Ga naar inhoud

Porsche lovers


Daann

Aanbevolen berichten

17 hours ago, Alexanderr said:

Ready for summer? 2009 Targa 4, eerste eigenaar en formidabele - unieke - kleurstelling. Tijdelijk ook 2 jaar Porsche Approved garantie!

www.elferspot.com/l/659258
 

D55F7639-EC43-40E8-A78F-6454A64A9398.thumb.jpeg.c85f0a1f4113d0d73c57aff790117922.jpeg

 

00593883-F047-4BF6-9503-706043DDFFEA.thumb.jpeg.f118cc269a11a714b045ea6d65066611.jpeg

 

4FEC81B8-2DFC-4589-A2A0-3F7D128CFEA3.thumb.jpeg.74fd4876943b6ce7a2ce0d8d2262dd23.jpeg

Dat hebben ze in de 991 toch wel beter gedaan IMO.

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minutes ago, Wutputt said:

Die kerel heeft veel betekend voor Porsche!

De laatste motor die gebaseerd is op zijn design was die van de 997.2 GT3 RS 4.0 zeker?

991.1 GT3 Cup motor denk ik.

Geen idee hoe dicht de huidige R en RSR er nog familie van zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, ir_fuel said:

991.1 GT3 Cup motor denk ik.

Geen idee hoe dicht de huidige R en RSR er nog familie van zijn.

Ge hebt gelijk. Die was idd ook nog met Mezger motor.

Ik dacht ooit ergens gelezen te hebben dat er in de R en RSR nu een nieuw type motor ligt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat interieur is juust de max!

Dat is eigen aan die tijd.

Ton sur ton!

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het mag nog eigen zijn aan die tijd, mooi kan ik dit echt niet noemen.

Nu niet, en in die tijd ook niet! :D

 

Het exterieur daarentegen :party:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, bossie zei:

@Alexanderr hoe rijd dit nog in vergelijking met een moderne Porsche?

Geen idee, nog nooit mee gereden :P Ik doe er zondag een bolleke-pijl mee, ik zal het je dan weten te zeggen ;) 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben geen zo’n fan van hoe die turbo inkomt. Zeer on off karakter wat voor mij het leuke rijden-op-koppel van een 964 wegneemt; zeker op een rondrit waar je veel uit lage toeren wegtrekt. Nog meer aanwezig als je een 4-bak hebt...

eerste turbo’s waren gemaakt om je passagier te imponeren met zijn power en straight line speed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben meestal niet wild van die zachte, natuurlijke, uni tinten (ik noem ze dan ook vaak plat & duf) ... maar dit vond ik wel nog een interessante combo met de striping en de matalu wielen en de alu raamomlijsting:

gt3.thumb.jpg.2e97aa9bdda31fe8df9f79ce79222400.jpg

't interieur zet de toon verder:

gt3a.thumb.jpg.e3a308fac17f2f19e9464da0fb0a008a.jpg

gt3b.thumb.jpg.0df106ccfc8ad31e5fc32161cf699bd0.jpg

gt3c.thumb.jpg.58c85a04f3dd3fdd254eee1c7f6e5bf0.jpg

gt3d.thumb.jpg.baa0b92a2ac3406444624666b176edf6.jpg

'k Zou dan wel die "oude" kuipjes hebben genomen ipv de nieuwe, om makkelijker achterin wat "touring-bagage" te kunnen smijten :D 

 

 

Leuk om te zien. 'k Zou 't nooit zelf zo bestellen (blijft voor mij plat & duf) maar wel een leuke spec om te zien.

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

En "de gelen met die groene wielen" staat weer te koop.

Speciaal is 't minste wat je kan zeggen, ik vind het vet. :inlove:

't Groen komt terug in de striping en ook binnenin in de piping in de zetels. :inlove:  Enige keer ook dat ik dat irish green knap vind (op de wielen), hier mag zo'n sprekend "generiek" fel uni donkergroen. (Als carrosseriekleur vind ik het allerminst geslaagd.)

 

 

a.jpg

a2.jpg

a3.jpg

a4.jpg

a5.jpg

a6.jpg

a7.jpg

a8.jpg

a9.jpg

  • Vind ik leuk 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17/6/2020 om 21:08, Jenkins zei:

Dat groene interieur, daar ben ik dan minder dan van.

Was oorspronkelijk zwart, is gewoon groene aanslag van ouderdom. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Damn, na even meegereden te hebben in de O-CO-2 (Taycan 4S), wetende dat de Taycan turbo S nog eens zo gigantisch veel sneller is ... en dan is de 992 turbo S nog eens sneller ... bonkers :silly: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 hours ago, gTa said:

Damn, na even meegereden te hebben in de O-CO-2 (Taycan 4S), wetende dat de Taycan turbo S nog eens zo gigantisch veel sneller is ... en dan is de 992 turbo S nog eens sneller ... bonkers :silly: 

Don't worry, gTa, er is nog steeds de Taycan RWD :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, ICM zei:

Rearranged 3.2-liter engine with 275 hp

changed seats for more inexpensive

More inexpensive :inlove:
 

 

Kost dan ook "maar" 125k :lolz: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet er iemand waar ik online OEM Porsche remblokken kan bestellen? 

Ben eens aan het zien geweest op een paar websites, maar daar kom ik dan 20 verschillende merken tegen en sommige blokken zijn zo absurd goedkoop dat ik er weinig vertrouwen in heb, genre 55 euro voor een set voorste blokken. :tct: 

Heb ook geen zin om Pagid ofzo te steken, want dat is overkill voor mijn straatgebruik. De auto is nu 4 jaar en de eerste blokken steken er nog steeds op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid