Ga naar inhoud

Porsche 718 Cayman


Phil

Aanbevolen berichten

On 6/19/2019 at 4:57 PM, kefkie said:

Ik kom voor "mijn" spyder aan 116k

Rood, Led-koplampen, cc, camera, kuipstoelen, airco, interieurpakket in alcantara met carbon accenten, smartphonevak, burmester, DAB, apple carplay en navi.

Ideaal :inlove:

Ik zou normaal de GT4 kiezen, maar sinds mijn uitgebreide testrit met de boxster GTS vorig jaar in Duitsland is het open rijden met een boxster mij wel bevallen :inlove:.

 

 

Burmester op een Spyder :lolz:

Iemand heeft het concept niet goed gesnapt. Dat is pas geld wegsmijten.

Ik heb de Bose gepakt omdat ik wat meer volume wilde om de radio te horen. Meer heb je echt niet nodig. Die hele cabine is zo luidruchtig dat je toch niks hebt aan de betere kwaliteit van een duurdere installatie.

Navi zou ik ook niet pakken, enkel Car Play. Ik gebruik de Navi Pro van mijn BMW ook nooit.

Voila, 5.5K bespaard :D 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Om u een idee te geven van hoe goed dat geïsoleerd is:

Met de kap en ruiten dicht kan je perfect een conversatie voeren met iemand die naast je auto staat.

  • Grappig 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minutes ago, ir_fuel said:

Om u een idee te geven van hoe goed dat geïsoleerd is:

Met de kap en ruiten dicht kan je perfect een conversatie voeren met iemand die naast je auto staat.

EF8B7918-ADB2-4C74-A3BB-497F35C1DC08.jpeg.fc2a5d3b9e1b9163bbb86c6641ebde16.jpeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden, ir_fuel zei:

Burmester op een Spyder :lolz:

Iemand heeft het concept niet goed gesnapt. Dat is pas geld wegsmijten.

Ik heb de Bose gepakt omdat ik wat meer volume wilde om de radio te horen. Meer heb je echt niet nodig. Die hele cabine is zo luidruchtig dat je toch niks hebt aan de betere kwaliteit van een duurdere installatie.

Navi zou ik ook niet pakken, enkel Car Play. Ik gebruik de Navi Pro van mijn BMW ook nooit.

Voila, 5.5K bespaard :D 

Ik vond de bose op de 991 een beetje aan de zwakke kant, daarom dacht ik dat Burmester wel aangenamer zou zijn.

Maar, dat probleem heb ik toch niet aangezien ik geen 100k aan een auto kan spenderen :D 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb in mijn GT3 de standaard muziekinstallatie, en vind die al meer dan goed genoeg voor in zo'n auto. Meestal is het voor wat achtergrondmuziek, en op de snelweg krijg je idd zoveel motorgeluid binnen dat je nooit echt kan genieten van de meerwaarde van zo'n duur systeem. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minutes ago, BMWMB said:

Ik heb in mijn GT3 de standaard muziekinstallatie, en vind die al meer dan goed genoeg voor in zo'n auto. Meestal is het voor wat achtergrondmuziek, en op de snelweg krijg je idd zoveel motorgeluid binnen dat je nooit echt kan genieten van de meerwaarde van zo'n duur systeem. 

Je hebt gelijk. Ik heb nooit kunnen vergelijken want de demo waar ik mee reed had Bose, maar misschien is de standaard radio idd voldoende. Dat soort auto koop je toch niet om muziek te luisteren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minuten geleden, flupke73 zei:

wat heeft d'Ieteren tegen de GT2-kuipen?

Geen idee, maar 't zou ook mijn keuze zijn op een Spyder. Ze kosten 2k minder, ik vind ze persoonlijk beter zitten (al heb ik ze niet back to back gezeten) en je kan ze verwarmd krijgen.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uren geleden, flupke73 zei:

wat heeft d'Ieteren tegen de GT2-kuipen?

 

22 uren geleden, gTa zei:

Geen idee, maar 't zou ook mijn keuze zijn op een Spyder. Ze kosten 2k minder, ik vind ze persoonlijk beter zitten (al heb ik ze niet back to back gezeten) en je kan ze verwarmd krijgen.

Niks. Het is een probleem met de brandblusser die voor België tot de standaarduitrusting behoort en niet compatibel is met de kuipen. Geloof me, ze balen er zelf van maar het is de fabriek die zich niet flexibel opstelt. Er wordt aan een oplossing gewerkt ;)

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

On 6/21/2019 at 12:44 PM, Alexanderr said:

Ik dacht dat de Cayman enkel in 4 cilinder kwam tenzij je een exoot à la GT4 kocht?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Alexanderr zei:

 

Niks. Het is een probleem met de brandblusser die voor België tot de standaarduitrusting behoort en niet compatibel is met de kuipen. Geloof me, ze balen er zelf van maar het is de fabriek die zich niet flexibel opstelt. Er wordt aan een oplossing gewerkt ;)

Kan of mag een brandblusser niet in de koffer geplaatst worden? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, The Swede zei:

Ik dacht dat de Cayman enkel in 4 cilinder kwam tenzij je een exoot à la GT4 kocht?

Op vandaag wel nog; maar er doen geruchten de ronde over een zescilindervariant ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, Krikkie zei:

Kan of mag een brandblusser niet in de koffer geplaatst worden? 

Ik denk dat ie voor de Belgische wet “binnen handbereik” moet ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht dat een brandblusser helemaal niet meer verplicht is? Op de keuring maken ze daar toch alleen een opmerking over op het attest, voor de rest geen probleem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, Capitol zei:

Ik dacht dat een brandblusser helemaal niet meer verplicht is? Op de keuring maken ze daar toch alleen een opmerking over op het attest, voor de rest geen probleem.

Brandblusser in de BMW zat in de koffer 😄 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

12 hours ago, Capitol said:

Ik dacht dat een brandblusser helemaal niet meer verplicht is? 

Jawel.

Hij moet goed vastgemaakt in je interieur zitten en bereikbaar/bruikbaar zijn als je achter het stuur zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 6/22/2019 at 9:54 AM, gTa said:

Geen idee, maar 't zou ook mijn keuze zijn op een Spyder. Ze kosten 2k minder, ik vind ze persoonlijk beter zitten (al heb ik ze niet back to back gezeten) en je kan ze verwarmd krijgen.

Ik merk geen verschil in zitcomfort tussen de 2. Ik vind de "vaste" wel mooier, en het nut van verwarmde stoelen ontgaat me compleet als:

- de auto niet buiten slaapt

- je geen volledig leder hebt

 

Het feit dat die vaste elektrische hoogteregeling hebben vind ik dan wel weer een beetje een misser in het concept "we maken de auto zo licht mogelijk". Zelfs voor mij staat die stoel gewoon op de laagste stand.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid