Ga naar inhoud

Tijd voor iets (oud) nieuw


Polygoon

Aanbevolen berichten

20 minuten geleden zei The Swede:

Eerder een luxueuse cruiser met een vleug exotisme (zalige vijfcilinderklank) terwijl je een 2000cc kan behouden (met wat power 2.0 Turbo): 

(ijzersterk blok bovendien)

Volvo_c70_coupe.jpg

 

Out of the box, I like it.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei The Swede:

 

7 minuten geleden zei Polygoon:

Out of the box, I like it.

't Is niet voor 't een of 't ander, ik volg deze modellen nu al een paar jaar, ze zitten nu op hun dieptepunt op vlak van prijs. Geef dit 5j en ze zullen al wat gestegen zijn. De juiste exemplaren met de juiste toestand / uitrusting / motor en ze zullen zeker zonder verlies verkocht kunnen worden. Gaan volgens mij nooit heel hoog in prijs gaan, te veel van gemaakt, maar de dalende trend in de prijzen is nu ongeveer gestopt heb ik de indruk.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Bompa:

 

't Is niet voor 't een of 't ander, ik volg deze modellen nu al een paar jaar, ze zitten nu op hun dieptepunt op vlak van prijs. Geef dit 5j en ze zullen al wat gestegen zijn. De juiste exemplaren met de juiste toestand / uitrusting / motor en ze zullen zeker zonder verlies verkocht kunnen worden. Gaan volgens mij nooit heel hoog in prijs gaan, te veel van gemaakt, maar de dalende trend in de prijzen is nu ongeveer gestopt heb ik de indruk.

Juiste spec is 5cyl en automaat wrs?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, Polygoon said:

C70 vs W209 CLK, dan gaat mijn voorkeur toch uit naar die laatste.

Ga met beiden es rijden. Makkelijkst

Bij de Benz heb je wel de weinig melodieuze 4-cilinder (tenzij je de CLK240 neemt) en een veel minder cozy interieur. 

Qua betrouwbaarheid, efkes @Carlito bellen ;)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minutes ago, Polygoon said:

Juiste spec is 5cyl en automaat wrs?

Ze zijn allemaal 5 cylinder.

Automaat was een erg goede Aisin Warner. Doorgaans wat het klienteel wil. Anderzijds laat een handbak die 5-cilinder klinken als een "Quattro on full chat" ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei The Swede:

Ga met beiden es rijden. Makkelijkst

Bij de Benz heb je wel de weinig melodieuze 4-cilinder (tenzij je de CLK240 neemt) en een veel minder cozy interieur. 

Qua betrouwbaarheid, efkes @Carlito bellen ;)

 

Die heeft me al een homo genoemd omdat ik een W209 als optie zag :down: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minutes ago, Polygoon said:

Maar 3 C70's te vinden onder de 7k ...

Er staan er hopen. 

Als ik een lijst maak van C70's onder de 200000km en onder de 7000 euro, dan kom ik al op 110 wagens... :huh:

http://occasions.autoscout24.be/?atype=C&make=73&model=15236&mmvmk0=73&mmvmd0=15236&mmvco=1&priceto=7000&kmto=200000&offer=U,N,O,D,J,S&ustate=N,U&sort=price&results=20&page=1&event=sort&dtr=s

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, Timo said:

Hoe rijdt zo'n C70, zwaar stuur en dan FWD? Log?

 


Ik heb ooit eens met een S60 R gereden van midden 2000. No thanks.

 

Ongeveer elke normale wagen van na 1995 rijdt als een onderstuurd hok, BMW 1 etc op kop.

Polyclown lijkt een redelijke wagen te zoeken die beantwoord aan realistische eisen. (wat eens een verademing is vergeleken met al de zever rond M4's, GT3's, Caymans en andere logokisten hier)

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minutes ago, Polygoon said:

Die heeft me al een homo genoemd omdat ik een W209 als optie zag :down: 

:lolz:

Wat is de leeftijdslimiet? 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei The Swede:

:lolz:

Wat is de leeftijdslimiet? 

 

 

Het moet allemaal een beetje op z'n plaats vallen. 150k km zou ik precies eerder als limiet nemen dan leeftijd. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

In een geheel andere trant, goedkoop, comfortabel, verschillend, tijdsloos... en erg dicht aanleunend bij je G...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:D Problem solved

 

maxresdefault.jpg

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Van welk jaar was uwe G? :D

 

De post-2000 zijn wel allemaal nichtenbakken die werden gekocht door mensen die nog nul de botten met Mercedes te maken hadden. (zie al die kleuters die tegenwoordig met een Benz met ster in het rooster moeten rondrijden maar in de jaren 80-90 nooit een Benz zouden gehad hebben... :shock: Parias ! Plebs !).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei The Swede:

Van welk jaar was uwe G? :D

 

De post-2000 zijn wel allemaal nichtenbakken die werden gekocht door mensen die nog nul de botten met Mercedes te maken hadden. (zie al die kleuters die tegenwoordig met een Benz met ster in het rooster moeten rondrijden maar in de jaren 80-90 nooit een Benz zouden gehad hebben... :shock: Parias ! Plebs !).

De G is geen berline. Die was van '87 :)

Doe ik al.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ongeveer elke normale wagen van na 1995 rijdt als een onderstuurd hok, BMW 1 etc op kop.
Polyclown lijkt een redelijke wagen te zoeken die beantwoord aan realistische eisen. (wat eens een verademing is vergeleken met al de zever rond M4's, GT3's, Caymans en andere logokisten hier)


Over ondersturen zei ik niks. Ik vond het niet aangenaam rijden, voelde heel zwaar aan, ook het schakelen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minutes ago, Timo said:

 


Over ondersturen zei ik niks. Ik vond het niet aangenaam rijden, voelde heel zwaar aan, ook het schakelen.

 

Als een wagen te zwaar aanvoelt, hebt ge niet genoeg power.

Nu een S60R zou dat wel moeten hebben, tenzij je denkt dat het een sportwagen is. 

Soit, binnen hte prijs en kosten bestek van de TS, ga je enkel wagens vinden die je kan bekritiseren. (behalve de 318d natuurlijk, maar dat is dan ook perfectie).

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minutes ago, Polygoon said:

De compressormotor was ook wel best betrouwbaar, dacht ik. Enige wat ge gaat hebben, is dat die redelijk wat verbruikten. Heb er zo een paar keer ene als renter gehad en als je op zijn staart trapte, had die nogal wat haver nodig.

Is een CLK240 geen optie? Die V6 18-klepper is echt heel robuust. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid