Ga naar inhoud

Porsche lovers


Daann

Aanbevolen berichten

16 hours ago, Naish said:

Die velgen :inlove: 

 

Zowat het enige dat afbreuk doet aan die config.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zijn echt wel de beste velgen die je kan krijgen...

Ik ben daarom blij gezien die bij de pre-orders nog geen mogelijkheid waren...

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minutes ago, Naish said:

Dat zijn echt wel de beste velgen die je kan krijgen...

Ik ben daarom blij gezien die bij de pre-orders nog geen mogelijkheid waren...

Net jouw config gezien en daar passen ze veel beter, maar ik blijf duotone velgen over het algemeen lelijk vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6/5/2019 om 12:06, Germinal zei:


Leuke spec !

Welke kleur ?

 

 

Aventurin

bicolor zwart / island green

exterieurpack aluminium

PASM -10

20/21” Carrera Classic

geen PSE

Glazen schuifdak

Sport chrono

GT stuur

 

het heeft bij mij wat tijd nodig gehad maar ik vind ‘m ondertussen fenomenaal zo :inlove:

eigenlijk benieuwd wat @gTa ervan vindt?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeer mooie buitenkleur (moet dat wel nog eens in 't echt zien).
Fantastisch mooi interieur. Verrassend warm van tint, valt me bijzonder goed mee.
--> Die combinatie werkt uitzonderlijk goed. Absoluut fenomenale kleurencombo.

Ik ben ook de alu accentjes in 't exterieur (raamomlijsting, frontjes velgen) genegen.
--> Geen conditio sine qua non, maar 't geeft de combo wel een leuk extra. Kan de keuze zeker smaken.

Geen erg grote fan van de velgen, algemeen gezien. Ze heten wel 'Classic', maar komen bij mij zo niet binnen. Ik vind de kruisspaakvelgen (RS Spyder of hoe heten ze) knapper, maar ze combineren moeilijker (en met sommige kleuren zelfs quasi niet). Lijkt me niet dat er een betere keuze bestond dan de Classics voor deze combo. (Toch niet met wat nu beschikbaar is.)
--> Begrijpelijke keuze, niet lelijk, momenteel geen betere optie.

Absoluut géén fan van het glazen dak. Verpest de looks langs buiten compleet. (Zou minder een issue zijn op een zwarte.)
Binnenin is het wel aangenaam, temeer omdat het dat interieur in de kijker zet.
--> Moeilijk. Ik houd van de lichtinval, maar zou zuiver owv esthetische redenen "de mijne" toch zonder speccen.

Klein missertje vind ik de rode remklauwen, als je weet dat je ze tegen (in Porsche-optieprijzen) 'kleingeld' in zwart kan hebben. Toegegeven: 't zijn principieel gezien zéér zure 600 euro's om de std rode remklauwen van de 'S' vervangen te zien door de zwarte remklauwen die vroeger std waren op de non-S (en straks misschien ook op de 992 non-S) ...
--> ... maar zuiver esthetisch bekeken 't zou er wel beter bij staan, imo. (Maar ik snap dat zoiets geen evidente keuze is op een demo.)

PSE of niet vind ik lastig, wegens onvoldoende ervaring met wat het met de sound doet. Algemeen gezien vind ik de turbo 3-liters sinds de 991.2 niet mooi klinken (ook niet lelijk... maar ook niet mooi) en ik zou principieel die sound niet versterkt willen zien, zeker niet voor zo'n smak geld en al helemaal niet als daar dan nog eens telkens op dezelfde momenten (revs) en op dezelfde manier artificiële crackles, pops en bangs bij komen. Visueel gezien vind ik de 4 pijpjes al zo knap als de 2 kanonsbuizen - denk ik.
--> Goeie keuze dus om de PSE niet te speccen.

Sport Chrono is iets waar ik zelf niet snel voor zou dokken. Is dat ondertussen ook niet absurd duur? (Maar er komen ook dynamische motorsteunen bij, oid?)  

PASM -10 zonder PDCC = win

Stuur: mwokay. Kan weinig zeggen over 't 992-interieur. Nog niet in gezeten. Op foto vind ik het nog altijd wat kaal/koel aanvoelen. Ik snap het teruggrijpen naar de layout van de 70's/80's en zie daar ook wel wat in ... maar 't moet nog wennen. Standaard interieurlijsten zien er nog OK uit, vooral omdat hetzelfde materiaal terugkeert in de zetelbasis e.d.? En 't is ook altijd zo zuur als je bij Porsche andere interieurlijsten wil ...
--> No objections.

 

Short: zeer lekkere uitvoering.

 

Edit: o ja, ik vergat nog dit: DIKKE DIKKE win dat-ie geen verduisterd glas heeft. Ik snap Naish z'n uitleg wel over die zwarte rand in die achterste zijruitjes en over het doorlopen van de verduisterde achterruit in het zwarte 'frame' van de motorkap ... maar dan nog: klaar glas is geen 100 maar 10.000 keer knapper, imo.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

De 992 klinkt buiten minder dan de 991.2.. binnen klinkt de 992 wel ok.. geen idee of de PSE hier iets aan wijzigt ?

Chrono.. brengt dat geen sport+ standje mee ? En die switch aan het stuurwiel ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, Germinal zei:

De 992 klinkt buiten minder dan de 991.2.. binnen klinkt de 992 wel ok.. geen idee of de PSE hier iets aan wijzigt ?

Chrono.. brengt dat geen sport+ standje mee ? En die switch aan het stuurwiel ?

Sport chrono heeft 4 dingen die het extra brengt als mijn info klopt...

* klokje op het dashboard

* Knopje aan stuurwiel

* sportplus en individual mogelijkheid

* Launch control met die boost functie

 

Met andere woorden een duur klokje...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, Naish said:

Sport chrono heeft 4 dingen die het extra brengt als mijn info klopt...

* klokje op het dashboard

* Knopje aan stuurwiel

* sportplus en individual mogelijkheid

* Launch control met die boost functie

 

Met andere woorden een duur klokje...

Maar iedereen ziet dat je niet de pauper van het spel bent.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met 3.6 motor en boite van de 2.7rs. Short wheelbase

Ferm spel precies! 3,6 in zo een kas zal wel plezier geven. En daar staat nog vanalles anders ook?

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden, ICM zei:

Maar iedereen ziet dat je niet de pauper van het spel bent.

Mijn naam is pauper... Ik heb het niet gespecced :D

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Sport Chrono pack krijg je mee van bij de geboorte. Dat koop je niet bij Porsche.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, Naish said:

Mijn naam is pauper... Ik heb het niet gespecced :D

Wist ik. Graag op straat parkeren dan 🤪

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, ICM zei:

Wist ik. Graag op straat parkeren dan 🤪

Toevallig nergens een stukje waar je deze week gras hebt gezaaid?

1 minuut geleden, Maverick zei:

Had je beter wel gedaan, wat een auto 😍

Mooi ding idd, en zal wel hemels rijden ook... Zie wel een paar dingen die ik anders zou willen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid