Ga naar inhoud

Tijd voor iets (oud) nieuw


Polygoon

Aanbevolen berichten

Ik wil/kan er momenteel niet te veel geld aan hangen dus heb wat het gevoel die mens zijn tijd te gaan verdoen. Moest jij er een dezer eens naartoe rijden wil ik eventueel wel aanpikken, @@gewoon ik 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb zelf geen tijd. Ik moet er ook eens raken. September-Oktober is er terug een TD. Sluit aan ipv te gaan golfen.

 

:lol:

 

Een TD? Also: waar zat hij ook alweer?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat verwacht je anders voor 5K, behalve een of andere duffe VW Polo?

Ik heb nog nooit meer dan 5k voor een auto uitgegeven, heb ik al veel duffe auto's gehad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou er eens tot bij die bekende carrossier in Holland moeten geraken. Probleem is dat volgens @@gewoon ik die mens geen "prijsschatting" doet via mail. Dus moet ik al helemaal naar ginder rijden om de werken die moeten gebeuren te laten zien. Als dat dan 3-4K kost is dat een rit voor niks geweest want dat ga ik er nu niet insteken :)

Dat is ocharme een uur rijden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een uur en een kwartier dan

 

Een uur en 28 minuten. Dat mag ik toch al een eind vinden met een wagen die niet sneller kan dan 90 en maar vier versnellingen heeft?

 

Nu ik geraak er wel eens hoor daar niet van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spaar wat meer centen ipv ze uit te geven en lap die kist op + doe er evt. nog een minipleidooi bij mama / papa bovenop.

De eerste 4 woorden van de OP zijn vrij belangrijk ;)

Die kist gaat niet weg en al zeker niet voor maar 5k

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeker leuk, ik heb een is 300 gehad, super veel plezier mee gehad in de sneeuw (sper)

Wel een sport kopen en manueel (sper)

Heb enkel geen idee naar de onderhoudskosten van zo'n IS.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak voor jezelf de rekening...is vrij simpel soms :)

 

Wat is de marktwaarde in huidige staat? Een bod van 5k heb je al blijkbaar.

 

Hoeveel werk is er aan de koets? Veel roest?

Als je dit laat opmaken, hoeveel kost dit en hoeveel brengt dit extra op in verkoop. (vragen is niet gelijk aan krijgen).

Je moet niet persé naar Hol-land gaan rijden hiervoor. Spring eender welke body shop binnen met dat spel voor een offerte, er zijn er genoeg.

 

Hoe zit het voor de rest? Goede motor/aandrijflijn/koppeling? Staat remmen/ophanging/banden?

 

Als je ziet dat bovenstaande kosten nogal hoop oplopen is het vaak beter het schip NU te verlaten ipv als het nog erger wordt...:)

 

Dit alles is buitenom emotionele waarde.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid