Ga naar inhoud

Volvo S90


Phil

Aanbevolen berichten

  • 1 maand later...

Gaan er nog mensen naar de avant-première?

 

Ik heb een uitnodiging gekregen, dat gaat door in Brussel. Niet evident om daar te geraken door de week voor mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooie wagen, maar op voorhand al een flop.

Hoe kan die Thomas Ingenlath dit voorstellen als een concurrent voor de BMW 5 of Benz E? Eén motorversie ! :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaan er nog mensen naar de avant-première?

Ik heb een uitnodiging gekregen, dat gaat door in Brussel. Niet evident om daar te geraken door de week voor mij.

Ik ga nu zaterdag, georganiseerd door mijn dealer.

Niet in Brussel, maar met bus, eten en drinken :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga nu zaterdag, georganiseerd door mijn dealer.

Niet in Brussel, maar met bus, eten en drinken :)

 

Iedereen vanaf een V40 werd pas uitgenodigd of heeft mijn dealer lucht gekregen van mijn offerte-aanvraag bij Mercedes?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uitgenodigd voor avant première? Geen idee.

Straks is het de avant-avant-premiere en dat is denk ik alleen voor onze dealer en vermoedelijk alleen voor enkele klanten.

Vanavond weet ik het te vertellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben terug, was Belgische première vandaag, deze twee waren net terug van het salon van Geneve. Wat een kar. Is het nu S90 of V90, maar ooit heb ik er eentje. Nieuw of occasie, we zien wel.

Mooie stap vooruit voor Volvo!

 

Heel de dag gesoigneerd geweest, vervoer naar ginder, hapje, drankje, wat muziek, ruim in de beide S90's kunnen zitten en wat prutsen met vanalles.

Heerlijke Bower&Wilkins-installatie (19 luidsprekers :) ). Leuke opties, mooi design, opnieuw prachtige zetels.

 

Ik ben onder de indruk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zal nog niet voor direct zijn. Productie start week 17, ik denk in late voorjaar de eerste op de weg. September voorstelling van de V90.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 maanden later...

Gisteren een tijdje in de file gestaan richting Brussel. Ik had wel het geluk dat er naar mij een Volvo S90 reed, en dus en tijdje hem kon bewonderen. ' T was een zwarte met bruin leder, en die achterkant viel in het echt heel goed mee. Had schrik op de foto's van die rare vorm van lichten, maar in het echt komt dat serieus sportief over. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Is er Iemand die bij Volvo werkt of er bronnen heeft.

want ik vraag me af waarom de t8 motor (de hybride dus) niet bestelbaar is op de S en V 90? Zou die nog komen, want nu hebben ze niet echt een "voordelig" blok er in liggen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat je prat op kan gaan dat die komt, ja.

Ik heb de V90 nog niet live gezien. Ben er wel benieuwd naar. Op 2D vind ik het meestal maar zozo, er is altijd wel iets aan de kont die me doet fronsen. Maar Volvo's hebben dat bijna altijd wel. Zou 'm graag ook eens in een donkere kleur zien, ik denk dat 'ie 't knapst moet zijn zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

http://www.egear.be/volvo-s90-t8/

 

ondertussen gevonden. hij staat ook al op de volvo site. (wel nog geen prijzen op de site zelf)

:party:

 

 

zoals al geschreven, de S90 is ferm knap in het zwart. de V90 viel tegen in een bleke kleur.

en ik vermoed dat de S90 ook al een serieuze kofferruimte zal hebben. enkel als je iets groot moet verhuizen is het wat moeilijker natuurlijk. ' t zou een moeilijke keuze zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minuten geleden zei gTa:

Ik denk dat je prat op kan gaan dat die komt, ja.

Ik heb de V90 nog niet live gezien. Ben er wel benieuwd naar. Op 2D vind ik het meestal maar zozo, er is altijd wel iets aan de kont die me doet fronsen. Maar Volvo's hebben dat bijna altijd wel. Zou 'm graag ook eens in een donkere kleur zien, ik denk dat 'ie 't knapst moet zijn zo.

Zie bij Volvo-lovers, ik heb deze week een V90 zien rijden. Viel heel goed mee, had niet het gevoel dat ik wel had bij de huidige V70. Achterkant nooit mooi gevonden, al dacht ik dat het zou "slijten". Nu ben ik wel overtuigd na hem in het echt gezien te hebben, ik vind het ok.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎10‎/‎03‎/‎2016 om 17:56 zei The Swede:

Mooie wagen, maar op voorhand al een flop.

Hoe kan die Thomas Ingenlath dit voorstellen als een concurrent voor de BMW 5 of Benz E? Eén motorversie ! :(

Dat ze er maar snel weer de T6 van de XC70 in lepelen. 3.0 biturbo met 304pk. Wat een heerlijk blok is me dat...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 jaren later...

"vegetarisch interieur"

"... meldt Volvo trots dat het interieur geheel vrij is van leder ..."

:fp:  x 10.000

:cry:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, gTa zei:

"vegetarisch interieur"

"... meldt Volvo trots dat het interieur geheel vrij is van leder ..."

:fp:  x 10.000

:cry:

 

Geen zichtbare uitlaten meer ook 🙄, wel benieuwd naar die B&W met NC in een auto.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 hours ago, walter said:

Geen zichtbare uitlaten meer ook 🙄, wel benieuwd naar die B&W met NC in een auto.

Dit komt omdat ze op termijn nog enkel maar elektrisch gaan verkopen en daar zijn geen uitlaten en daarmee dat ze dit gaan doortrekken naar alle modellen (info Volvo verkoper)

Ik had geluk met mijn XC40 dat ik de zichtbare uitlaten nog heb want binnen een paar weken is het ook gedaan 🤐

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid