Ga naar inhoud

The Grand Tour


kefkie

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Ceke:

Vond de eerste al matig... Kan niet tippen aan hun specials. Dat was heerlijke televisie. Oliver :inlove:

Ik denk dat dat de mooiste aflevering ooit was, of staat toch in de top 3. :inlove: 

Ik hoop dat ze weer zo'n specials maken want die waren echt grandioos.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aflevering 2 was toch zeer matig vond ik. Wat interessant mij een special Ops team en een Audi S8 en hoop bullshit errond;

Ik ben er letterlijk( toegegeven het was al wat laat ) van in slaap gevallen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Ceke:

Vond de eerste al matig... Kan niet tippen aan hun specials. Dat was heerlijke televisie. Oliver :inlove:

 

32 minuten geleden zei gTa:

Ik denk dat dat de mooiste aflevering ooit was, of staat toch in de top 3. :inlove: 

Ik hoop dat ze weer zo'n specials maken want die waren echt grandioos.

Echt hé, af en toe bekijk ik die nog 'es (Bolivia en de 2 in Afrika vooral). Zalig. Auto's en onnozele humor, plus het nodige geknutsel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei BlackFox:

In de eerste aflevering viel mij de Amerikaanse invloed al op met het uitmelken van de typische Britse humor totdat het niet meer grappig is, de veel te spectaculaire beelden en dan die Amerikaanse Stig....

Wat was er overigens grappig aan die paar doden in de eerste aflevering?
Dat soort Amerikaanse humor gaat écht niet samen met hun droge boel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat was er overigens grappig aan die paar doden in de eerste aflevering?
Dat soort Amerikaanse humor gaat écht niet samen met hun droge boel.



Gaat altijd zo zijn die doden. Was in NL ook :)
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei gTa:

Geen topper, S01E02, nope. Maar niet van het niveau dat ik stop met kijken. Er mag gewoon wat meer car en wat minder show in.

Fifth gear ftw

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na de berichten hier had ik al schrik om er naar te gaan kijken, maar vond het toch best amusant, van mij mogen ze verder doen. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 hours ago, PJH said:

Da's echt dwaas. Snap er het nut niet van in van die celebrity braincrash :s

Misschien gewoon dat de mensen erover praten... Voor de rest zie ik ook echt het nut niet, idem voor die 'Conversation Street', wtf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei Ceke:

Vond de eerste al matig... Kan niet tippen aan hun specials. Dat was heerlijke televisie. Oliver :inlove:

Mijn mening ook over de eerste aflevering.

GT lijkt mij al meteen een TG te zijn geworden met gewoon wat meer lawaai & ontploffingen dan tijdens de laatste jaargangen van TG maar niet echt veel meer...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren gekeken en ik vond het nog wel amusant. Als je van hen na al die jaren nog steeds een informatief autoprogramma verwacht ben je een beetje naïef vind ik.

Vulcan :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

episode 1 was prachtig. het begin was adembenemend mooi en deed de haartjes op mijn armen recht staan.
het stuk "legertje spelen"  in de tweede episode was oersaai. we zien wel wat de derde episode brengt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27-11-2016 om 17:16 zei JanC:

 

Echt hé, af en toe bekijk ik die nog 'es (Bolivia en de 2 in Afrika vooral). Zalig. Auto's en onnozele humor, plus het nodige geknutsel.

²²²² de enige die ik ook al meerdere keren heb bekeken. Die specials vind ik meestal wel goed met als  topper de bolivia special.

 

Eerste vond ik goed aangezet, tweede was idd heel wat minder. Er is ruimte voor verbetering.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 28/11/2016 at 11:22 PM, Porker said:

Dat was idd verschrikkelijk slecht, mogelijk erger dan eender wat Top Gear ooit heeft laten zien.

I agree, aflevering 2 was inderdaad "slecht" te noemen.  Aflevering 3 daarentegen staat terug op enig niveau.  Best amusant.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid