Ga naar inhoud

The Grand Tour


kefkie

Aanbevolen berichten

Ik vind het niet echt speciaal meer. Leuk op de achtergrond, maar niet echt iets om naar uit te kijken elke week.

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 1/6/2018 at 10:46 PM, Monterey Jack said:

Ik vind het niet echt speciaal meer. Leuk op de achtergrond, maar niet echt iets om naar uit te kijken elke week.

1:51 :lolz:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dan nadien dat fragment bekeken van de show en vond het plezant. En ze hadden een punt. Flashy editing en selecteren doet veel.

Cela me rappelle... raad maar hoe ze dit gedaan hebben

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het nieuwe seizoen opmerkelijk veel beter dan het eerste en hun laatste seizoenen Top Gear.
Niet dat elk stuk van elke aflevering de moeite waard is maar overall is het zeker te genieten.

Met de Jags in Colorado kwamen ze toch enigszins in de buurt van hun hoogdagen. Enfin, het is toch eventjes geleden dat zo'n lang item nog zo te smaken was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ze ook al alle 5 gezien en ik vind ze echt goed. Er zitten mindere reportages tussen (Farmkhana b.v.) en the celebrity face off spoel ik steevast door (onterecht?) maar ik geniet toch altijd van een uurtje toffe 'real top gear' televisie, iedere keer. Keep it up, chaps. :up:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat deel spoel ik ook altijd door als ik de gasten niet ken. Vind het ook maar dom om die Jag af te jakkeren op dat 'circuit'.
Net de 5de gezien, ik spaar de 6de nog even :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid