Ga naar inhoud

The Grand Tour


kefkie

Aanbevolen berichten

3e aflevering is puur het oude TopGear, niet slecht, beter dan de vorige, maar echt wauw vond ik het toch weer niet. Weer te veel van hetzelfde :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Derde aflevering idd weer beter.

Alleen mis ik wat variatie in een aflevering. Nu heb ik het gevoel als ze iets groots doen, dat dit het enige is wat aan bod komt. Aflevering 3 was enkel en alleen met die 3 karren door italie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Derde aflevering idd weer beter.
Alleen mis ik wat variatie in een aflevering. Nu heb ik het gevoel als ze iets groots doen, dat dit het enige is wat aan bod komt. Aflevering 3 was enkel en alleen met die 3 karren door italie.


Dat vind ik dus ook (was bij de nieuwe Top Gear ook zo trouwens). Ze zouden het beter een beetje inkorten om het boeiend te houden en elke aflevering een auto à la Focus RS oid reviewen (al dan niet op hun ludieke manier).
Al bij al een fijne aflevering, al vroeg ik me af waarom ze die DB11 niet over het circuit gejaagd hebben?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zalige aflevering!!

 

Hammond in zijn Hellcat en May in zijn Rolls liet me aan mezelf en mijn collega denken :lolz: 
Iedere keer als ik een M moet verzetten of rijden hoor ik hem van ver al grommelen over het lawaai :lolz:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Informatief idd niet zo goed wel paar keer goed gelachen.

Ze zijn de kans aan het missen om de goeie elementen van tg te houden en aan te vullen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Da's inderdaad flauw, net zoals die gast die telkens dood gaat. In het begin vond ik het nog wel grappig maar ik heb toch wat last van plaatsvervangende schaamte iedere keer May weer vraagt of hij nu nog komt of niet :fp:.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet de beste aflevering, maar heb nog wel een paar keer gelachen. :D

Typisch Top Gear gebrak, lichtjes erover.

Jammer dat Clarkson twee auto's moest testen die hem eigenlijk op papier al niet liggen, het droop er wat van af.

En het tent-gedeelte was ook weer niet om over naar huis te schrijven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tent gedoe trekt idd op niet veel. Die conversation street valt nog mee, maar dat celeb gedoe moet niet meer voor mij.

En op zijn manier test hij die beide karren idd, maar je moet daardoor zien en weten wie hij is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog geen enkele aflevering gezien van The Grand Tour, maar het klinkt alsof jullie apologetisch met een roze bril naar een programma zitten te kijken dat de opvolger is van een ander programma waarvan het laatste goede seizoen toch al zeker een jaar of 7 geleden is...

  • Vind ik leuk 6
Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Salokin:

Kan iemand aan een IT noob uitleggen hoe hij dit kan bekijken op zijn TV?

Als je zaterdag een Ferrari huurt voor 1 dag kan ik het komen uitleggen aan 't zee'tje  :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid