Ga naar inhoud

Porsche lovers


Daann

Aanbevolen berichten

handrem kalibreren wschl. 

En bij het vervangen van de remvloeistof heb je de computer ook nodig om de abs installatie deftig te kunnen flushen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan idd zijn dat voor kalibratie was... Ik ga het niet met 100% zekerheid beweren...

Laat het resultaat van je klusje eens weten :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minutes ago, Naish said:

Kan idd zijn dat voor kalibratie was... Ik ga het niet met 100% zekerheid beweren...

Laat het resultaat van je klusje eens weten :D

't is niet alsof ik nog nooit remblokken heb gewisseld. Op mijn 997 talloze keren gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Naish zei:

Ik heb dat ook maar eens gehoord van ene hoor... Kan ook zijn dat het vooral ging om handrem...

Is inderdaad nodig om de handrem terug te draaien, piston kan je met een sergeant doen. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De blauwe touring doet hard denken aan Tuur Bo zijne Mk.II 997 GT3 geweest, met die nummerplaat. :D  

't Is toch hem niet, parazaar?

Afbeelding kan het volgende bevatten: auto en buiten

 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minutes ago, ir_fuel said:

Dat is niet het interieur van die van de advertentie.

Zag het ook maar in de advertentie stond satelbraun dus ga er van uit dat die wel klopt.

 

image.png.10c717df507703244c7063489e4562c9.png

want dit is zwart?

image.thumb.png.435167a5d94c0aad3550ebacf706f0a5.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn foto's gemixed. De ogenschijnlijk zwarte stoelen is van een 991.1 (zie de flipperbediening aan het stuur) .

Verderop in de advertentie staat wel het juiste interieur in zadelbruin.

De zwarte stoelen zijn overigens de sportstoelen plus als ik me niet vergis, en de bruine zijn de standaard sportstoelen (wordt in de ad ook niet gesproken over de plus stoelen).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9/7/2020 om 16:51, ir_fuel zei:

Wat? Om remblokken te vervangen?

In principe is dat gewoon de blokken swappen en nieuwe slijtsensoren steken. Bij mijn 997 talloze keren zelf gedaan.

Wat heeft de diagnosecomputer ermee te maken?

Blijkbaar sturen ze enkel de Porsches met PCCB's naar het PC. Diegene met stalen schijven doen ze toch zelf.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Om even terug te komen op de remblokken, bij Audi moet je inderdaad via de computer de remzuigers / handrem openen voor het vervangen van de blokjes. Niets spectaculair aan, kabeltje aan de laptop soft opstarten en openen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minutes ago, Thebiemerke said:

 

 

Dat was echt iets om te aanschouwen, als je denkt dat je ah pushen bent en dan komt die mens quasi op het gras voorbij gestoven. Dan sta je weer met de voetjes op de grond, geweldig om te zien. 😱

Blijkt een ex-Supercup figuur te zijn, dan weet je ineens dat je daar niks te zoeken hebt. 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid