Polle Petrol 583 Geplaatst: 21 juni 2016 Geplaatst: 21 juni 2016 21 uur geleden zei Ian: Was dat een toevallige voorbijganger of reed die ook mee? Ken de auto niet, maar de nummerplaat zegt me iets. Quote
Jupke 11.086 Geplaatst: 21 juni 2016 Geplaatst: 21 juni 2016 Spreekt @Mayonaise u ook altijd aan met: "aah, dingsken!" ? 'Juppeke' met een grappig accent. [emoji38] 1 Quote
Ian 511 Geplaatst: 21 juni 2016 Geplaatst: 21 juni 2016 (aangepast) 38 minuten geleden zei Polle Petrol: @Ian Ik heb nog geen post gezien in je topic. Uw karretje heeft er deugd van gehad? (gij hopelijk ook) Ben net bezig met het opstellen van m'n post.. 32 minuten geleden zei Polle Petrol: Was dat een toevallige voorbijganger of reed die ook mee? Ken de auto niet, maar de nummerplaat zegt me iets. We dachten eerst dat het een mede-rondritter was, gezien ze vriendelijk lachten en zwaaiden. Maar achteraf gezien waren het blijkbaar toch toevallige voorbijgangers. Onderweg tijdens de rondrit wel een Porsche treintje tegengekomen (die dan denk ik ook op de parking van tussenstop 2 stonden), misschien deden ze mee aan die rit? 21 juni 2016 aangepast door Ian Quote
Syco 14 Geplaatst: 21 juni 2016 Geplaatst: 21 juni 2016 On 6/20/2016 at 2:08 PM, Jupke said: De golf achter ons heeft ook aan het filmen geweest op het laatste stuk voor de BBQ denk ik, ook wel eens curieus naar het resultaat daarvan. Ik heb bijna alles gefilmd, indien interesse zet ik alles online (private op youtube) Quote
Liquid Li0n 978 Geplaatst: 21 juni 2016 Geplaatst: 21 juni 2016 36 minuten geleden zei Syco: Ik heb bijna alles gefilmd, indien interesse zet ik alles online (private op youtube) als je het prive op youtube zet en hier dan de link maakt het niet uit want als je via google hierop uitkomt kan je alles lezen, zelfs zonder account Quote
Syco 14 Geplaatst: 21 juni 2016 Geplaatst: 21 juni 2016 Ook van mijn kant een dikke dankuwel! Echt veel respect, hoedje af! Over de rit zelf, zaten stukken in waar het echt wel druk was, kan je natuurlijk noets aan doen... Vreemd rijgedrag ook van de duitsers, baan van 70 en erna 100, blijven die gewoon 65 rijden.... Meerdere keren meegemaakt, dan maar van de mooie vergezichten genoten. Dan op de kalmere stukken vlot kunnen doorrijden, echt genieten!! Ook de stukken waar het wat klimmen was en in de bossen, super gewoon en echt ideaal voor de Golf R. Bbq was ook weer dik in orde! 1 Quote
CAS 8.067 Geplaatst: 21 juni 2016 Geplaatst: 21 juni 2016 10 minuten geleden zei Syco: Ook van mijn kant een dikke dankuwel! Echt veel respect, hoedje af! Over de rit zelf, zaten stukken in waar het echt wel druk was, kan je natuurlijk noets aan doen... Vreemd rijgedrag ook van de duitsers, baan van 70 en erna 100, blijven die gewoon 65 rijden.... Meerdere keren meegemaakt, dan maar van de mooie vergezichten genoten. Dan op de kalmere stukken vlot kunnen doorrijden, echt genieten!! Ook de stukken waar het wat klimmen was en in de bossen, super gewoon en echt ideaal voor de Golf R. Bbq was ook weer dik in orde! Jij was die met die blauwe golf 7? Ben wat te lui om te googlen, maar welke motor zit daar nu juist in? Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 21 juni 2016 Geplaatst: 21 juni 2016 30 minuten geleden zei CAS: Jij was die met die blauwe golf 7? Ben wat te lui om te googlen, maar welke motor zit daar nu juist in? Overal dezelfde tegenwoordig. Nen twielieter tuurboooo (met veel pk's en 4x4) Quote
Nfs-erke 1 Geplaatst: 21 juni 2016 Geplaatst: 21 juni 2016 Dikke thumbs up voor de organisatie. Heel blij om opnieuw ook deze rit meegereden te hebben; Zonder twijfel genoten,heerlijke baantjes die ertussen zaten en met het dakje open was het super cruisen met momenten. Beetje wennen want was de eerste rondrit met de Z. We zijn en blijven alvast grote fan van de ardennnen/zeeland ritten. Zie al volle bak uit naar de volgende dikke merci vo een zalig dagje 1 Quote
Polygoon 15.035 Geplaatst: 21 juni 2016 Geplaatst: 21 juni 2016 2 uur geleden zei Polle Petrol: Was dat een toevallige voorbijganger of reed die ook mee? Ken de auto niet, maar de nummerplaat zegt me iets. Das van die duw in de rug. 1 Quote
TomT 2.050 Geplaatst: 22 juni 2016 Geplaatst: 22 juni 2016 Iets later dan voorzien door de drukte op het werk, maar hier toch even ook van mijn kant een korte nabeschouwing van de dag. De Ardennenrit zelf begint uiteraard al een heel eind voor de dag zelf, maar het weekend van de Ardennenrit is toch telkens een gepuzzel om alles op tijd gedaan te krijgen. Zaterdag uitzondelijk gestopt om 13u op het werk ipv 17u, eerst de roadbooks afgedrukt waarna ik de koelwagen kon halen. Deze keer een remorque ipv echte koelwagen, waf het rijcomfort en lawaai toch serieus ten goede komt. Even een korte testrit gedaan om gewoon te geraken aan de combinatie en daarna de koelwagen thuis afgezet, de groenten gaan halen en de laatste inkopen gaan doen, waarna PJH al bij mij stond met het lekkere vlees. Toen begon de miserie, ofwel koelde de koelwagen op 0 graden ofwel op 8 graden, nooit op de ideale temperatuur. Na wat zoeken in de instellingen sloeg het systeem uiteindelijk in alarm waarna het helemaal niet koelde. Ondertussen was het goed beginnen regenen en was ik al vrij doorweekt vooraleer ik alles correct ingesteld kreeg en kon beginnen aan het laden van de minibus, waarbij het wat puzzelen was naar een logische volgorde bij het uitladen en een beetje een treffelijke gewichtsverdeling rekening houdend met de drank die ik de volgende morgen bij PJH ging ophalen. Uiteindelijk toen alles volledig klaar en ingepakt stond was het al goed door 22u, waarna mijn vriendin eindelijk ook eens wat aandacht kon krijgen! D-Day dan! Om 6u30 opgestaan, naar de bakker, de remorque meenemen en op naar Nevele, de eerste tussenstop. Samen met PJH en Melissa alles ingeladen en aan een rustig tempo naar Eupen beginnen bollen, waar we zoals PJH al zei fantastisch onthaald werden en direct de koelwagen mochten inpluggen! Ideaalheid! Na de vlotte startprocedure en een lekkere lunch met PJH en Melissa, ben ik direct naar het eindpunt gereden, waar de vorige groep nog was en het niet te proper heeft achter gelaten. Om 17u05 kon ik eindelijk beginnen aan de BBQ! :-) Direct het vuur aangemaakt zodat dit vertrokken was, het duurt hier namelijk vrij lang om de kolen bakklaar te krijgen als de wind verkeerd zit. Tegen dat dit in gang was kwamen PJH en Melissa ook al toe en konden we samen beginnen aan de opkuis van de vorige groep, het klaarzetten van tafels, chips en drank enzovoort. Vanaf dan was het bakken, bakken, bakken en weet ik van de rest eigenlijk vrij weinig Het feit dat er plaatsen tekort waren vind ik wel bizar, ik had gezien dat er zich sommigen niet aan de tafels hadden gezet maar zoals PJH zei dachten we dat dit was om in de zon te kunnen zitten, er zijn namelijk 100 zitplaatsen en we waren met een 91 aanwezig. Toch onze excuses aan de personen die op een steen of in het gras hebben moeten zitten, spijtig dat te horen! Helaas heb ik veel te weinig tijd gehad om met velen te kunnen praten, toch bedankt voor de babbels aan het vuur en de vele bedenkingen bij het vertrek! Na de verschillende jaren verbeteren en leren uit fouten denk ik dat we zowel qua startprocedure als BBQ kunnen zeggen dat alles nu loopt zoals het hoort. Bij aankomst aan de BBQ hebben we een draaiboek in ons hoofd wat er eerst moet gebeuren en volgens welk systeem we moeten werken. Bij deze wil ik graag ook nog eens alle aanwezigen bedanken, maar ook in het bijzonder de helpers (gTa zijn bestekprepareerkunsten, Bert om van begin tot eind mee te helpen bakken, Bruno voor de baktips, Pieter en Wooter voor de opkuis en nog zoveel meer mensen die ik ongetwijfeld vergeet!)! Bedankt ook iedereen om alles zo proper achter te laten, dit scheelt enorm qua tijd achteraf voor ons want na een lange rit is het sowieso altijd laat thuis komen voor ons! Maandag volgt dan nog de afwerking met afwas, kuisen van de koelwagen enzovoort, dus de Ardennenrit stopt eigenlijk maar maandagmiddag ongeveer. Deze keer is het niet tot volgend jaar, de voorbereidingen voor dit weekend zijn al volop terug bezig. Het wordt deze keer zeker een extra uitdaging: vrijdag aanwezig met het werk op een braderie, zaterdag een trouwfeest en zondag Ardennenrit. Maandag zal ik niet veel meer waard zijn.:D Nogmaals dank voor jullie enthousiaste aanwezigheid en tot volgend jaar! We zullen weer ons best doen om het top te maken! 8 Quote
CharlesV 4.378 Geplaatst: 22 juni 2016 Geplaatst: 22 juni 2016 24 minutes ago, TomT said: Het feit dat er plaatsen tekort waren vind ik wel bizar, ik had gezien dat er zich sommigen niet aan de tafels hadden gezet maar zoals PJH zei dachten we dat dit was om in de zon te kunnen zitten, er zijn namelijk 100 zitplaatsen en we waren met een 91 aanwezig. Toch onze excuses aan de personen die op een steen of in het gras hebben moeten zitten, spijtig dat te horen! Ik begrijp niet waar je die 100 zitplaatsen haalt Ik zie 8 tafels waar telkens 8 personen aan kunnen zitten => 64 maximum? Quote
PJH 21.018 Geplaatst: 22 juni 2016 Auteur Geplaatst: 22 juni 2016 10 tafels, waar je met 10 kunt aan zitten als je een beetje je best doet. Vorige jaren was ook niet iedereen op hetzelfde moment aan het eten, waardoor er altijd wel wat mensen recht staan enz. Dit jaar heb ik gevraagd om allemaal tussen 18.00 en 19.30 toe te komen. Misschien dat we daarom te dicht op elkaar moesten eten en het daarom wat krap was Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 22 juni 2016 Geplaatst: 22 juni 2016 Er was zeker plaats genoeg maar als je nog met 10 wilde samen zitten ging dat inderdaad niet meer. Moet beetje serieus blijven naar de organisatie hé, nu voelen zij zich slecht terwijl dat nergens voor nodig is! 3 Quote
wabe 1.018 Geplaatst: 22 juni 2016 Geplaatst: 22 juni 2016 Ik kan niet onmiddellijk iets bedenken om over te klagen... Alles was dik in orde. 1 Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 22 juni 2016 Geplaatst: 22 juni 2016 5 minuten geleden zei wabe: Ik kan niet onmiddellijk iets bedenken om over te klagen... Alles was dik in orde. Behalve je M4 dan? 1 Quote
wabe 1.018 Geplaatst: 22 juni 2016 Geplaatst: 22 juni 2016 3 minutes ago, Polle Petrol said: Behalve je M4 dan? ja, inderdaad... maar niet erg... vrijdag staat de ardennenrit terug op de agenda.. 2 Quote
TomT 2.050 Geplaatst: 22 juni 2016 Geplaatst: 22 juni 2016 16 minuten geleden zei PJH: 10 tafels, waar je met 10 kunt aan zitten als je een beetje je best doet. Vorige jaren was ook niet iedereen op hetzelfde moment aan het eten, waardoor er altijd wel wat mensen recht staan enz. Dit jaar heb ik gevraagd om allemaal tussen 18.00 en 19.30 toe te komen. Misschien dat we daarom te dicht op elkaar moesten eten en het daarom wat krap was Voila, de limiet van 100man is er enkele jaren terug gekomen omdat we 10 tafels hadden van 10 personen. Het kan wel zijn dat de tafels iets smaller zijn geworden door de zijwand die geplaatst is om de wind uit het dal tegen te houden. Enerzijds komt dit vermoedelijk doordat inderdaad iedereen min of meer tegelijk toekomt (al viel dit mee als ik naar de wachtrij keek bij het vlees, met uitzondering van een aantal piekmomenten), anderzijds kunnen we bijna niet anders of er komt nog volk toe om 21u zoals 2 jaar terug. :-) Quote
CharlesV 4.378 Geplaatst: 22 juni 2016 Geplaatst: 22 juni 2016 38 minutes ago, dragonfly said: Er was zeker plaats genoeg maar als je nog met 10 wilde samen zitten ging dat inderdaad niet meer. Moet beetje serieus blijven naar de organisatie hé, nu voelen zij zich slecht terwijl dat nergens voor nodig is! Je hoeft het ook niet op te blazen hé. Niemand laat de organisatie zich slecht voelen en ik betwijfel ook ten zeerste dat TomT en PJH zo'n kritiek negatief opvatten. @Phil gaf gewoon aan dat er weinig tot geen plaats meer was en ik kan het best geloven op het drukste moment. @PJH geeft aan dat je met 10 aan zo'n tafel moet kunnen zitten, maar als je kijkt naar de foto's en een beetje realistisch bent zie je toch dat het erg oncomfortabel wordt als je daar nog een 5e man moet tussenproppen. Dat is gewoon een vaststelling, no offense. Verder geef ik, zoals ik reeds zei, @TomT 200% gelijk dat de ARD zodanig geëvolueerd is doorheen de jaren heen, tot op het punt waarbij alles 100% vlot loopt. Of toch zo lijkt te lopen voor de deelnemers Als er dan 1 klein puntje van kritiek naar boven komt, tussen de tientallen complimenten die er gegeven worden, mag dat geen aanstoot geven. Quote
PJH 21.018 Geplaatst: 22 juni 2016 Auteur Geplaatst: 22 juni 2016 Ik persoonlijk heb meer aan negatieve commentaar, dan aan positieve De positieve zorgt er voor dat we verder doen en waardering krijgen voor ons vele werk wat altijd deugd doet, de negatieve zorgt er voor dat we alles beter doen (of toch proberen) dan de vorige keer 1 Quote
Liquid Li0n 978 Geplaatst: 22 juni 2016 Geplaatst: 22 juni 2016 en daar bovenop zouden we geen belgen zijn moest er altijd wel iets te zeiken zijn he 2 Quote
TomT 2.050 Geplaatst: 22 juni 2016 Geplaatst: 22 juni 2016 Voila, ik sluit me aan bij PJH, van opbouwende kritiek leren we bij. Als Phil en Charles ons die feedback niet geven kunnen we er niet uit leren, nu weten we het. Het is niet omdat het voor 90% van de mensen voor 90% in orde is dat er geen kritiek meer mag zijn! :-) 2 Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 22 juni 2016 Geplaatst: 22 juni 2016 Er is daar een andere reden voor maar die ga ik doorgeven in de enquete die we straks krijgen van PJH. Veel mensen zeggen niets uit beleefdheid maar als organisator heb je daar idd iets aan. Quote
Asserti 3.417 Geplaatst: 22 juni 2016 Geplaatst: 22 juni 2016 52 minuten geleden zei dragonfly: Er was zeker plaats genoeg maar als je nog met 10 wilde samen zitten ging dat inderdaad niet meer. Moet beetje serieus blijven naar de organisatie hé, nu voelen zij zich slecht terwijl dat nergens voor nodig is! Mee eens. Voor een groep van 10 man was het idd moeilijk, maar mss moet je je ook eens bij mensen durven zetten die je wat minder kent. Aan mijn tafel was er constant nog plaats 2 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.