Ga naar inhoud

BMW M2


Gast

Aanbevolen berichten

In zijn basis is het wel een mooie auto, qua vormen en lijnen. Enkel spijtig van die overdreven accenten zoals de reflector in de bumper achter en de luchtinlaten vanvoor

...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die reflectoren zijn een noodzakelijk EU kwaad. Als ze niet verticaal zaten, hadden ze op een andere manier op de bumper geplakt moeten worden.

 

Wat het mij doet is zoals @@gTa zegt dat de 2 reeks coupe met deze bodykit eindelijk er serieus uit ziet. Een M235i voelde nog teveel aan als een kleine wagen als je ernaar keek, terwijl de balans op de M2 mij beter lijkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op dat blauw trekt dat toch op niets hoor die reflector, lame move van de EU dan zou ik zeggen :( :( :(

 

Op de M4 in een flashy kleur gelukkig minder opvallend van ver

 

21085650764_e9d08c3acf_b.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

terwijl de balans op de M2 mij beter lijkt.

 

Balans? Die hele achterpartij al eens bekeken? :D

Het zit hem allemaal in proporties he. Een M3/M4 hebben ze ook opgeblazen tov een gewone 3/4, maar omdat de auto op zich groter is past dat goed. Hier zit je met identiek dezelfde breedte maar op een kortere wagen.

De voorkant vind ik geslaagd, de brede wielkassen achteraan hebben ook nog wel iets, maar daar achter loopt het toch grondig fout IMO ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is wel degelijk een M2 naast een 1M, buiten de laatste foto natuurlijk. Eenlid van Bimmerpost heeft zich met zijn 1M "in real" naast een M2 gaan plaatsen.

1M, nu zeg je 't plots correct :P

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij moeten een tweede M2 bestellen voor de showroom.

De eerste is een M-DKG, maar ik zou echt graag een manuele bij nemen. Ik vraag me enkel af of dat even vlot zal verkopen... 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij moeten een tweede M2 bestellen voor de showroom.

De eerste is een M-DKG, maar ik zou echt graag een manuele bij nemen. Ik vraag me enkel af of dat even vlot zal verkopen... 

 

Er is maar 1 manier om dat te weten te komen :)

 

Is de eerste al verkocht mss?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij moeten een tweede M2 bestellen voor de showroom.

De eerste is een M-DKG, maar ik zou echt graag een manuele bij nemen. Ik vraag me enkel af of dat even vlot zal verkopen... 

 

Is er een verschil qua CO² zoals bij de E92/F80 M3 en zoja scheelt dat fiscaal een hoop of niet?   

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid