Ga naar inhoud

Porsche lovers


Daann

Aanbevolen berichten

12 uren geleden, Porker zei:

Dat was echt iets om te aanschouwen, als je denkt dat je ah pushen bent en dan komt die mens quasi op het gras voorbij gestoven. Dan sta je weer met de voetjes op de grond, geweldig om te zien. 😱

Blijkt een ex-Supercup figuur te zijn, dan weet je ineens dat je daar niks te zoeken hebt. 😅

Ik kreeg al klamme handen bij het bekijken van het filmpje :D 

Ik vond wel dat hij met momenten iets te agressief reed tov de anderen on track :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minutes ago, Thebiemerke said:

Ik kreeg al klamme handen bij het bekijken van het filmpje :D 

Ik vond wel dat hij met momenten iets te agressief reed tov de anderen on track :) 

Dat is ook zo, het heeft eenmaal geen centimeter gescheeld, ik moest plots extra remmen voor een voorligger en hij zat al op max remcapaciteit achter mij, dat zie je niet graag afkomen in je spiegel. 😬

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden, Porker zei:

Dat is ook zo, het heeft eenmaal geen centimeter gescheeld, ik moest plots extra remmen voor een voorligger en hij zat al op max remcapaciteit achter mij, dat zie je niet graag afkomen in je spiegel. 😬

Was dat niet die gast die ook gecrasht is die dag? :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat was echt iets om te aanschouwen, als je denkt dat je ah pushen bent en dan komt die mens quasi op het gras voorbij gestoven. Dan sta je weer met de voetjes op de grond, geweldig om te zien. [emoji33]
Blijkt een ex-Supercup figuur te zijn, dan weet je ineens dat je daar niks te zoeken hebt. [emoji28]
Er is een filmpje van hem met de GT2 RS MR van Sebastian Vittel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 7/24/2020 at 9:04 AM, Vanni said:

Dit moet toch kicken zijn als je zo hard kunt rondgaan op de Ring B)

Daar is eigenlijk niks kicken aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je iets doet waar je 100% in controle bent is er toch nergens sprake van "kicken". Als je bewust je grenzen gaat verleggen genre "ik ga hier gewoon niet liften en we zien wel of ik het haal", en dat lukt, ja, daar krijg je een kick van als dat lukt (en veel traantjes als het niet lukt :lol: ). Maar dan ook enkel de eerste keer. Eens je weet dat dat kan doe je dat gewoon de volgende keer zonder nadenken of emoties. 

Maar zolang je binnen je eigen comfort zone aan het knallen bent (en of dat nu 9 minuten per ronde of 7 is doet er niet toe) ga je daar geen kick van krijgen nee, want je bent volledig in controle van wat je aan het doen bent.

Racen tegen iemand anders is een gans ander verhaal. Daar spelen emoties een veel grotere rol.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, ir_fuel zei:

Als je iets doet waar je 100% in controle bent is er toch nergens sprake van "kicken". Als je bewust je grenzen gaat verleggen genre "ik ga hier gewoon niet liften en we zien wel of ik het haal", en dat lukt, ja, daar krijg je een kick van als dat lukt (en veel traantjes als het niet lukt :lol: ). Maar dan ook enkel de eerste keer. Eens je weet dat dat kan doe je dat gewoon de volgende keer zonder nadenken of emoties. 

Maar zolang je binnen je eigen comfort zone aan het knallen bent (en of dat nu 9 minuten per ronde of 7 is doet er niet toe) ga je daar geen kick van krijgen nee, want je bent volledig in controle van wat je aan het doen bent.

Racen tegen iemand anders is een gans ander verhaal. Daar spelen emoties een veel grotere rol.

 

Ik had begrepen dat je dat bedoelde. Voor zo iemand is het waarschijnlijk minder 'kicken' en minder spannend dan iemand die er voor het eerst komt met zijn i30N.

Of als ik ga karten met collega's en iedereen dubbel zeggen ze achteraf: "Jij durft nogal!" - terwijl ik eigenlijk net vroéger rem en zo sneller ben.

Hangt er een beetje vanaf of je kickt op alles onder controle hebben, of net over de controle soms eens een momentje los kunnen laten.

Doch: zot rondje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, D Squaloid zei:

Kan je een Speedster 70 krijgen met airco? Of altijd zonder?

Speedster komt altijd met airco.
Wat je standaard niet hebt in een Speedster is PCM; ipv PCM heb je een storage compartment.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, D Squaloid zei:

Ik geloof je onmiddellijk.

 

Ik las een Engelstalig artikel waarin het tegendeel werd beweerd. En hier ook bvb:

 https://www.autonieuws.be/nieuws/3828-porsche-911-speedster-concept

De lichtgewicht-filosofie wordt ook in het interieur doorgevoerd: de Speedster heeft geen radio/navigatie en geen airco.

Speedster Concept is niet het finale productie model.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26/7/2020 om 21:40, D Squaloid zei:

Kan je een Speedster 70 krijgen met airco? Of altijd zonder?

Zit nog in de Configurator, leef je uit! :D 

https://cc.porsche.com/icc/ccCall.do?rt=1595984437&screen=2560x1440&userID=DE&lang=de&PARAM=parameter_internet_de&ORDERTYPE=991890&CNR=C00&MODELYEAR=2019&hookURL=https%3a%2f%2fwww.porsche.com%2fgermany%2fmodelstart%2fall%2f

Zal niet lang meer duren eer die daar uit verdwijnt, neem ik aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een Belg in de Nederlandse 'Klokje rond' reeks van AutoWeek. :D

Inmiddels zit ie al ruim boven de 455k (wss nu bijna 500k) km.

 

aangepast door Ian
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Die had ik ook al gezien, maar het lijkt me nogal een circuit exemplaar gezien de prijs, volledige rolkooi, niet meer alle typische RS stickers....

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid