Ga naar inhoud

Porsche 991.2


BMWMB

Aanbevolen berichten

Met esp on geeft dat voor een gemiddelde mens al genoeg "angst". Denk dat je er iets te makkelijk over gaat vanuit jouw (of mijn) beeld over autorijden.

Kijk alleen maar op een "autominded" forum. Dat gaat belange niet altijd over rijeigenschappen zoals jij of ik die wel eens zien.

Ik vind een goed rijdende of werkende awd als daily zeker ook wel voordelen heeft, zeker bij nat weer (en dat is ongeveer de helft van de dagen in België)

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei ir_fuel:

Je kan idd sneller optrekken. Dat ga ik niet ontkennen :) 

Maar het gaat hier over een Porsche. Koop dan een BMW xDrive he.

En welk publiek koopt er een Porsche, hm?

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei ir_fuel:

Ge hebt gelijk.

Het gaat over een Porsche 991. Koop dan een Macan :P 

322379744_640.jpg

 

 

Porsche represents an ideal, a lifestyle that a lot of us aspire to become.

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden zei Jokke_vlo:

zeker bij nat weer (en dat is ongeveer de helft van de dagen in België)

Dan heb je dus 100% van de tijd de foute aandrijving. Want op het droge wil je al die RWD...... en in het natte ook want dan kun je driften :D

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minutes ago, wooter said:

I wish.

Nu eens kijken waar we geraken als ik al het niet-zo-nodige eraf haal.

Misschien is het beter om gewoon de basisprijs op te geven in je Excel en kijken waar je uitkomt? :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei gTa:

Zo gek dat Porsche nu de GTS brengt, net op het punt dat ook de X51 kit beschikbaar wordt. :silly: Soms snap ik het toch niet helemaal meer. :D 

X51 is 2 dagen beschikbaar geweest @gTa

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei Alexanderr:

X51 is 2 dagen beschikbaar geweest @gTa

In dat geval is een dan bestelde de Carrera 2 x51 de meest exclusieve 911 van het moment. Binnen 2 jaar bij RM Sotheby's: "only 1,5m EUR for this very exclusive small body 911 with the exquisite engine also found in the fantastic GTS, but with exclusive one of a kind carbon details"

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

I wish.
Nu eens kijken waar we geraken als ik al het niet-zo-nodige eraf haal.


Jij begint Alzheimer te ontwikkelen zeker?
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei ir_fuel:

Ja want om overdag op de baan te zijn in België heb je 4wd nodig :D 

Het 4wd systeem van de Porsche is gewoon perfect op een daily 991.2, die veel meer koppel heeft, en met 4wd meer tractie zal hebben op natte wegen. Als ik werk wil ik mij niet concentreren op grip en driften, maar moet het snel, stabiel en gemakkelijk gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Tom Bentley:

Jezus

15974980_10155217121137668_3501094092687

Ik vind dit net minder knap. Die zwarte beugel breekt de mooie en zuivere lijn van de 911 als coupé. Daarbovenop rijdt een targa ook nog niet leuk met open dak, waardoor ik dan liever een cabrio zou willen.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Alexanderr:

X51 is 2 dagen beschikbaar geweest @gTa

Dat is nochtans nog vrijelijk beschikbaar op alle S-modellen in Duitsland? Of lijkt toch zo te zijn. De Belgische markt volg ik niet. :oops: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei BMWMB:

Het 4wd systeem van de Porsche is gewoon perfect op een daily 991.2, die veel meer koppel heeft, en met 4wd meer tractie zal hebben op natte wegen. Als ik werk wil ik mij niet concentreren op grip en driften, maar moet het snel, stabiel en gemakkelijk gaan.

:huh:

Ik vraag me af hoe je rijdt als je voor dagelijks op je gemak (werk) gebruik 4 wiel aandrijving nodig hebt.

Je kan ook gewoon een beetje zachter gas geven eh. Dat is geen raketwetenschap. Alsof het onmogelijk is om met de gewone versie op je gemak een bocht te nemen zonder dat je een hoek van 45° maakt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid