Ga naar inhoud

Mercedes-Benz W213 E-Klasse


Phil

Aanbevolen berichten

Hij is zeer knap echt waar.

Maar het is niet meer serieus toch, er is quasi geen onderscheid tussen de C, de E en de S?

Zelfs de Audi's gelijken minder op elkaar.

Vind dit maar flauw.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij is zeer knap echt waar.

Maar het is niet meer serieus toch, er is quasi geen onderscheid tussen de C, de E en de S?

Zelfs de Audi's gelijken minder op elkaar.

Vind dit maar flauw.

C-Klasse wordt 'S', E-Klasse wordt 'M', S-Klasse wordt 'L', S-Klasse Lang wordt 'XL', en de Maybach S-Klasse wordt 'XXL'.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet die eens in het echt zien, maar origineel is die niet.

 

De achterflanken hebben ook niks karakter :(

Deze wagen is 0.0 origineel, snap dit echt niet van Mercedes om de C, de E en de S zo hard op elkaar te laten lijken...

 

Waar is de originaliteit gebleven?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

C-Klasse wordt 'S', E-Klasse wordt 'M', S-Klasse wordt 'L', S-Klasse Lang wordt 'XL', en de Maybach S-Klasse wordt 'XXL'.

Alé het zal wel verkopen zeker...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind het ook jammer. Het verschil is nog moeilijk te zien.

Audi doet het al jaren, BMW doet het ook, en nu Mercedes-Benz, moet toch zijn dat klanten dat willen blijkbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet mis, maar blijft op het eerste zicht nogal oubollig van look/imago. Mijn 73 jaar oude schoonmoeder zal met plezier eentje bestellen. Eerlijk gezegd had ik dat niet verwacht.

De nieuwe 5 zal heel zeker weer jonger en dynamischer ogen.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind het ook jammer. Het verschil is nog moeilijk te zien.

Audi doet het al jaren, BMW doet het ook, en nu Mercedes-Benz, moet toch zijn dat klanten dat willen blijkbaar

 

De dag van vandaag houden BMW en Audi wel een duidelijker verschil met hoogste de klasse (7 en A8) en de kleinere modellen. Iets waar MB duidelijk niet om geeft, jammere zaak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De dag van vandaag houden BMW en Audi wel een duidelijker verschil met hoogste de klasse (7 en A8) en de kleinere modellen. Iets waar MB duidelijk niet om geeft, jammere zaak.

Toen de F11 uitkwam zag ik het verschil met de F01 ook niet gemakkelijk

Audi A6 en A8 kan ik nog altijd moeilijk uit elkaar houden als ze niet naast elkaar staan.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

De dag van vandaag houden BMW en Audi wel een duidelijker verschil met hoogste de klasse (7 en A8) en de kleinere modellen. Iets waar MB duidelijk niet om geeft, jammere zaak.

Dat is altijd zo al geweest. De 3 hoofdmodellen hebben altijd goed op mekaar getrokken. Niks nieuws en mag best zo blijven.

En dat duidelijk verschil bij BMW en Audi? Laat me niet lachen, als ge nen A6 of A8 ziet afkomen moeten ze al naast u komen rijden eer ge ziet wat wat is, das net HET merk dat zo goed als geen duidelijke verschillen heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd. De C, E en S gelijken meer op mekaar dan ooit.

Meent gij da nu serieus? Die hebben altijd goed op elkaar getrokken... De jaren 90 met de eierlichten e klasse en de W140 en W202 hadden imo nog de meeste variatie tussen de modellen :P

ModelLine.jpg

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Toen de F11 uitkwam zag ik het verschil met de F01 ook niet gemakkelijk

Audi A6 en A8 kan ik nog altijd moeilijk uit elkaar houden als ze niet naast elkaar staan.

 

Bij BMW en Audi zie ik het van ver al, bij de huidige S en C-klasse is het soms nog gokken, in tijde van de W221 had ik dat probleem helemaal niet.

 

Kwestie van affiniteit met het merk wellicht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meent gij da nu serieus? Die hebben altijd goed op elkaar getrokken... De jaren 90 met de eierlichten e klasse en de W140 en W202 hadden imo nog de meeste variatie tussen de modellen :P

ModelLine.jpg

Heb je ook zo'n foto van de achterkant?

De C (190) en S hebben altijd wel fel op mekaar getrokken, maar de E was altijd net wat anders. Kijk maar naar de poep van de W124. De nieuwe E heeft dat niet meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meent gij da nu serieus? Die hebben altijd goed op elkaar getrokken... De jaren 90 met de eierlichten e klasse en de W140 en W202 hadden imo nog de meeste variatie tussen de modellen :P

 

 

De W220 (pré-fl) in vergelijking met de W203 is nog erger, maar goed dat met de facelift van de W220 er 4 witte streepjes zaten in de achterlichten.  :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je ook zo'n foto van de achterkant?

De C (190) en S hebben altijd wel fel op mekaar getrokken, maar de E was altijd net wat anders. Kijk maar naar de poep van de W124. De nieuwe E heeft dat niet meer.

Eigenlijk trokken de 190 en 126 nog het meest op elkaar, zowel voor als achterkant, de 124 had een beetje een andere achterkant, enkel het dashbord van de 3 verschilde sterk, als ge dan kijkt naar BMW van die tijd lijkt het dashbord van zowel de 3, 5 en 7 alsof het hetzelfde was maar dan op een copieer machiene gelegd was :D

En daarom vond ik de vorige E zo leuk, was een knipoog naar de 124 imo, nu is het precies een gesmolten ei :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Miljaar, hoe hard kunnen C en E en S op elkaar lijken! :-o

 

Stoort me niet echt, 't zijn knappe auto's (vind ik) dus als je die in 3 maten kan kopen: why not. Als de klanten zich daar niet aan storen, is mij dat allemaal goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Knappe C, ik bedoel S, ik bedoel E!

 

Nja, niet bijster origineel, niet lelijk. 

 

4.92 m leek me overigens erg lang, maar blijkbaar is een F10 ook al 4.90 m. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vond het beter toen de c en s hetzelfde waren zodat c rijders konden opscheppen, de s rijders discreet konden rondrijden en de E wat variatie in het gamma bracht. Dit is idd te veel van hetzelfde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Interieur van de vorige E-klasse was dan ook al sterk verouderd.  Voor de nieuwe ben ik niet overtuigd over de ventilatie roosters..

 

 

Mjammie :)  Wat een interieur.

 

Als ik dit vergelijk met het interieur van mijn E van 4 jaar oud dan stamt de mijne precies uit de oertijd.

 

Wat een vooruitgang dat men hier boekt.

 

Vraag hier natuurlijk hoeveel opties op de hier getoonde interieurs zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Exterieur is deze nieuwe E wel een vooruitgang t.o.v. het oude model, interieur daarentegen ben ik niet voor te vinden.

Ok... dat van het oude model had iets oubollig, iets voor bompa's van 80 jaar oud ofzo maar toch... ik vond het zeker geen straf om daarop te kijken. 

 

Moest ik er één kopen zou het er dus zeker één zijn van het uitlopende model.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid