Ga naar inhoud

Volvo S90


Phil

Aanbevolen berichten

Het zal mij ook niet snel raken, maar ik vind het wel een onrustwekkende trend. Dit is puur links terrorisme aka communisme in de autowereld, hé.
"Kom kom, meer dan 1,5 keer [vul in] dan de doorsnee hebt ge toch niet nodig? Het is zelfs verwerpelijk, gevaarlijk, onwenselijk en oneerlijk. Dus we nemen jou dat af."
  • Vul eerst in dat oranje in: "topsnelheid" (waarbij de doorsnee dan het wettelijk maximum is). Blijkbaar vindt de helft van Vlaanderen dat eigenlijk wel OK.
  • En vul dan eens "geld" in. Nog zo makkelijk te verteren? [emoji3] 
  • Of nog eentje: "kinderen".
't Is nog maar eens een keer de auto en eigenlijk enkel maar de autoliefhebber die geviseerd wordt. Al de rest mag, want "dat doet de massa dus dan is het OK".
Gelijk dat strontwijf T.H. in een niet nader genoemde gemeenteraad dat over een LEZ ging: "Oldtimers? Dat is een HOBBY. Die mensen moeten maar een andere hobby zoeken, er zijn er genoeg." :angry:  Altijd hetzelfde met die linkse elitaire navelstaarders: sociaal, zolang het in hun eigen kraam past, ja. 
Of het is een nadeel van full electric wegwerken naar de toekomst toe? Veel van die EV's hebben moeite met 180 ...

Verstuurd vanaf mijn moto g(7) plus met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

53 minuten geleden, Polygoon zei:

Buiten het feit dat ik tegen de handjesvasthoudende mentaliteit ben. 
Zo erg is die 180km/u limiet toch ook niet?

Het gaat mij van de ene kant inderdaad met name om de handjesvasthoud mentaliteit. We zijn toch niet ver van het communisme af. Schaf dan alles af en laat iedereen zegeltjes sparen voor een elektrische trabantje. Kunnen we allemaal met 60 naar het werk 'treinen'.

Van de andere kant stel ik me de vraag waarom ik nog een duurdere uitvoering bij een fabrikant zou kopen als alle uitvoeringen even hard gaan (en ik dan ook nog op een veganistisch stoeltje moet gaan zitten in plaats van me neer te laten in een lederen fauteuil) ?

ps. aangezien ik/zij dagelijks in het grensgebied NL-DE zit komen we natuurlijk alleen op de Duitse 'autobahnen' boven 100km/u ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 maanden later...

Zou mij toch niet storen. De keren dat ik 180 gereden heb zijn op 20j tijd nog steeds op 1 hand te tellen .

1 gewoon omdat er geen plaats is overdag. 

2 als je het snachts doet, heb ik eerder schrik van de geldboetes. Want dan ben je een crimineel, die op de brandstapel moet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden, tuscani zei:

Zou mij toch niet storen. De keren dat ik 180 gereden heb zijn op 20j tijd nog steeds op 1 hand te tellen .

1 gewoon omdat er geen plaats is overdag. 

2 als je het snachts doet, heb ik eerder schrik van de geldboetes. Want dan ben je een crimineel, die op de brandstapel moet.

Ja, maar jij moet niet pendelen he. In mijn route 's morgens op het einde 5km snelweg, en ik tik tussen 2 flitsbruggen toch de helft van de keren x80+.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, Lotuzzz zei:

Ja, maar jij moet niet pendelen he. In mijn route 's morgens op het einde 5km snelweg, en ik tik tussen 2 flitsbruggen toch de helft van de keren x80+.

moordenaar! doodrijder!

:D

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid