Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
22 minutes ago, gTa said:

Zo gek dat Porsche nu de GTS brengt, net op het punt dat ook de X51 kit beschikbaar wordt. :silly: Soms snap ik het toch niet helemaal meer. :D 

Hoe meer keuze hoe beter, niet?

Geplaatst:

Net eentje samengesteld naar m'n goesting. Carrera 4 GTS lijkt mij ideaal als daily, 148k in DE.

Geplaatst:
6 minutes ago, Mich said:

is de release vor maart 2017 of 2018?

2017

Geplaatst:
1 minute ago, Phil said:

Net eentje samengesteld naar m'n goesting. Carrera 4 GTS lijkt mij ideaal als daily, 148k in DE.

Waarom je dat in 4 wilt, het zal me een raadsel wezen.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
6 minutes ago, ir_fuel said:

Waarom je dat in 4 wilt, het zal me een raadsel wezen.

Als daily he, en daarnaast een manuele 991.2 GT3 (RS) voor in 't weekend.

Zo'n 4 is bruikbaarder in alle weersomstandigheden, ik vind die lichtbalk wel knap, en 't is nu ook niet dat dat een rottig 4x4-systeem is.

Droomt verder...

Geplaatst:

Zou dat koppel (wegens turbo) in het nat wat deftig op de baan gezet worden bij RWD? 

Geplaatst:
4 minutes ago, Phil said:

Als daily he, en daarnaast een manuele 991.2 GT3 (RS) voor in 't weekend.

Zo'n 4 is bruikbaarder in alle weersomstandigheden, ik vind die lichtbalk wel knap, en 't is nu ook niet dat dat een rottig 4x4-systeem is.

Droomt verder...

Precies of je kan met een 2 niet uit de voeten hier ... Zelfs in de sneeuw werkt dat goed wegens gigantisch veel tractie, mits winterbanden.

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:
4 minutes ago, BWS said:

Zou dat koppel (wegens turbo) in het nat wat deftig op de baan gezet worden bij RWD? 

t is geen M3 he :D 

• Vind ik leuk 9
Geplaatst:

Geen geld [emoji14]
Geplaatst:
18 minuten geleden zei Phil:

Carrera GTS cabrio naar m'n goesting, ik strand op ongeveer 170k :cry: en allerminst alles aangeklikt

manueel, GT-zilver, donkerrode kap, GTS pack (zwart) alcantara/leder interieur met rode stikking en gordels, carbon kuipjes, redelijk wat extra leder (dus ook extra rode stikking), carbon buitenspiegels, SportDesign achterspoilertje, ...

Geplaatst:

Al een geluk dat je de btw niet moet betalen wegens LV :D 

Geplaatst:

De CO2 voor de Carrera S met pdk is gedaald van 205 naar 174gr.
Stel dat de auto bruto 140k kost, dan is het een VAA van 18k vs 14,5k. Op dit niveau van budgetten niet zo'n groot verschil.

Geplaatst:
3 minutes ago, BMWMB said:

De CO2 voor de Carrera S met pdk is gedaald van 205 naar 174gr.
Stel dat de auto bruto 140k kost, dan is het een VAA van 18k vs 14,5k. Op dit niveau van budgetten niet zo'n groot verschil.

174g -> 70% aftrekbaarheid ipv 60%

Geplaatst:

Voor mij is het een droom om met een 911 mijn dagelijkse werkverplaatsingen te kunnen doen. Moest dat kunnen, dan zou ik mijn GTS omruilen voor een GTS4 coupé met pdk.

Geplaatst:

Ja want om overdag op de baan te zijn in België heb je 4wd nodig :D 

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:
2 minutes ago, ir_fuel said:

Ik overleef dat zelfs met een M4 :P

Geplaatst:
54 minutes ago, ir_fuel said:

Een P heb je daar ook niet voor nodig hoor. Met een Dacia gaat dat ook. Alles is relatief.

Geplaatst:
Ik overleef dat zelfs met een M4 [emoji14]

Heeee ik ook [emoji3]
Geplaatst:
2 uur geleden zei ir_fuel:

Precies of je kan met een 2 niet uit de voeten hier ... Zelfs in de sneeuw werkt dat goed wegens gigantisch veel tractie, mits winterbanden.

Gisteren als een noob de GTS eens afgestampt bij oprijden van een natte autostrade......... ik kan me toch voorstellen dat er mensen zijn die dat liever als noob blijven doen, en dat gaat niet zo goed met een rwd. Believe me.

Publiek met noob wens > die hard drivers.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
1 minute ago, Jokke_vlo said:

Gisteren als een noob de GTS eens afgestampt bij oprijden van een natte autostrade......... ik kan me toch voorstellen dat er mensen zijn die dat liever als noob blijven doen, en dat gaat niet zo goed met een rwd. Believe me.

Publiek met noob wens > die hard drivers.

Je had ESP afgezet?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid