Ga naar inhoud

Porsche 718 Cayman


Phil

Aanbevolen berichten

33 minuten geleden, Martini Racing zei:

Ja

Neen, het is niet het blok uit de GT3. Het is de motor uit de 992, die ze ontdaan hebben van de turbo's, en uitgeboord hebben tot 4 liter. Motor gaat tot 8000 toeren.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minutes ago, Lotuzzz said:

Ik dacht dat chassis en remmen dat bij de vorige ook al waren.

Nee.

GT4 heeft bv PASM, de Spyder niet.

De mijne heeft bv ook een korter steering rack dan een GT4.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

 
Mijn buurman (die echt wel zinnens is eentje te bestellen) vraagt hoe betrouwbaar dit is [emoji39]?
 
Morgen zou Porsche ‘m dus officieel voorstellen?
 
 
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Heel betrouwbaar dus vermits ik ook een optie heb op eentje.
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minutes ago, ir_fuel said:

Op de Europese websites wordt er nog met geen woord over gerept.

Staat nochtans wel op de Duitse site hoor, maar niet op de frontpage, beetje vreemd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minutes ago, Phil said:

Staat nochtans wel op de Duitse site hoor, maar niet op de frontpage, beetje vreemd.

Nu wel. 2 uur geleden nog niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Duitse prijzen: Für den 718 Spyder verlangt Porsche mindestens 93.350 Euro, der 718 Cayman GT4 startet ab 96.206 Euro. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik het zo zie, toch blij dat ik niet op de GT4 heb gewacht en meteen de 992 heb gekocht...

Ziet er heel dik uit, maar voor dagelijks gebruik wel een stuk minder. En BIV, taks gewijs ook geen zo'n leuke :D

Heb trouwens al veel ritten gedaan met de kids op de achterbank of met de 2 kids waar ik anders in de miserie zou hebben gezeten.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

54 minutes ago, BMWMB said:

Duitse prijzen: Für den 718 Spyder verlangt Porsche mindestens 93.350 Euro, der 718 Cayman GT4 startet ab 96.206 Euro. 

In België 96K voor de Spyder en 99K voor de GT4.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eentje speccen zoals mijn huidige en ik kom, snel gerekend, op 110K BTWi. Dat is 13K meer dan de mijne. Doe daar dan nog eens 9K BIV bij ... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, flupke73 said:

dat valt mee, je dacht 30K op te moeten leggen om 'm op straat te zetten, maw: 9K over voor PTS!!!!! :party:

En vervanger voor de uwe?

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, Niko80 zei:

Tijd om die oude BMW buiten te zwieren denk ik dan.

Als ik ooit een Porsche GT* koop, dan zal het pas zijn als ik financieel de M2 kan bijhouden. :D

 

(Edit: nog niet direct dus :D )

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, Alexx zei:

Als ik ooit een Porsche GT* koop, dan zal het pas zijn als ik financieel de M2 kan bijhouden. :D

 

(Edit: nog niet direct dus :D )

Zoiets snap ik niet...

En dan heel dagen in je M2 rijden en die nieuwe GT daar in de garage stallen. Nu ja, is al meerdere keren gezegd door mezelf...

Het is zelfs zover dat ik wel nog altijd plannen heb richting zo een oude 911 in iets meer racy uitvoering of een Singer styled ding... Dan denk ik nu al van wanneer ga ik er mee rijden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag een mail ontvangen met alle details, standaard uitrusting, opties en de prijzen.
De Belgische configurator zou er ook al moeten zijn, maar de GT4 en Spyder vind ik er toch niet terug.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, Naish zei:

Zoiets snap ik niet...

En dan heel dagen in je M2 rijden en die nieuwe GT daar in de garage stallen. Nu ja, is al meerdere keren gezegd door mezelf...

Het is zelfs zover dat ik wel nog altijd plannen heb richting zo een oude 911 in iets meer racy uitvoering of een Singer styled ding... Dan denk ik nu al van wanneer ga ik er mee rijden?

Integendeel. Ik ben echt niet de persoon die op zijn kilometers let. Ik heb nu 38000km’s op de M2 op anderhalf jaar tijd. En dat is niet eens mijn daily :D Mijn maat heeft ook ene gekocht, zijn beide auto’s samen gaan afhalen en die heeft er 13000 ofzo...

 

Ik vind een Porsche GT* echt zalig om te knallen, genieten, de looks... 

Ik zou de M2 bijhouden om te spelen/driften. Ik weet dat meer als de helft van het forum mij zot verklaard, maar ik vind het zot hoe speels die auto is.  Ik zou dat oprecht enorm hard missen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid