Maar het blijft een feit dat de F-type blijkbaar minder kopers kan bekoren dan ik had ingeschat.

Ik denk dat de reden daarvoor vooral aan de prijs ligt van het ding. Spec dat leuk en je zit aan Porsche-prijzen. En dan is de keuze voor de meesten snel gemaakt, ja.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wacht graag de definitieve versie af alvorens mijn voordeel te vellen... Soft top is sowieso al terug een stap in de goede richting

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎19‎/‎08‎/‎2017 om 17:12 zei Carlito:

1.911 stuks in Europa

3.722 stuks in Amerika

SLC in vergelijking 3.397 stuks in USA 2016

Dus hier verkoopt de SLC meer dan 3 keer zo goed als de SL, in Amerika verkoopt hij 10% minder dan de SL.

Ook gezien dat de SLC250d gestopt wordt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt mij dat deze "teaser" toch nog aardig ver dan de definitieve versie zit.

BMW-Z4-2018-Concept-Z4-1200x800-c8878d94

Oogt wat "gedrongen", alsof ze de voorkant wat naar achter en de achterkant wat naar voor gedrukt hebben...

bmw-z4-concept-pebble-beach-concours.jpg

Niertjes, euh nieren..., lijken mij net iets te hard aanwezig.

Ook de spoilerpartij (in de vorm van het oneindigteken) oogt te agressief voor de beoogde kopers.

bmw-z4-concept-pebble-beach-concours.jpg

Is dat bruin/oranje daim als bekleding van de zetel ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • 4 maanden later...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben ik den enigste die een hekel heeft aan dat soort remklauwen? In een lagere klasse tot daaraan toe, maar bij  wagens van dit kaliber hoort dat toch niet thuis? Je ziet die ondingen niet eens op de goedkoopste Alfa Romeo. Lekker zuinig wel, komt door al die Hollanders bij BMW zeker?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
Fake uitlaat aan de rechterkant?!

Daar lijkt het op. [emoji38] Hopelijk blijven ze wel bij ronde pijpjes ipv die trapezium ondingen.. Niet dat het me zoveel uitmaakt gezien ik al geen fan ben van de concept ook.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid