Wutputt 449 Geplaatst: 3 oktober 2020 Geplaatst: 3 oktober 2020 3 hours ago, Liquid Li0n said: Ik heb die gewoon via de app zelf gevonden en kunnen "inladen" of eerder zichtbaar zetten zeg maar. mm. Ik vind ze ni direct terug (IOS). Onder welk menuke zit dat? Quote
Goesting 431 Geplaatst: 3 oktober 2020 Geplaatst: 3 oktober 2020 19 minuten geleden, Wutputt zei: mm. Ik vind ze ni direct terug (IOS). Onder welk menuke zit dat? Gewoon het hamburgermenu openen en dan onder Zoeken de term Snelheidscamera intikken. Het is een wat rare manier van werken. Maar ja, het blijft OsmAnd. 1 1 Quote
Wutputt 449 Geplaatst: 3 oktober 2020 Geplaatst: 3 oktober 2020 4 minutes ago, Goesting said: Gewoon het hamburgermenu openen en dan onder Zoeken de term Snelheidscamera intikken. Het is een wat rare manier van werken. Maar ja, het blijft OsmAnd. Aha. Zo vind ik ze idd wel Quote
Liquid Li0n 978 Geplaatst: 4 oktober 2020 Geplaatst: 4 oktober 2020 heel goed want ik lees nu maar pas het bericht, maar zo heb ik dus ook trajectcontroles ingetikt en ik kwam ook op iets uit zoals je zag op mijn 2e screenshot Quote
Dawud 4.616 Geplaatst: 27 augustus 2025 Geplaatst: 27 augustus 2025 Is er een app waarin je een gpx kan laden en die ook via Android auto getoont wordt op het scherm van uw auto? (Auto is een Z4 2024 moest het uitmaken) Quote
denElias 80 Geplaatst: 27 augustus 2025 Geplaatst: 27 augustus 2025 5 minuten geleden, Dawud zei: Is er een app waarin je een gpx kan laden en die ook via Android auto getoont wordt op het scherm van uw auto? (Auto is een Z4 2024 moest het uitmaken) OsmAnd doet dit perfect voor mij 1 Quote
Luv4DLM 1.279 Geplaatst: 27 augustus 2025 Geplaatst: 27 augustus 2025 Tomtom go! inladen via mydrive van Tomtom en synchoniseren met je app. 1 Quote
ex-Mooseman 14.565 Geplaatst: 27 augustus 2025 Geplaatst: 27 augustus 2025 1 uur terug, Dawud zei: Is er een app waarin je een gpx kan laden en die ook via Android auto getoont wordt op het scherm van uw auto? (Auto is een Z4 2024 moest het uitmaken) OsmAnd kan dat, maar alvast Carplay is voorbehouden voor de betalende versie. Quote
Capitol 630 Geplaatst: 27 augustus 2025 Geplaatst: 27 augustus 2025 Ik heb tot nu toe ook OsmAnd gebruikt, maar ben recent begonnen met de MyRoute-app te testen. Als je de MRA Routeplanner neemt, kan je ook bestaande routes gemakkelijk aanpassen met nuttig pluspunt dat je verschillende kaarten kan gebruiken (Michelin, OpenStreetMap, Tom Tom, HERE, OpenCycleMap enz), . Voorlopig 1 maand abonnement genomen, maar lifetime kan ook. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.