Ga naar inhoud

Porsche lovers


Daann

Aanbevolen berichten

Bij mij ook, maar dat noem ik dat gewoon een foto. Geen advertentie, geen gegevens, geen foto’s, geen aanbod dus. Vandaar dat ik het “clickbait” noemde; iemand naar een site lokken terwijl er eigenlijk niets te zien is. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

In Torhout hebben ze ook een garage waar ze het onderhoud doen en daar staan er een hele reeks speciale autos die ze online niet te koop stellen .

Foto van google maps is van zomer 2017 , er is al een en ander veranderd .

Naamloos.thumb.png.c2ca109bdd3cf5bc1471dcb1cc3c8f40.png

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mauer .. hinted that Porsche is considering two alternatives for a spiritual successor to the 914 in a move aimed at reaching out to young customers.

The first is what he described as “a car with almost no electrics, everything mechanical, puristic”.

The second, he said, is “a car for a target group of people who drive Audi TT RSs or Golf R32s”.

Mijn gedacht is dat er genoeg mensen geinteresseerd zijn in een auto met het aura van purisme maar niet zoveel die het willen als ge het voor hun neus zet zonder die woorden te gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Le Capri Mauve zei:

Mauer .. hinted that Porsche is considering two alternatives for a spiritual successor to the 914 in a move aimed at reaching out to young customers.

The first is what he described as “a car with almost no electrics, everything mechanical, puristic”.

The second, he said, is “a car for a target group of people who drive Audi TT RSs or Golf R32s”.

Mijn gedacht is dat er genoeg mensen geinteresseerd zijn in een auto met het aura van purisme maar niet zoveel die het willen als ge het voor hun neus zet zonder die woorden te gebruiken.

Klopt

Maar Porsche moet zien dat het geen tweede Audi wordt

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 hours ago, Marvin said:

Voor de puristen en mensen met minder geld: misschien komt er weer een redelijk elektronicaloze instap-Porsche (of niet, afhankelijk van wie het pleit wint)

"electronicaloze"

Wat bedoelen ze daar mee?

Minder dan wat er op de mijne zit kan gewoon niet vandaag de dag, want alles wat erop zit is wettelijk verplicht. Je kan als massa-constructeur geen auto meer uitbrengen zonder abs, zonder esp, zonder airbags. En tenzij hij < 1000kg weegt (wat nooit zal gebeuren) zal hij ook niet zonder servo komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, X5. zei:
GT3 in een kleurtje met BBS'en in zilver. Meer moet dat niet zijn!

Amai nog ni. :shock:  Waanzinnig mooi.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, X5. zei:

 

GT3 in een kleurtje met BBS'en in zilver. Meer moet dat niet zijn!

HET bewijs dat een auto gewoon zilver(-gijze) wielen moet hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zalig :D  duidelijke meningen! Maakt het makkelijk. :D 

 

Kleurencombo helpt écht niet. Die groene met die bronskleurige velgen vind ik ook extreem lelijk.

Maar die velgen vind ik wel intrigerend, zeker met de centrale moer.
Zou dat in een donkergrijze kleur op een felblauwe niet toch knap kunnen zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, X5. zei:

In een andere kleurencombinatie ben ik wel fan!

Ik vermoed dat er ook vandaag iets knaps te maken moet vallen van zo'n klassiek ogende velg, zelfs op een kar van vandaag.

Dit is (naar mijn mening) toch al minder moeilijk:

image.thumb.png.ee26e7d2bc143ec2fb59149a2aca6851.png

 

'k Vind het iig een prikkelend vraagstuk. :D  Veel hangt af van smaak en stijl, uiteraard. De Ami's lopen wild van zo'n dingen (check website HRE), langs hier is dat (voor onze moeilijker, meer understated, geraffineerdere Europese smaak) minder evident.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Jules_W zei:

Doet me denken aan de 997 sport Classic, smaakloos

😮😮😮

Nieje, één van de mooiste Porsches van de afgelopen decennia

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, gTa zei:

Ik vermoed dat er ook vandaag iets knaps te maken moet vallen van zo'n klassiek ogende velg, zelfs op een kar van vandaag.

Dit is (naar mijn mening) toch al minder moeilijk:

 

 

'k Vind het iig een prikkelend vraagstuk. :D  Veel hangt af van smaak en stijl, uiteraard. De Ami's lopen wild van zo'n dingen (check website HRE), langs hier is dat (voor onze moeilijker, meer understated, geraffineerdere Europese smaak) minder evident.

36008835166_00c3000f39_h.jpg

 

Zoiets kan ik ook wel appreciëren. Wel een voorkeur voor de BBS'en van het Weissach pack. Het ultieme velgdesign voor Porsche en BMW.

33153975618_fe7f80ecc9_b.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat je toont zijn BBS racing velgen. (In Europa niet road legal, afaik. Wat niet weet, niet deert, natuurlijk.)
Bijzonder lekkere velg, zo mogelijks de lekkerste van de hoop. Vooral de diepte die ze hebben is superlekker.

Da's nog iets anders dan de BBS Weissach Pack velgen. Geen idee in welke mate ze technisch verwant zijn, maar ik vermoed vrij sterk.
M.i. optisch een tik minder lekker, maar wel OEM natuurlijk, dus geen warranty issues.

Nog iets anders dan de BBS FI-R. Maar 5 Y-spaken ipv 7, oogt veel opener, ook bijzonder licht.

 

Qua prijzen:

  • BBS Rennsport zit ergens rond de 4k per stuk vooraan en 4,5k achteraan per stuk (excl. BTW).
  • Porsche/BBS WP-velgen ... no idea ... zal wel een stuk méér zijn wegens "OEM". (Hoeveel waren die al in optie bovenop het WP, meer dan 10k dacht ik?)
  • BBS FI-R CL komen op minder dan de helft van de BBS Rennsports.

:D  :silly: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid