Ga naar inhoud

Porsche lovers


Daann

Aanbevolen berichten

4 minuten geleden, ir_fuel zei:

Dan ben je niet rijk genoeg voor pccb's.

Weerom: het argument "ze zijn beter" moet je niet counteren met het argument "maar de prijs". Dat zijn 2 los van mekaar staande zaken. Als mensen 1000% meer willen betalen voor iets dat 5% beter is is dat hun zaak, maar beter zijn ze zeker wel.

Wat doe je dan zelf hierboven met je 9k :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, Lotuzzz said:

Wat doe je dan zelf hierboven met je 9k :P

Zeggen dat het veel geld voor weinig meerwaarde is.

Dat is geen argument tegen. Dat is voor mijn portemonnee wel een argument tegen. Als het echter niet op 10K steekt ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, Jokke_vlo said:

Beter als in: het maakt je sneller?

In theorie wel. Hoeveel dat in de praktijk scheelt als je al 500pk hebt om roterende massa mee in gang te trekken laat ik in het midden :D 

1 minute ago, Jokke_vlo said:

en het werkt beter op roadtrips?

Enkel als je de Touring neemt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, ir_fuel zei:

Zeggen dat het veel geld voor weinig meerwaarde is.

Dat is geen argument tegen. Dat is voor mijn portemonnee wel een argument tegen. Als het echter niet op 10K steekt ...

Wat je zegt, en dat bedoel ik met nerd-gehalte: 't Is beter en een mooi stukje techniek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe maar een Manthey set upje als nerd. En ik laat zelfs niet in het midden of dat sneller is. Akkoord met indien geld genoeg lekker technisch en goed bekkend. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minutes ago, Jokke_vlo said:

Doe maar een Manthey set upje als nerd. En ik laat zelfs niet in het midden of dat sneller is. Akkoord met indien geld genoeg lekker technisch en goed bekkend. 

Zoals "Sebastien Vittel" met zijn 718 GTS 😛 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minutes ago, Jokke_vlo said:

:D :D  you know it

Hoe vallen de Dunlops trouwens mee/tegen?

 

 

Op een GT3 met niet enorm intensief track gebruik: 55.000 km. 

Zeer tevreden van, ik vind ze beter dan de Cup 2's. Alleen is mijn gebruik op Spa wat beperkt geweest door dat geluidsissue, maar op de Nordschleife zeer onder de indruk van de grip. 

Wat de remmen betreft, dat remt niet beter, neen. De uithouding is misschien nog iets hoger, hoewel dat met juiste blokken en olie op staal ook perfect lukt. Qua slijtage, ik heb nu 20k km, waarvan een stuk hard + circuit en een heel stuk autostrade, schijven zijn wel degelijk nog nieuw. Ik geloof dat die technologie wel vooruit gaat, mijn generatie is niet meer te vergelijken met die schijven op de 996 GT2 bijvoorbeeld. Als mijn blokken erdoor zijn zou ik er nog Endless op zwieren en dan heb je een top pakket. Duur, akkoord, maar top. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, ir_fuel zei:

Zoals "Sebastien Vittel" met zijn 718 GTS 😛 

Die is echt niet normaal. Gaat ook want Manthey stuff op zijn GT2RS gooien... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minutes ago, ir_fuel said:

Zoals "Sebastien Vittel" met zijn 718 GTS 😛 

Deed die geen 7'25" met zijn GTS? Ik heb dat gedaan op mijn snelste ronde met de GT3 en dat is echt al duwen, om dat uit een Cayman te wringen, chapeau..


Edit: BTG hé!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeer tevreden van, ik vind ze beter dan de Cup 2's. Alleen is mijn gebruik op Spa wat beperkt geweest door dat geluidsissue, maar op de Nordschleife zeer onder de indruk van de grip. . 


Ook mijn ervaring ! En dan zeggen dat er “kenners” zijn die die banden bij levering er laten afzwieren want “Michelin is beter”, NOT dus.

Het straffe is dat die Dunlops niet alleen sneller zijn en meer grip hebben maar ook een stuk makkelijker rijden wegens betere communicatie.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, Porker said:

Deed die geen 7'25" met zijn GTS? Ik heb dat gedaan op mijn snelste ronde met de GT3 en dat is echt al duwen, om dat uit een Cayman te wringen, chapeau..


Manthey racing cayman gts btg 7:41 on Michelin PS4s
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minutes ago, Alexx said:

Die is echt niet normaal. Gaat ook want Manthey stuff op zijn GT2RS gooien... 

Met die zijn budgetten zou ik eens gaan zien bij de VLN.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minutes ago, ir_fuel said:

Ik moest destijds 2 keer schijven wisselen per jaar, vooraan.

Dat scheelt dan al wel... Denk met de 997 jaarlijks zo wat, ik had 380mm Cup schijven ter vervanging van PCCB's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, ir_fuel zei:


Manthey racing cayman gts btg 7:41 on Michelin PS4s
 

Die is trouwens enorm tevreden van PS4S op circuit... toch benieuwd naar! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, Porker said:

Dat scheelt dan al wel... Denk met de 997 jaarlijks zo wat, ik had 380mm Cup schijven ter vervanging van PCCB's.

Dezelfde als mijn schijven.

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minutes ago, Jokke_vlo said:

 


Ook mijn ervaring ! En dan zeggen dat er “kenners” zijn die die banden bij levering er laten afzwieren want “Michelin is beter”, NOT dus.

Het straffe is dat die Dunlops niet alleen sneller zijn en meer grip hebben maar ook een stuk makkelijker rijden wegens betere communicatie.

 

En cheaper!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, ir_fuel said:

Ik snap echt niet wat zo iemand bezielt van naast zijn GT2RS zo een Cayman te gaan prepareren.

Goedkoper te crashen?

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, ir_fuel zei:

Ik snap echt niet wat zo iemand bezielt van naast zijn GT2RS zo een Cayman te gaan prepareren.

Stond op Instagram. Omdat hij tijdens TF te snel is met zijn GT2RS en geen leuke battles heeft. Dus heeft hij een GTS gekocht, en die is ideaal om te spelen met de snelle M3’s/GT3’s enz...

 

:lolz: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, Alexx said:

Stond op Instagram. Omdat hij tijdens TF te snel is met zijn GT2RS en geen leuke battles heeft. Dus heeft hij een GTS gekocht, en die is ideaal om te spelen met de snelle M3’s/GT3’s enz...

 

:lolz: 

TF ... "battles"

Echt, ga racen man.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, ir_fuel zei:

TF ... "battles"

Echt, ga racen man.

Zijn lap met die Performante van PPG... 😮 

Die kerel gaat trouwens ook enorm hard met zijn GT3RS en huracan Performante.. bijna BTG 7min

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid