Ga naar inhoud

BMW G29 Z4


Soul

Aanbevolen berichten

5 hours ago, JerryLambo said:

Maakt Porsche dan betere 4 cylinders dan BMW?

BMW maakt geen viercilinder boxers met tot 360 pk die engine of the year awards in de wacht slepen. Zes-in-lijn is natuurlijk een ander verhaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minutes ago, JerryLambo said:

Boxster heeft er toch nog altijd last van imo.

Mensen kijken echt anders naar bv een F-Type dan naar een Boxster.

Btw totaal niet akkoord dat een Z4 als een dikke BMW wordt aanzien.

Een F-Type kan je, ondanks dat het een tweezitter is die je ook met een viercilinder kunt krijgen, eerder met een 911 vergelijken vind ik. Je kunt gaan tot 575 pk en 143k euro catalogusprijs wat 911 Turbo-terrein is. Een hogere klasse dus dan de 718.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minutes ago, Phil said:

BMW maakt geen viercilinder boxers met tot 360 pk die engine of the year awards in de wacht slepen. Zes-in-lijn is natuurlijk een ander verhaal.

Dit was nochtans niet slecht.

9ee71c8b0a522631d9fe969fc6e399e1.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Gast Dirk75
Op 4/6/2018 om 08:58, flupke73 zei:

wat ik niet snap is dat bmw en ook mercedes het concept van de Boxster/Cayman/Elise/... niet overnemen, lichte eenvoudige middenmotor met (Boxster) veel praktische kofferruimte

Hoe ga je een 6 in lijn daar in het midden kunnen plaatsen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

d3tkplkcjh2zqlc3q7ry.jpg

alcgqv8nuxxyzpdnzpel.jpg

Het ergste van al lees je hier...dank u EUROPA 🤬

That’s with the B58B30, 3.0-liter turbo straight six that you get in the M240i. We Americans will be getting that with 382 horsepower and 369 lb-ft of torque, up about 50 hp from the Europeans who have to deal with a particulate filter.

Wil dus ook zeggen dat de M140i - M240i van 340pk naar 332pk gaat, wel nog meer dan de 326pk van de M135i lci

https://jalopnik.com/oh-cool-its-the-toyota-supra-and-bmw-z4-just-hanging-ou-1827837643?utm_campaign=socialflow_jalopnik_facebook&utm_medium=socialflow&utm_source=jalopnik_facebook

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is kloten, maar zal daardoor niet slechter rijden hoop ik. Ben al blij dat ze dat heerlijke blok erin leggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is kloten, maar zal daardoor niet slechter rijden hoop ik. Ben al blij dat ze dat heerlijke blok erin leggen.

Idd, en we kunnen altijd nog decaten he! Hopelijk ook de keuze voor manuele bak, maakt het plaatje compleet!
Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden, Martini Racing zei:

Komt de Toyota ook in open versie?

goede vraag, lijkt wel heerlijk om zo een targa te hebben zoals de oudere supra, kunnen we dit ook F&F gewijs laten vliegen :D

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 6/4/2018 at 9:10 AM, Stancke said:

In short the new BMW Z4 goes hard, makes a better noise than a flat four Porsche 718 Boxster, is much more entertaining in its handling, steering and body control than before while maintaining a genuinely decent ride quality. And, to these eyes, it looks the business as well. A credible rival for the Boxster? Oh yes
BMW has an unusually candid way of describing the key difference between the old Z4, and the new. The old car, they now admit, was one to drive on a Sunday afternoon, maybe when the sun was shining – because it wasn’t really a true-blue sports car.

But the new Z4 – which we drive here in Z40i prototype form – is a car to drive early on a Sunday morning, they say, before the sun has come up and when there’s no one else around, the inference being that the old car was a bit of a softie at heart whereas this new one has become a proper, red-blooded driver’s car.

And do you know what? They’re not fibbing. Having driven this all-but production-ready Z40i prototype on both road and track, with its new lightweight electric canvas hood up and down, and at all sorts of different speeds it is abundantly clear that, this time, the Z4 has got serious.

 

 

Ahahahaha ... Ik moet het nog allemaal zien. Als je de reviews moest geloven was de M235i ook "de nieuwe E36 M3". Ja mijn gat ook.

En tenzij ze daar bij BMW ineens een hoop ingenieurs hebben vervangen zitten ze tot bij nader order nog altijd met een stuurgevoel dat nog niet aan de tenen komt van dat van gelijk welke Porsche.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

On 7/15/2018 at 9:57 AM, Dirk75 said:

Hoe ga je een 6 in lijn daar in het midden kunnen plaatsen?

psst, er zijn er zelfs die een V12 in het midden van een auto kunnen plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, ir_fuel zei:

psst, er zijn er zelfs die een V12 in het midden van een auto kunnen plaatsen.

Toch al zeker een V8 in een AM Cygnet :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou die 8 PK minder (terwijl de auto al ruim 330PK heeft) serieus te voelen zijn?




Hmm...

https://www.autogids.be/autonieuws/ecologie/technische-keuring-controle-partikelfilter.html
Veranderd toch niets, de mensen die dat nu hebben vervangen ook de uitlaat, laten keuren en vervangen nadien trg hun uitlaat.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Veranderd toch niets, de mensen die dat nu hebben vervangen ook de uitlaat, laten keuren en vervangen nadien trg hun uitlaat.

Maar met die omslachtigheid zullen velen passen denk ik.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30/7/2018 om 17:42, Ian zei:


Maar met die omslachtigheid zullen velen passen denk ik.

akkoord maar dat hebben ze nu ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid