Ga naar inhoud

Porsche lovers


Daann

Aanbevolen berichten

Iemand ervaring met de 718 Cayman 2.0T (PDK)? Ben aan het dromen van een 1ste eigen jonge 2handse recente Porsche dat lijkt me de ideale instapper qua rijgenot met de middenmotor layout/chassis combo, looks en betaalbaar in taksen (+- 420 eur jaarlijks) en gebruikskosten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 hours ago, Mvl said:

Iemand ervaring met de 718 Cayman 2.0T (PDK)? Ben aan het dromen van een 1ste eigen jonge 2handse recente Porsche dat lijkt me de ideale instapper qua rijgenot met de middenmotor layout/chassis combo, looks en betaalbaar in taksen (+- 420 eur jaarlijks) en gebruikskosten. 

Als het motorgeluid geen afknapper is voor u is dat een zeer mooi pakket.

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 2/18/2021 at 10:48 PM, gTa said:

Heerlijk. ❤️  (Maar een beetje té modieus bijna... iedereen springt nu op dat groen+bruin.)

Oak green ware (vind ik) nog een tik knapper geweest, maar al chance dat 't niet dat RAL'erig inspiratieloze Irish Green is.

Oak is werelds

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 2/18/2021 at 10:48 PM, gTa said:

Heerlijk. ❤️  (Maar een beetje té modieus bijna... iedereen springt nu op dat groen+bruin.)

Oak green ware (vind ik) nog een tik knapper geweest, maar al chance dat 't niet dat RAL'erig inspiratieloze Irish Green is.

Deze was in de week op savage garage, ik vond de combo wel dik en de kleur is OAK. Coupe was beter geweest.

Our PTS Oak Green Metallic 992 Turbo S Cabriolet on HRE Performance Wheels  | McLaren Life

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2/3/2021 om 00:07, Mvl zei:

Iemand ervaring met de 718 Cayman 2.0T (PDK)? Ben aan het dromen van een 1ste eigen jonge 2handse recente Porsche dat lijkt me de ideale instapper qua rijgenot met de middenmotor layout/chassis combo, looks en betaalbaar in taksen (+- 420 eur jaarlijks) en gebruikskosten. 

Zou nooit nog een 4 cilinder Porsche kopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Motor voelt gewoon niet speciaal aan.Ik zou voor een 991 of F-type v6 gaan.Nog liever een 718 spyder maar das boven de 10000€ aan taksen om hem op de baan te krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, bossie said:

Bedoel je in vergelijking met een 991 of met de cayman? Heb zelf nog geen F type gereden.

In vergelijking met beide.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iemand ervaring met de 718 Cayman 2.0T (PDK)? Ben aan het dromen van een 1ste eigen jonge 2handse recente Porsche dat lijkt me de ideale instapper qua rijgenot met de middenmotor layout/chassis combo, looks en betaalbaar in taksen (+- 420 eur jaarlijks) en gebruikskosten. 

Is eigenlijk mijn yolo optie voor +- 50k

Ofwel ga ik voor een benzine break +200pk à la A4allroad/A4 avant/A6 of E/C-klasse of BMW 330/530.

Ben 31j nog single maar kan rap verandering in komen[emoji28]

Hele mooie nieuwere A4 Allroads en zelf E400 Kombi’s gezien in DE voor nog een stuk minder dan 50K. Toch wel veel praktischer en ook nog rap.

The heart or the mind...


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, Mvl zei:


Is eigenlijk mijn yolo optie voor +- 50k

Ofwel ga ik voor een benzine break +200pk à la A4allroad/A4 avant/A6 of E/C-klasse of BMW 330/530.

Ben 31j nog single maar kan rap verandering in komenemoji28.png

Hele mooie nieuwere A4 Allroads en zelf E400 Kombi’s gezien in DE voor nog een stuk minder dan 50K. Toch wel veel praktischer en ook nog rap.

The heart or the mind...


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

No brainer, de Cayman in dat geval.

Als single een break kopen, terwijl je nu nog als petrolhead kan genieten? Je gaat zelfs goedkoper uitkomen wegens minder afschrijving.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Mvl zei:


Is eigenlijk mijn yolo optie voor +- 50k

Ofwel ga ik voor een benzine break +200pk à la A4allroad/A4 avant/A6 of E/C-klasse of BMW 330/530.

Ben 31j nog single maar kan rap verandering in komenemoji28.png

Hele mooie nieuwere A4 Allroads en zelf E400 Kombi’s gezien in DE voor nog een stuk minder dan 50K. Toch wel veel praktischer en ook nog rap.

The heart or the mind...


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Ik snap het niet goed. Verwacht je dat je toekomstige een Cayman of andere sportwagen zal rijden en dat je met twee onpraktische auto's zal opgescheept zitten?

Ik rij nu al bijna 3 jaar dagelijks met een 718 Boxster S met PDK, zou dat zo opnieuw kopen. :inlove: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, Martini Racing zei:

Ik rij nu al bijna 3 jaar dagelijks met een 718 Boxster S met PDK, zou dat zo opnieuw kopen. :inlove: 

En Cayman versus Boxster? ( S of GTS) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een verscheurende keuze .. een Porsche Cayman of een Audi A4 Avant .. 

Misschien moet je eens een leuke Hyundai overwegen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Daggie zei:

Misschien moet je eens een leuke Hyundai overwegen?

Ik weet een mooie Hyundai i40 te koop staan van 1ste eigenaar. 5j oud en 25.000km op de teller😃

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden, toere zei:

En Cayman versus Boxster? ( S of GTS) 

Geen ervaring mee, ben sowieso een cabrio-mens. 

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Mvl zei:


Is eigenlijk mijn yolo optie voor +- 50k

Ofwel ga ik voor een benzine break +200pk à la A4allroad/A4 avant/A6 of E/C-klasse of BMW 330/530.

Ben 31j nog single maar kan rap verandering in komenemoji28.png

Hele mooie nieuwere A4 Allroads en zelf E400 Kombi’s gezien in DE voor nog een stuk minder dan 50K. Toch wel veel praktischer en ook nog rap.

The heart or the mind...


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

E400 T is een top auto! 

Veel waar, voor weinig geld. ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Mvl zei:


Is eigenlijk mijn yolo optie voor +- 50k

Ofwel ga ik voor een benzine break +200pk à la A4allroad/A4 avant/A6 of E/C-klasse of BMW 330/530.

Ben 31j nog single maar kan rap verandering in komenemoji28.png

Hele mooie nieuwere A4 Allroads en zelf E400 Kombi’s gezien in DE voor nog een stuk minder dan 50K. Toch wel veel praktischer en ook nog rap.

The heart or the mind...


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Koop vlug nen Boxster/Cayman @Mvl

Je hebt nog geen lief en je ligt al onder de sloef :lol: 

  • Grappig 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5/3/2021 om 16:41, Challazer zei:

Koop vlug nen Boxster/Cayman @Mvl

Je hebt nog geen lief en je ligt al onder de sloef :lol: 

Je moet dat idd kopen vooraleer je ze leert kennen 😛 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid