Ga naar inhoud

Porsche lovers


Daann

Aanbevolen berichten

Uibreiding van rolbeugel naar rolkooi ... krijg je toch nooit op platen in België?
Jammer idd dat de zijdelingse decals onderaan weg zijn.
Maar sowieso een geinig apparaat. Benieuwd naar 't aantal overrevs. :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uibreiding van rolbeugel naar rolkooi ... krijg je toch nooit op platen in België?
Jammer idd dat de zijdelingse decals onderaan weg zijn.
Maar sowieso een geinig apparaat. Benieuwd naar 't aantal overrevs. [emoji3] 

Aantal overrev’s: Zoiets kan je dus laten uitlezen bij de Porsche dealer? [emoji3] Wist ik niet
Link naar reactie
Delen op andere sites

Aantal overrev’s: Zoiets kan je dus laten uitlezen bij de Porsche dealer? [emoji3] Wist ik niet

Dat is 1 van de eerste dingen die ik vraag als ik naar eentje ging/ga kijken! Als er teveel overrev’s zijn (stage 5-6 bv), kan je bv nooit nog Porsche Approved garantie krijgen.

Altijd vragen naar het PIWIS rapport, daar staat dat in.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, ir_fuel zei:

Manthey heeft zijn MR kit voor de GT3 RS uit:

Wel rare achterste velgen.

 

DSC08598.jpg

DSC08602.jpg

DSC08606.jpg

DSC08619.jpg

DSC08623.jpg

DSC08625.jpg

DSC08631-2.jpg

DSC08679.jpg

Is bij de GT2RS ook op de achterste velgen. Werkt in de windtunnel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, ir_fuel zei:

Waarom doen ze dat dan niet op hun racewagens?

Die dingen reduceren de turbulentie aan het wiel, waardoor de zijdelingse stroming beter is. Daardoor is de stroming aan de achtervleugel op de buitenkanten ook beter en kan je daar 1 click attack angle minder op steken. Dus ook minder drag.

Racewagens scoopen lucht van onder de wagen langs de remmen door de velg, dus daar is zo een disk niet optimaal.

  • Vind ik leuk 6
  • Thanks Friendly 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5/8/2020 om 12:56, Bouncing Bullet zei:

Is bij de GT2RS ook op de achterste velgen. Werkt in de windtunnel.

 

Op 5/8/2020 om 13:04, ir_fuel zei:

Waarom doen ze dat dan niet op hun racewagens?

 

Op 5/8/2020 om 15:49, Bouncing Bullet zei:

Die dingen reduceren de turbulentie aan het wiel, waardoor de zijdelingse stroming beter is. Daardoor is de stroming aan de achtervleugel op de buitenkanten ook beter en kan je daar 1 click attack angle minder op steken. Dus ook minder drag.

Racewagens scoopen lucht van onder de wagen langs de remmen door de velg, dus daar is zo een disk niet optimaal.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 8/5/2020 at 3:49 PM, Bouncing Bullet said:

Racewagens scoopen lucht van onder de wagen langs de remmen door de velg, dus daar is zo een disk niet optimaal.

Dat doen de straatwagens toch ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Daggie zei:

Ik zou hem vooraan wat lager leggen .. hangt wat op zijn achterste ..

Welke velgen zijn dat trouwens?

Zou even via groot scherm willen kijken (smartphone in volle zon nu) maar dat lijken BBS FI-R CL. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid