Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
On 10/21/2016 at 9:47 AM, Jokke_vlo said:

Zwijg stil verdoeme ! Gisteren winterbanden laten optrekken en wielen voelen niet zo vast aan ..........ik was dat gisteren aan het denken en nu zeg jij dat :) !

"de wielen voelen niet zo vast aan".

WTF? :lolz: 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

in 't zwart... da's hetzelfde als camouflage :D:D

...benieuwd wel... nog 4 maand... dus nog 3j en 4m eer die in okkazie iets "toegankelijker" wordt ;)

Geplaatst:
1 hour ago, Mich said:

...benieuwd wel... nog 4 maand... dus nog 3j en 4m eer die in okkazie iets "toegankelijker" wordt ;)

Zoals de huidige zeker? :lolz: 

• 3 weken later...
Geplaatst:

Optie "X51" beschikbaar op de 911 Carrera S. Daarmee weten we ook meteen al de specs van de GTS (qua vermogen), als de geschiedenis zich herhaalt tenminste.

2016-11-19 18_58_44-Porsche Car Configurator.png

Reken er nog het brede koetswerk bij (indien er een GTS zonder 4WD zou komen, zoals vroeger), de SportDesign voorbumper (of, gezien de SportDesign ducktail bij de 991.2 eigenlijk niet veel meer is dan een vergroot achterspoilerlipje: misschien het SportDesign pack met voorbumper én motorafdekking/achterspoiler), de SportDesign buitenspiegels, een specifieke velg (terug centerlock?), vermoedelijk terug een specifieke GTS-interieurbekleding (full leder met de alcantara-stukken van de GT3), eventueel wat zwarte accenten langs buiten en nog enkele minieme details. 991.2 GTS :D

Geplaatst:

Omdat de GTS er any day zit aan te komen?

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Fuck die 991.2, ik wil een 997.2 GT3 :inlove:

Geplaatst:

Ik wil een 993 coupé, een gewone, 'ie mag zelfs op de standaard 16" komen. Zo zuiver van lijn, zo gezellig van formaat, nog o zo duidelijk "van vroeger" en toch (visueel) ook al zo veel moderner dan z'n voorgangers. :inlove:  't Is rijdynamisch zeker niet de beste keuze en ook naar R&D of onderhoudstechnisch geen evidente keuze, maar ik doe gewoon even dwars hier. :D O ja en ook nog een 997 Mk.I GT3 RS in mexico blue.

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:
8 uur geleden zei gTa:

Ik wil een 993 coupé, een gewone, 'ie mag zelfs op de standaard 16" komen. Zo zuiver van lijn, zo gezellig van formaat, nog o zo duidelijk "van vroeger" en toch (visueel) ook al zo veel moderner dan z'n voorgangers. :inlove:  't Is rijdynamisch zeker niet de beste keuze en ook naar R&D of onderhoudstechnisch geen evidente keuze, maar ik doe gewoon even dwars hier. :D O ja en ook nog een 997 Mk.I GT3 RS in mexico blue.

Mr. President-elect Donald Trump krabt zich in het zorgvuldig gestylede haar.

Geplaatst:
1 hour ago, gTa said:

?

Heeft het niet voor Mexico.

Geplaatst:
21 uur geleden zei gTa:

?

19 uur geleden zei ICM:

Heeft het niet voor Mexico.

-_-

Excuus voor het slechte mopje!

Geplaatst:

Ik had dat uiteraard in 't snotje maar omdat je de ganse post quotete én omdat het zo'n flauwke was, dacht ik dat het op iets compleet anders moest slaan. :oops::D 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

15043876_338904663155218_599706311028270

sport design pakketje

Geplaatst:

991.1 GTS wannabe. [emoji2]

Geplaatst:

Yep.

Op het velgdesign en zwarte uitlaattips na zou de 991 Mk.II GTS er dus zo uit kunnen zien:
2016-10-20%252017_45_17-Porsche%2520Car%2520Configurator.jpg&key=293dcc957d70d59f1de94fa371278232abc542f170128e946a7e206ed737da33
2016-10-20%252017_45_43-Porsche%2520Car%2520Configurator.jpg&key=cb939f3a8839ca2bcd3dbc9fd95dd3a0863037b4c73b160619a368e8548a3534
- SportDesign voorbumper/-spoiler
- SportDesign spiegels
- zwarte koplampen
- zwarte velgen
- zwarte kapjes op koplampsproeiers
- PSE
- verlaagde ophanging

Tenzij 'ie de "ducktail" (zoek 'm, je hebt bijna een vergrootglas nodig) niet krijgt, zoals de Mk.I, maar enkel de voorbumper.

• 1 maand later...
Geplaatst:

New Porsche 911 GTS packs a 444-hp punch

An upgraded turbo and an all-wheel-drive system shoots it to 62 mph in just 3.6 seconds.

The Porsche range is getting even larger. Thankfully, that doesn’t mean another crossover. The new 911 GTS will arrive in March, where it will be available to buyers in coupe, convertible, and of course, Targa variants.

With the option of either rear- or all-wheel-drive, the new 911 GTS puts to use a 3.0-liter turbocharged six-cylinder engine, pushing the total output to 444 horsepower (331 kilowatts) and 405 pounds-feet (550 Newton-meters) or torque. All that extra power is handled via a seven-speed manual or PDK.

The new 911 GTS represents a healthy increase over previous models like the 911 Carrera S, which is slower by about 30 horsepower (22 kilowatts), and the previous, naturally-aspirated GTS, which was slower by about 20 horsepower (15 kilowatts). An upgraded turbocharger is to thank for all that added oomph.

Apart from power, the new GTS gains features like Porsche’s Active Suspension Management system as standard, making the car lower by about .3 inches (10 millimeters), and a Sport Chrono pack, which tacks on dynamic engine mounts and a sports exhaust system.

All said and done, the fastest GTS in the range is good for a 0-62 mph (100 kmh) time of 3.6 seconds with the PDK and Carrera 4 all-wheel-drive system equipped. It’s also the most efficient model as well, returning as much as 28 miles per gallon (8.3 liters/100 kilometers).

The exterior design also gains a few minor updates, like a more sculpted front fascia design and a larger rear spoiler, as well as smoked lenses on the headlights, a black air intake grille, and twin exhaust tips. All models come with new 20-inch black alloy wheels.

The 2018 911 GTS will make its debut at the Detroit Auto Show with deliveries beginning in March. No word on pricing – but just to add some incentive, Porsche does say that buyers will get a free driving day at the company's facility at Silverstone with the purchase.

Source: Porsche

http://www.motor1.com/news/133060/porsche-911-gts-detroit-auto-show/

Geplaatst:

Die zwarte Targa-balk, dat is nu al van bij de lancering van de 991 targa dat ik daarop wacht. Machtig :inlove: 

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Zo gek dat Porsche nu de GTS brengt, net op het punt dat ook de X51 kit beschikbaar wordt. :silly: Soms snap ik het toch niet helemaal meer. :D 

Geplaatst:
Op 20-10-2016 om 17:53 zei gTa:

Op het velgdesign en zwarte uitlaattips na zou de 991 Mk.II GTS er dus zo uit kunnen zien:

2016-10-20%2017_45_17-Porsche%20Car%20Co

2016-10-20%2017_45_43-Porsche%20Car%20Co

- SportDesign voorbumper/-spoiler
- SportDesign spiegels
- zwarte koplampen
- zwarte velgen
- zwarte kapjes op koplampsproeiers
- PSE
- verlaagde ophanging

Tenzij 'ie de "ducktail" (zoek 'm, je hebt bijna een vergrootglas nodig) niet krijgt, zoals de Mk.I, maar enkel de voorbumper.

Verrassend. :roll:

porsche-normal.jpg

:D

De SportDesign "ducktail" (XXS-modelletje, weliswaar) zit er zelfs niet op.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid