Ga naar inhoud

Porsche lovers


Daann

Aanbevolen berichten

Zojuist, Porker zei:

OOIT!

 

Ooit stonden ze ook aan 300k EUR, met 10k km. 😔 Niet dat ik dat kan betalen natuurlijk, en aankoop is slechts het begin met die dingen... Maar zo wauw!

 

Maar ze hebben toch "allemaal", inclusief de ketels met meerdere tienduizenden km, aan vraagprijzen van (bijna) 7 cijfers gestaan? Of vergis ik me?

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minutes ago, gTa said:

Maar ze hebben toch "allemaal", inclusief de ketels met meerdere tienduizenden km, aan vraagprijzen van (bijna) 7 cijfers gestaan? Of vergis ik me?

Hmm nee, niet zo ver denk ik. Max. 900k voor een zwart/terracotta denk ik. Voor wat ze effectief vertrokken is nog iets anders natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minutes ago, gTa said:

Maar ze hebben toch "allemaal", inclusief de ketels met meerdere tienduizenden km, aan vraagprijzen van (bijna) 7 cijfers gestaan? Of vergis ik me?

Al een tijd 700k.

Ik herinner mij nog een prachtig blauwe Zonda voor 650k pond met amper kilometers. Absurd wat dat nu zou kosten. Die zie ik zelfs niet te koop staan. Zal wel 1.5-2 milj zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Prachtige blauwe 993 Turbo hierboven. Zal nooit vergeten, eerste keer meegereden in Chili met een 993 Carrera 2. Een blauwe met mooi rood leder. Toen hevige Porsche fan geworden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerste Porsche waar ik mee mocht rijden was een 993. Vennoot kwam mij halen(werkten nog niet samen) en stak de sleutels in mijn handen en zei rij jij maar dan kan ik wat werken😁

Heeft mij wel moeten tonen waar de contactsleutel in moest...en ben 2 keer stil gevallen🤣

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Op 15/11/2019 om 17:02, Capitol zei:

Serieuze prijs precies ook emoji33.png

Starts at 525k :shock: idd

'k Vind het wel altijd een moeilijke oefening, meeting old with new. Tot nu toe lijkt Singer daar iedere keer perfect in geslaagd, bij veel backdates vind ik het niet zo "af" ogen, of een beetje gekunsteld.

Guntherke daar heeft het precies wel goed voor. Vooras even breed als achteras (vandaar de enorme breedte), technische oplossingen, bespoke custom parts, ... aangezien hij zo ver gaat, vind ik de looks van het uiteindelijke product (met de koele, retestrakke moderne afwerking) wel passend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid