Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

De Ford "reclame" was veel te amerikaans en hun nieuwe stig is ronduit irritant :( 

Stukje van James May was nog eens genieten zoals het oude TG :)

Geplaatst:

Tot nu toe : 2 afleveringen uitgekeken, de andere afleveringen heb ik versneld doorgespoeld...

't is redelijk afgezaagd & eentonig aan het worden...

Geplaatst:

Ik ben tijdens aflevering 4 in slaap gedommeld. Overvloedig kerstdiner zal er wel iets mee te maken hebben, maar toch

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Geplaatst:

CymklEDWQAAdXoc.jpg  

Typeert hen wel ja.

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

Dat stuk over Le Mans Ford vs. Ferrari was wel zeer knap, met voorsprong beste van de serie.

Namibië special was ook nog te genieten.

• 2 weken later...
  • 3 weken later...
Geplaatst:

Ik heb gekeken t.e.m. de aflevering met het sublieme stuk over Ford vs. Ferrari. Helaas vond ik dat het éérste sublieme stuk van alle afleveringen. De dubbele special in Afrika daar met de buggy's vond ik ook nog wel somewhat OK maar voor de rest: :cry: 

Is het sindsdien nog de moeite geweest? Moet ik de afleveringen van erna nog binnenhalen en kijken of wat het maar duf, opnieuw?

Geplaatst:

Er zitten nog leuke stukken in hoor. Binnenhalen en kijken, skippen wat je niet leuk vindt ;)

Geplaatst:

Okay, effe zien wat ik in te halen heb: gekeken t.e.m. 9, dus 10-13 binnen te halen. I'm on it. 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

10 en 11 bekeken, mjah, onderhoudend, 't is geen straf.

Geplaatst:

Zonde om niet te kijken feitelijk heeee!

12 vond ik ook wel leuk met de F-Pace, Range en Bentayga.

Range :inlove:

Geplaatst:

De laatste aflevering vond ik eigenlijk ook terug goed :)

't is echt een seizoen met ups en downs. Op Celeb brain crash na, da's echt altijd zever.

Geplaatst:

En The American, die mag ook optiefen.

Geplaatst:

Ik moet nog wat inhalen kwa afleveringen precies, denk dat 7 of 8 de laatste was die ik gezien heb.

Eens werk van maken.

Geplaatst:

Ik vind het globaal gezien wel geslaagd, minus celebrity braincrash en die debiele dikke Amerikaan.

Wel spijtig dat quasi alle auto's in het 2e deel van het seizoen op natte baan zijn getest.

Geplaatst:

Inderdaad, die amerikaan en celeb brain crash mag weg, voor de rest was het wel geslaagd.

Geplaatst:

De laatste aflevering was ook weer fijn. Nu heb ik NOG meer zin in een Golf VII GTI :inlove:

• 2 weken later...
Geplaatst:

Waar kan je die uitzendingen eigenlijk bekijken? Online zijn ze op de meeste plekken direct gedelete.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid