Jump to content
Daann

Porsche lovers

Recommended Posts

Daann    3,258
Daann

Auf Wunsch meiner Frau (was für mich ein Befehl war) wurde das Auto auf Viersitzer umgebaut 

:lol:  

  • Funny 6

Share this post


Link to post
Share on other sites
Soul    2,698
Soul

1948 Porsche 356 Coupe
1948 Porsche 356 Coupe.


Porsche 356SC cutaway
Porsche 356SC cutaway, used by Porsche for demonstration at motor shows during 1963.

1966 Porsche Carrera 2000cc Six
1966 Porsche Carrera 2000cc Six - designed for long-distance events.


1960 Porsche Carrera-Abarth
1960 Porsche Carrera-Abarth.

Share this post


Link to post
Share on other sites
gTa    18,027
gTa

Denk 't ook.

Carmine vind ik bonkers mooi. Zo'n volle, warme, "zuurstofrijk-bloed" kleur. Meer dan licht en sportief genoeg, maar niet zo licht dat 't plat (te licht?) wordt bij fel licht.
Gewoon stom dat je daar 3,5k EUR voor moet neertellen, tov guards.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mich    1,594
Mich

Als je van echt rood houdt, is Guards de betere keus. Bestaat dan ook al 40j

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
gTa    18,027
gTa
10 minuten geleden, Mich zei:

Als je van echt rood houdt, is Guards de betere keus. Bestaat dan ook al 40j emoji6.png

Times change. Op een kleinere auto: ik ga volledig akkoord. Op een bakbeest als een 992 (of 991) begint dat wel héél "aanwezig" te worden. Ik vind 't niet lelijk, maar het diepere carmine past zeker al zo goed, is wat voller en wat minder iyf ook. En is ook "echt" rood, hoor, niks fake aan.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mich    1,594
Mich
Just now, gTa said:

Times change. Op een kleinere auto: ik ga volledig akkoord. Op een bakbeest als een 992 (of 991) begint dat wel héél "aanwezig" te worden. Ik vind 't niet lelijk, maar het diepere carmine past zeker al zo goed, is wat voller en wat minder iyf ook. En is ook "echt" rood, hoor, niks fake aan.

klopt je hebt een punt... maar toch ga ik nog steeds voor het gewone rood. Carmine is te vaak te donker... eerder somber daardoor.

Share this post


Link to post
Share on other sites
gTa    18,027
gTa

Ik kan wel volgen. Maar in volle zon: booooy. ❤️

Smaak en goesting! BMWMB zou er meteen een Latijnse spreuk op kleven, zegt!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Polygoon    6,793
Polygoon
korneeldebruyn    418
korneeldebruyn
Ik kan wel volgen. Maar in volle zon: booooy.
Smaak en goesting! BMWMB zou er meteen een Latijnse spreuk op kleven, zegt!

Er is pas een Carmine Red 991.2 Turbo S bij Bavaria binnengekomen.

78c1d507324b46a2bc9b8de7bdd03e2c.jpg

e1135de14d7eba353abfd961e9d6e8a7.jpg
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
SpeedExceed    91
SpeedExceed

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Similar Content

    • fuxhound
      By fuxhound
    • The Swede
      By The Swede
      Maat hier heeft zijn gedachten gezet op een Cayenne van het vorig model in GTS of Turbo. Binnen zijn budget heeft hij keuze te over van pre-facelift modellen (2012-2015) en zelfs enkele post-facelift modellen. Hij toonde me enkele voorbeelden. Leken me allemaal propere autos tussen de 90000 en de 140000km. 
      Hij vroeg of ik hier iets van af wist. Nope, nada.
      Gezien dit hier ondertussen een Porsche forum is geworden, heb ik beloofd de vraag (vragen/) hier even te stellen.
      - Hoe zit het met de betrouwbaarheid van die modellen?
      - Zijn er dingen waar je op een bepaalde kilometerstand moet voor opletten?
      - Is het waard een Turbo te kopen ipv een GTS?
      - Zelf zie ik bitter weinig verschil tussen de pre-facelift en de facelift (ik zie zelfs geen). Zijn er belangrijke verschillen? (Enige wat ik vond, is dat de GTS geen V8 meer was maar een V6 turbo).
      Met dank.
    • Thebiemerke
      By Thebiemerke
    • Alexx
      By Alexx
      Auto van een goede kennis van mij.
      Betreft een 991.2 S in het GT Silver.
      Wagen is enorm goed uitgerust. Eigenaar heeft hem aangekocht met 4000km bij Porsche Centrum Eindhoven.
      Heeft toen 159k betaald, dus ik denk dat de nieuwprijs nog een tikkeltje hoger ligt...
      Full option word vaak in de mond genomen, maar denk dat het bij deze toch niet veel scheelt. Ik vind deze echt enorm knap samengesteld en met toch vrij zeldzame opties.
      Onder andere: PCCB, PSE, -20mm verlaagde PASM ophanging, meesturende achteras, PDLS+, carbon interieur, noselift, en nog veel meer, zie foto in bijlage.

      Wagen is echt in topconditie. Eigenaar is er zeer zuinig op. Ondanks de PCCB’s is er niet mee op circuit gereden. Het is echt puur een dagelijkse wagen. Tenzij het regent, dan neemt hij zijn Cayenne Turbo. 
      Wagen heeft 46000 km’s. Eigenaar wou er nog een 93-94k voor dacht ik, prijs is zeer licht bespreekbaar. Lijkt me gezien de staat van de wagen, uitrusting en spec zeker niet onrealistisch. Wagen rijdt en voelt echt als nieuw aan.




  • Recently Browsing   1 member

    • Capitol
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms & Conditions