Ga naar inhoud

Mercedes-Benz W213 E-Klasse


Phil

Aanbevolen berichten

  • 3 weken later...

Nog iemand hier de uitnodiging gekregen voor de VIP lounge in Zwartberg?

 

Gisteren naar de voorstelling geweest.

 

Zeer mooie wagen, maar ik had niet anders verwacht uiteraard.

 

Wel wat droog 'gezaag' over fiscaliteit aan mogen horen. En er stonden alleen E220D's waarmee noodstops gesimuleerd werden. Trekt krachtig op, automaat soepel zoals het hoort. Maar het viercilinder gediesel deed toch nog wat afbreuk.. ik had een betere isolatie verwacht.

 

Met de juiste opties en kleur is het echt wel een zeer dikke wagen. Een pak mooier dan de huidige!

Link naar reactie
Delen op andere sites

De goede isolatie is een optie. :fp:  (no kidding)

 

Dubbele beglazing? Of effectief meer isolatie? Dat is dan wel een facepalm waard ja..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dubbele beglazing? Of effectief meer isolatie? Dat is dan wel een facepalm waard ja..

2016-04-14%2016_36_59-Preisliste_E-Klass

Optie is dus voornamelijk extra isolerend glas, maar ook "bijkomende bekleding en dichtingen".

Link naar reactie
Delen op andere sites

2016-04-14%2016_36_59-Preisliste_E-Klass

Optie is dus voornamelijk extra isolerend glas, maar ook "bijkomende bekleding en dichtingen".

 

En het kost niets! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch gek, hé.

 

Extra isolerend glas van 1.300 EUR, een "deftige stereo" van 4.800 EUR, een beter remmensetje van 8.700 EUR, en als het nog even kan graag een matte metallic buitenkleur van 3.700 EUR en carbonlijstjes in 't interieur ter waarde van 3.400 EUR.

 

En dan zijn we nog van alle elektronische shizzle afgebleven: veiligheidspack Pro van 4.700 EUR, dan nog een gestuurde ophanging met anti-rol functie voor de luttele som van 3.400 EUR, eventueel ook nog een actief meesturende achteras als optie van net geen 2.000 EUR, en misschien moeten we ook nog die speciale dynamische LED-koplampen nemen van 2.300 EUR.

 

Da's dan 34.300 EUR aan compléét "overbodige" opties, alstublieft dankuwel! *ketsjing*

 

:silly:

 

 

 

p.s.: zijn geen opties van de W213 E-klasse, ik som gewoon maar wat op dat in dat segment verkrijgbaar is 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zag laatste een reclamebord hangen met dit krel erop. Staat daar iets van ' de nieuwe E-klasse, nu beschikbaar' en dan een foto van een auto ernaast die volgens de gemiddelde belg al een paar jaar rondrijdt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch gek, hé.

 

Extra isolerend glas van 1.300 EUR, een "deftige stereo" van 4.800 EUR, 

 

 

p.s.: zijn geen opties van de W213 E-klasse, ik som gewoon maar wat op dat in dat segment verkrijgbaar is 

 

Je kan ook gewoon een E kopen zonder bestelwagenmotor en dan heb je dat probleem niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2016-04-14%2016_36_59-Preisliste_E-Klass

Optie is dus voornamelijk extra isolerend glas, maar ook "bijkomende bekleding en dichtingen".

 

Overview of the components in the Acoustic Comfort package:
  • laminated safety glass with an acoustic membrane and infrared-absorbing membrane for the windscreen and side windows
  • laminated safety glass with an infrared-absorbing membrane for the rear window
  • insulating mats in the doors thickened to 20 mm (10 mm more than standard)
  • rear carpeting with a considerably higher area weight than standard
  • side member cladding with additional acoustic matting
  • additional sound insulation measures in the driver's seat cross-member, the air ducts in the rear footwells and at the B-pillars
  • parcel shelf with additional area weight and insulation to minimise sound transmission
Link naar reactie
Delen op andere sites

is de optie van verlichte ster ook mogelijk bij andere modellen carlito? want zag tijdens de tv-reclame dat de nieuwe E-klasse het had.

Link naar reactie
Delen op andere sites

al verkocht ook? want ik heb nog nooit eentje zien rijden.

 

Ja, al verkocht.

 

Dat werkt ook niet tijdens het rijden, is enkel samen met de "coming home" functie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dacht dat dat niet mocht. Net zoals de Spirit of Ecstacy bij een Rolls ook niet mag branden tijdens het rijden.

Het gaat vaak ook niet samen met andere opties? Distronic bv?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan ook gewoon een E kopen zonder bestelwagenmotor en dan heb je dat probleem niet.

Het gaat 'm om de isolatie van voornamelijk wind- en (in mindere mate) rolgeluiden. Heeft niks met de motor(geluiden) te zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

is de optie van verlichte ster ook mogelijk bij andere modellen carlito? want zag tijdens de tv-reclame dat de nieuwe E-klasse het had.

Da's (imo) echt lelijk.. Heb onlangs ook eens een Benz zien rijden met zo'n verlichte ster maar dacht dat het aftermarket tjoening was.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Die ster in dat rooster is op een berline zowieso lelijk.

Wat was er verkeerd met de ster op de kap?

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Da's (imo) echt lelijk.. Heb onlangs ook eens een Benz zien rijden met zo'n verlichte ster maar dacht dat het aftermarket tjoening was.

 

Als het brandt tijdens het rijden is het aftermarket.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Die ster in dat rooster is op een berline zowieso lelijk.

Wat was er verkeerd met de ster op de kap?

 

Mensen vinden dat te oudbollig blijkbaar....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mensen vinden dat te oudbollig blijkbaar....

Ik vind het goedkoop.

Bijna een eeuw krijg je een typisch rooster terwijl de echt exclusieve coupés de ster in het rooster kregen.

Dan beginnen er in de jaren 80 wat te tunen zo een aftermarket kap op een berline te zetten... wat nergens op lijkt.

En nu maken ze die trend haast standaard.

Daarnaast vind ik het gewoon minder mooi op een berline. De neus en de rest van de auto passen niet bij mekaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid