Ga naar inhoud

BMW M2


Gast

Aanbevolen berichten

En nog eens in 't wit :

 

BMW-M2-rendering-1.jpg

 

 

BMW-M2-rendering-0.jpg

 

BMW-M2-rendering-2.jpg

 

Ik dacht dat ik 't nooit zou hoeven zeggen van een witte auto, maar ... fuck da's dik. :oops:

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Shit zeg die kont, dat "gat" tussen koffer en bumper (aka nummerplaat strook)..........toch raar zicht zo op de foto.  Precies een opblaasbaar sumo worstel pak....

Je pakt het koetswerk van de 2 reeks coupe, dan de assen van de M4, en dan merk je dat je de kassen wat moet rollen om die wielen toch onder dat koetswerk te doen verdwijnen.

 

http://f87.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1187949

 

5f4ciM3.gif9ToGkd9.gif7bPcyrc.gifVkwdntE.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

T' is begot bijna nen nieuwe transformer movie waard.

Congrats met de aankoop van een dikke kar ( bijna letterlijk als je het zo ziet)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van de kleuren die beschikbaar zijn? Op vandaag zou 'k durven stellen dat ik een witte zou nemen. :oops: What's wrong with me?

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Met zwarte velgen en zwart interieur?

Zwart interieur is de enige optie. Je krijgt blauwe remzadels dus dat past nog redelijk bij 't wit. Kans is bestaande dat ik daar een discrete M-driekleur-striping op zou hangen, subtiel maar toch iet of wat gepersonaliseerd, dus. Velgen: don't know. Niet zo gek van die 19". Nooit geweest eigenlijk (bij heel veel M3 vond ik de standaardvelgen mooier dan de optionele). Ik denk dat er aftermarkt velgen op zouden komen. Zo op 't eerste zicht zou ik voor de 8,5/10,5x19" BBS CH-R gaan (al is me dat misschien een tik te common) of voor de zwarte OZ Ultraleggera HLT's in 8,5/10x19", of zelfs in 't mat grafiet moeten die knap staan op wit met M-striping. Je kan ze zelfs in 't wit krijgen :inlove: of in 't goud :lol:  Hmmm, zou me er nog mee kunnen amuseren. 'k Zou nog durven, in 't wit. :oops: Toch voor de wielen met semi's. De daily rims zou 'k waarschijnlijk in mat grafiet nemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toffe velg, helemaal m'n goesting. :-)  Was ook m'n eerste gedacht, dat grijs ... maar ik vrees dat ze bijna allemaal in die tint gaan rondrijden. Ik loop niet graag in de lijn, qua kleuren. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je pakt het koetswerk van de 2 reeks coupe, dan de assen van de M4, en dan merk je dat je de kassen wat moet rollen om die wielen toch onder dat koetswerk te doen verdwijnen.

 

http://f87.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1187949

 

5f4ciM3.gif9ToGkd9.gif7bPcyrc.gifVkwdntE.gif

Eigenlijk ... komt 't design van de '2 coupé nu pas écht tot z'n recht, vind ik. Die brede heupen en schouders maken de auto.

 

Zeker de achterlichten: bij de gewone '2 coupé vind ik die te groot en -op één of andere manier- in de "hoeken" van 't achterste volume gepriemd zitten. Nu, met die bredere kont, zijn ze precies plots in proportie.

 

Ik word fan van dit ding z'n looks, miljaar.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid