Ga naar inhoud

Tijd voor iets (oud) nieuw


Polygoon

Aanbevolen berichten

18 minuten geleden zei The Swede:

Makkelijk opgelost. Doen gelijk ik: niet naar Antwerpen gaan. Kunt ge toch niks doen.

Dat m'n universiteit daar is, is maar een klein detail natuurlijk :fp: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, Polygoon said:

Ondanks dat die echt goedkoop staat: ik weet niet of ik terug een 4x4 wil. Heb het in se helemaal niet nodig 

Een Range is nu niet echt zuiver een 4x4, he ;)

Bij deze zit je nog hoog, diesel, ruim, ... je blijft met een icoon rijden... veel waarde gaat ie niet verliezen... Perfect ! :D

 

2 minutes ago, Polygoon said:

Dat m'n universiteit daar is, is maar een klein detail natuurlijk :fp: 

Andere universtiteit kiezen. Doe je jezelf direct drie faveurs tegelijk: je kan blijven G rijden, je hoeft dat boeregat niet meer in en je krijgt een deftige opleiding ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei The Swede:

Andere universtiteit kiezen. Doe je jezelf direct drie faveurs tegelijk: je kan blijven G rijden, je hoeft dat boeregat niet meer in en je krijgt een deftige opleiding ;)

Dat eerste is nu al een probleem. Laat staan dat ik naar Leuven ga :lol:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minutes ago, Polygoon said:

Dat eerste is nu al een probleem. Laat staan dat ik naar Leuven ga :lol:

 

Op kot in Leuven of Gent. Moet je niet veel rijden ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei The Swede:

Eigenlijk wel zot he. Ik wil m'n ondersturend diesel tank wegdoen voor iets anders en, of all people, ga jij mij een nieuwe ondersturende tank aanraden :D

 

Zoiets lijkt me ook wel iets (hoeft zeker niet per se naft te zijn): http://www.mobile.de/nl/Auto/Mercedes-Benz-CLK-280-Elegance,-6-Gang/vhc:car,srt:year,sro:desc,ms1:17200_-9_,ms2:17200_-8_,prx:8000,mlx:150000,ger:manual_gear,pwn:147,cnd:used,dmg:false/pg:vipcar/235984588.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigenlijk wel zot he. Ik wil m'n ondersturend diesel tank wegdoen voor iets anders en, of all people, ga jij mij een nieuwe ondersturende tank aanraden [emoji3]
 
Zoiets lijkt me ook wel iets (hoeft zeker niet per se naft te zijn): http://www.mobile.de/nl/Auto/Mercedes-Benz-CLK-280-Elegance,-6-Gang/vhc:car,srt:year,sro:desc,ms1:17200_-9_,ms2:17200_-8_,prx:8000,mlx:150000,ger:manual_gear,pwn:147,cnd:used,dmg:false/pg:vipcar/235984588.html


Vind dat nog steeds een knap model dat ook nog up-to-date overkomt!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei korneeldebruyn:

 


Vind dat nog steeds een knap model dat ook nog up-to-date overkomt!

 

Idem al denk ik dat een 280 qua taks, verzekering (leeftijd) en running costs wel eens overkill kan zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nooit IS200 Lexus bekeken?

Het is een stuk goedkoper dan het budget dat je voor ogen hebt, maar voor geen geld rij je een paar jaar met een compacte, betrouwbare en leuke berline (zes in lijn benzine) die geen fortuin kost in taks, verzekering en benzine (2000cc).

Manueel : http://nl.ww3.autoscout24.be/classified/304396654?asrc=pl|as

Automaat: http://nl.ww3.autoscout24.be/classified/304446980?asrc=st|as

http://nl.ww3.autoscout24.be/classified/304380907?asrc=st|as

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei The Swede:

Nooit IS200 Lexus bekeken?

Het is een stuk goedkoper dan het budget dat je voor ogen hebt, maar voor geen geld rij je een paar jaar met een compacte, betrouwbare en leuke berline (zes in lijn benzine) die geen fortuin kost in taks, verzekering en benzine (2000cc).

Manueel : http://nl.ww3.autoscout24.be/classified/304396654?asrc=pl|as

Automaat: http://nl.ww3.autoscout24.be/classified/304446980?asrc=st|as

http://nl.ww3.autoscout24.be/classified/304380907?asrc=st|as

Maat van me heeft een tijdje zo ene gereden. Dat zuipt voor dood.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is zuipen voor dood?

Wij hebben 3 jaar een IS300 gehad. Die wagen reed doorgaans enkel korte ritten (dus niks goed voor het verbruik) en we kwamen rond de 10L / 100km.

Nu ben ik ook jong geweest en als je er natuurlijk als hem als een Johnny gaat aftrappen, ga je met alles veel verbruiken...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei The Swede:

Wat is zuipen voor dood?

Wij hebben 3 jaar een IS300 gehad. Die wagen reed doorgaans enkel korte ritten (dus niks goed voor het verbruik) en we kwamen rond de 10L / 100km.

Nu ben ik ook jong geweest en als je er natuurlijk als hem als een Johnny gaat aftrappen, ga je met alles veel verbruiken...

 

Is al 33% minder de G momenteel. Ik hou het in gedachte lig.

Voor zo'n IS200 zitten ze ook rond de 10.

 

Schermafbeelding 2017-01-27 om 12.21.30.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als student kan je inderdaad wel van die toestanden missen genre "woeps, het stuurhuis is kapot" or "de ophangingsdriehoeken moeten vervangen worden", etc. Want je bent meteen honderden Euros kwijt.

Dit ding was echt de betrouwbaarste wagen die ik ooit had. Letterlijk nul kosten buiten een ampouleke voor de verlichting van de nummerplaat.

 

Qua verbruik... tja, ik had een BX en kreeg daar 14L per 100km doorgejaagd :lol:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei The Swede:

Als student kan je inderdaad wel van die toestanden missen genre "woeps, het stuurhuis is kapot" or "de ophangingsdriehoeken moeten vervangen worden", etc. Want je bent meteen honderden Euros kwijt.

Dit ding was echt de betrouwbaarste wagen die ik ooit had. Letterlijk nul kosten buiten een ampouleke voor de verlichting van de nummerplaat.

Hence de G-Klasse :). Er gaat amper iets aan kapot. Nu wat last van vuil in de filter omdat de dieseltank volgens mij vol zit met rommel maar verder werkt dat ding al-tijd. Het is gewoon amper tot niet bruikbaar in de praktijk.

Als ik opnieuw zou kopen ik had een 300 gehaald.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minutes ago, Polygoon said:

Voor dit geld kan je ook wat dingen van Renault Sport gaan halen. Ik weet alleen niet of ik een potente FWD leuk ga vinden. 

Verschil tussen een Renault Sport en een Honda is wel dat de Honda een heel stuk betrouwbaarder is en aan de andere riskeer je al snel een hoop kosten te hebben.

Bovendien zijn de Honda Type R motoren echt wel heel aangenaam om rijden en erg efficient.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerder een luxueuse cruiser met een vleug exotisme (zalige vijfcilinderklank) terwijl je een 2000cc kan behouden (met wat power 2.0 Turbo): 

(ijzersterk blok bovendien)

Volvo_c70_coupe.jpg

 

  • Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Polygoon:

Anderzijds blijf ik ook neigen naar een E87 20i ofzo.

Blijf daar maar vanaf, tenzij je graag bobijnen en injectoren laat vervangen... ;)

 

Die C70 hierboven vind ik wel een top-tip!

Sexy verschijning en moet normaalgezien best wel degelijk zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minutes ago, bt. said:

Blijf daar maar vanaf, tenzij je graag bobijnen en injectoren laat vervangen... ;)

 

Die C70 hierboven vind ik wel een top-tip!

Sexy verschijning en moet normaalgezien best wel degelijk zijn.

En goedkoop http://nl.ww3.autoscout24.be/classified/286452358?asrc=st|as

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid