Ga naar inhoud

BMW Lovers


Pieter

Aanbevolen berichten

Weet iemand hoeveel M3's (coupés) er tot nu toe verkocht zijn? Lijkt me dat de E46 M3 veel populairder was.

Naar cilinderinhoud/taks toe lijkt me dat vrij vanzelfsprekend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Naar cilinderinhoud/taks toe lijkt me dat vrij vanzelfsprekend.

Toch ook door de aankoopwaarde? Een e46 heb je al voor een aanvaardbare prijs. Binnen paar jaar zullen er ook wel meer e9x M3's rijden dan het nieuwe model?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch ook door de aankoopwaarde? Een e46 heb je al voor een aanvaardbare prijs. Binnen paar jaar zullen er ook wel meer e9x M3's rijden dan het nieuwe model?

Denk van niet door de hoge BIV + taks

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie precies vooral E36 M3's. E46 en E90 zelden, op de E46 CSL na die hier in't dorp daily wordt gebruikt :lol:

Hier is het net andersom. Dagelijks valt hier wel een E46 of E90-variant te spotten. E36 zie ik hier quasi nooit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch ook door de aankoopwaarde? Een e46 heb je al voor een aanvaardbare prijs. Binnen paar jaar zullen er ook wel meer e9x M3's rijden dan het nieuwe model?

Nieuw he of wanneer er nog geen vervanger van is, lijkt me logisch dat een e46 nu goedkoop is.

De bmw e63 is trouwens officieel een sjaloeki wagen sinds deze zomer, had het zo snel niet verwacht. :'(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie precies vooral E36 M3's. E46 en E90 zelden, op de E46 CSL na die hier in't dorp daily wordt gebruikt :lol:

Die zie je inderdaad regelmatig rijden, kerel doet het precies wel liever rustig aan want heb hem er nog nooit mee door zien vlammen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi hoor !

Zeer spijtig dat ze die velgen niet 1 inch groter gemaakt hebben. Zou zo veel vetter geweest zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid