Ga naar inhoud

Volvo S90


Phil

Aanbevolen berichten

"vegetarisch interieur"
"... meldt Volvo trots dat het interieur geheel vrij is van leder ..."
:fp:  x 10.000
:cry:
 
Daarmee dat die XC90 van op het salon met een lelijk stoffen interieur stond, ik snapte het al niet.

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn er al foto's van het vegetarisch interieur?

Zijn die auto's ondertussen al begrensd op 180km/u? Ging dat niet in 2020 van start?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Stancke zei:

Zijn er al foto's van het vegetarisch interieur?

Zijn die auto's ondertussen al begrensd op 180km/u? Ging dat niet in 2020 van start?

Vanaf deze facelift alles begrenst op 180km/u.

  • Whut?! 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaan ze dan ook auto's testen op rollen zoals een brommer als je de begrenzer laat verwijderen of als je geflitst word tegen +180 levenslang geven ofzo.[emoji849]

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vorige week een proefrit gedaan met een V90, kregen we even als vervangwagen mee voor de XC70 thuis. D3 150pk, manueel en met R design.

Interieur is werkelijk prachtig, is ook qua beenruimte ruimer dan de XC70 (de voorganger). De rest kon me eigenlijk veel minder bekoren, de 150pk is echt wel nipt bemeten voor zo'n boot, en die manuele bak was ronduit slecht. Koppelingspedaal zonder gevoel en zo licht als een veertje, terwijl het schakelen zelf aan de stroeve kant is. Natuurlijk zullen de meeste verkocht worden met een automaat en ben ik misschien wat verwend met de manuele bak van mijn ST, maar toch.

Onderstel was ook wel een teleurstelling. Je voelt dat de V90 in de eerste plaats gebouwd is voor comfort, maar de demping van dit exemplaar was echt hard. Geen idee of dit met het R design pak te maken had (sportiever onderstel? andere banden?), maar ze probeerden duidelijk een compromis te maken tussen sport en comfort wat duidelijk niet lukte.

Viel dus wel wat tegen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23/2/2020 om 11:24, Stancke zei:

Zijn er al foto's van het vegetarisch interieur?

 

928892326_2020-01-0910_53_11.thumb.jpg.0bc146512042c11a97e91cd3db7d4e42.jpg

 

163140359_2020-01-0910_53_08.thumb.jpg.584953e23ba64b092c42d36644890e24.jpg

 

113103552_2020-01-0910_53_30.thumb.jpg.b7f94788293321bd5679a0625ca0397b.jpg

 

181986600_2020-01-0910_53_18.thumb.jpg.14a7254045928f24b19d5d4c8576296d.jpg

 

Foto's van op de persdag. Ik vond het niet mis. Alleen jammer dat aan de onthaalbalie niemand wist welk interieur dit was. Al de rest was bezig, maar de dames aan het onthaal hadden niet de taak om productinfo te geven, dat was duidelijk.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn de wol/vilt sportzetels. Enkel in een inscription te krijgen. 

Is een extra meerkost ten opzichte van de standaard lederen zetels aangezien je er ook het "luxury seat pack" bij moet nemen

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Bompa zei:

163140359_2020-01-0910_53_08.thumb.jpg.584953e23ba64b092c42d36644890e24.jpg

113103552_2020-01-0910_53_30.thumb.jpg.b7f94788293321bd5679a0625ca0397b.jpg

181986600_2020-01-0910_53_18.thumb.jpg.14a7254045928f24b19d5d4c8576296d.jpg

 

Foto's van op de persdag. Ik vond het niet mis. Alleen jammer dat aan de onthaalbalie niemand wist welk interieur dit was. Al de rest was bezig, maar de dames aan het onthaal hadden niet de taak om productinfo te geven, dat was duidelijk.

 

 

5 uren geleden, Parsifal zei:

Zijn de wol/vilt sportzetels. Enkel in een inscription te krijgen. 

Is een extra meerkost ten opzichte van de standaard lederen zetels aangezien je er ook het "luxury seat pack" bij moet nemen

'k Vind 't zo op foto ook best OK ogen!

Maar wat me tegen de borst stoot is dat dat nog maar eens een meerprijs is tov de lederen interieurs. :angry:  Nu ze leder niet meer leveren gaan ze dat doorschrappen op de uitrustingslijst van de Inscription (check de volvocars.be website, effectief zo!) en "mag" je dan bijbetalen voor dat wollen interieur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi die stof. We hebben net een nieuw salon gekocht in zo'n  stof. Precies  overal mode dus ipv leder. In een wagen wel twijfel of ik het zou  doen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, flupke73 zei:

Porsche toch ook, zo'n 4000€ of zo (stof vr de bekleding van de sportstoelen en volleder afwerking :D)

Vind ik niet hetzelfde. Je krijgt tenminste nog een vollederen interieur.
Da's bij Maserati b.v. ook zo, daar kan je bij bepaalde modellen zo'n Zegna-interieur kiezen met (deels) stof.
Idem bij Aston Martin waar ze het volleder op de DBX ook in combinatie met wol aanbieden.

Zo'n vegan interieur is plastic overal en een stofke op de zetels. Fine by me, maar ga daar dan niet nog eens driedubbel op cashen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was al een hele tijd aangekondigd.

Gaan die daardoor veel inboeten op verkoop? Zal toch wel grondig bestudeerd zijn. En wetende dat Volvo al geen winstgevend beestje was, denk ik dat men dit er niet had doorgekregen als studies te hard zouden gewezen hebben op significante minderverkoop?

Link naar reactie
Delen op andere sites

😲 180 (+ geen diesel) voor alle Volvo's ?! We waren er net uit dat madam voor een XC60 als volgende leasewagen zou gaan van de zomer. Dit zou toch wel eens een streep door de rekening kunnen zijn [startnieuwezoektochtopinternet]

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zal mij ook niet snel raken, maar ik vind het wel een onrustwekkende trend. Dit is puur links terrorisme aka communisme in de autowereld, hé.

"Kom kom, meer dan 1,5 keer [vul in] dan de doorsnee hebt ge toch niet nodig? Het is zelfs verwerpelijk, gevaarlijk, onwenselijk en oneerlijk. Dus we nemen jou dat af."

  • Vul eerst in dat oranje in: "topsnelheid" (waarbij de doorsnee dan het wettelijk maximum is). Blijkbaar vindt de helft van Vlaanderen dat eigenlijk wel OK.
  • En vul dan eens "geld" in. Nog zo makkelijk te verteren? :D 
  • Of nog eentje: "kinderen".

't Is nog maar eens een keer de auto en eigenlijk enkel maar de autoliefhebber die geviseerd wordt. Al de rest mag, want "dat doet de massa dus dan is het OK".

Gelijk dat strontwijf T.H. in een niet nader genoemde gemeenteraad dat over een LEZ ging: "Oldtimers? Dat is een HOBBY. Die mensen moeten maar een andere hobby zoeken, er zijn er genoeg." :angry:  Altijd hetzelfde met die linkse elitaire navelstaarders: sociaal, zolang het in hun eigen kraam past, ja. 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid