Germinal 464 Geplaatst: 7 februari 2018 Geplaatst: 7 februari 2018 Kuch En dat is echt wel goed doorrijden Quote
Jokke_vlo 16.909 Geplaatst: 7 februari 2018 Geplaatst: 7 februari 2018 Onze definite van vlot rijden moet wel anders zijn. Ik vind niet direct een lek in de benzineleiding of zo Quote
iRicky 299 Geplaatst: 8 februari 2018 Geplaatst: 8 februari 2018 @Germinal heb jij ook voor de sportuitlaat geopteerd? @Jokke heb je toevallig een soundclip?[emoji5] Quote
iRicky 299 Geplaatst: 8 februari 2018 Geplaatst: 8 februari 2018 Mijn vader heeft overigens niet geopteerd voor geventileerde stoelen. Dit heeft hij nog nooit op een auto gehad. Meerwaarde in jullie optiek? Quote
iRicky 299 Geplaatst: 9 februari 2018 Geplaatst: 9 februari 2018 Beter in de power zone. Iets hoger in toeren, stuur een stuk strakker, en batterij wordt bijgeladenIk denk overigens dat het bij laden van de batterij de boosdoener is wat betreft het hoge verbruik. Quote
Germinal 464 Geplaatst: 9 februari 2018 Geplaatst: 9 februari 2018 @Germinal heb jij ook voor de sportuitlaat geopteerd? @Jokke heb je toevallig een soundclip?[emoji5]Sportuitlaat is een must have! Quote
Germinal 464 Geplaatst: 9 februari 2018 Geplaatst: 9 februari 2018 Ik denk overigens dat het bij laden van de batterij de boosdoener is wat betreft het hoge verbruik. Inderdaad.. buiten de snelweg zou ik sport+ niet gebruiken.. Op de snelweg heb je hoge snelheid en als je dan gas lost laadt die wel hard bij..Om wat sportief te rijden kan je beter manueel schakelen of die boost knop indrukken.. heb de indruk da die ‘stand’ nog agressiever is dan sport+ Quote
Jokke_vlo 16.909 Geplaatst: 9 februari 2018 Geplaatst: 9 februari 2018 16 uren geleden, iRicky zei: @Germinal heb jij ook voor de sportuitlaat geopteerd? @Jokke heb je toevallig een soundclip? Geen soundclip, maar is een NO brainer klinkt echt wel vet ! Dat is optie nr 1 ! 18 minuten geleden, Germinal zei: Inderdaad.. buiten de snelweg zou ik sport+ niet gebruiken.. Op de snelweg heb je hoge snelheid en als je dan gas lost laadt die wel hard bij.. Om wat sportief te rijden kan je beter manueel schakelen of die boost knop indrukken.. heb de indruk da die ‘stand’ nog agressiever is dan sport+ Euh oeps kuch Ik gebruik sport+ net op de binnenbaantjes, dat knalt, pruttelt, neemt op.... op de autostrade heb ik dat absoluut niet nodig. Boost knop? waar staat die, nog niet gezien eigenlijk 13 uren geleden, iRicky zei: Mijn vader heeft overigens niet geopteerd voor geventileerde stoelen. Dit heeft hij nog nooit op een auto gehad. Meerwaarde in jullie optiek? Voor mij wel in de zomer, zeker weten. Dat boven de 4 wiel sturing bv. Quote
Germinal 464 Geplaatst: 9 februari 2018 Geplaatst: 9 februari 2018 Ik woon ergens waar er geen binnenbaantjes zijn [emoji24] is hier overal veel te druk.. enkel op de snelweg kan ik die 462 paardjes aanspreken Quote
iRicky 299 Geplaatst: 9 februari 2018 Geplaatst: 9 februari 2018 Voor mij wel in de zomer, zeker weten. Dat boven de 4 wiel sturing bv. De vierwiel sturing heb je niet genomen? Sportuitlaat heeft mijn vader inderdaad besteld. Heb jij ook de Porsche logo’s in de hoofdsteunen genomen?We hebben nog nooit een auto gehad met stoelventilatie dus het is moeilijk in te schatten of het echt de extra 1000 euro waard is.. we zijn met de Carbon inleglijsten, sportzetels en vierwielsturing toch al weer een stuk omhoog gegaan in aanschafprijs. We hebben niet lang meer om te beslissen want productie staat al gepland voor week 11. Quote
Jokke_vlo 16.909 Geplaatst: 9 februari 2018 Geplaatst: 9 februari 2018 10 minuten geleden, iRicky zei: De vierwiel sturing heb je niet genomen? Sportuitlaat heeft mijn vader inderdaad besteld. Heb jij ook de Porsche logo’s in de hoofdsteunen genomen? We hebben nog nooit een auto gehad met stoelventilatie dus het is moeilijk in te schatten of het echt de extra 1000 euro waard is.. we zijn met de Carbon inleglijsten, sportzetels en vierwielsturing toch al weer een stuk omhoog gegaan in aanschafprijs. We hebben niet lang meer om te beslissen want productie staat al gepland voor week 11. Ik heb de carbon lijsten in mijn GTS, en in de Panamera Alu. Die stoelventilatie vind ik veel nuttiger dan Carbon inleg, imo he ! (trouwens de alu standaard look is echt knap) Nee geen vierwielsturing, waarom zou ik dat nemen? Het is geen trackwagen en dat ding ga je NOOIT op enige limiet rijden, dus alleen om te parkeren? 1 keer voor en achteruit rijden op een uitzonderlijk moment met een 360 graden camera? Ik zie echt zeer weinig meerwaarde. Waar ik spijt van heb is dat ik geen soft close heb genomen ondanks de tip van Alexanderr. Quote
iRicky 299 Geplaatst: 9 februari 2018 Geplaatst: 9 februari 2018 28 minutes ago, Jokke_vlo said: Ik heb de carbon lijsten in mijn GTS, en in de Panamera Alu. Die stoelventilatie vind ik veel nuttiger dan Carbon inleg, imo he ! (trouwens de alu standaard look is echt knap) Nee geen vierwielsturing, waarom zou ik dat nemen? Het is geen trackwagen en dat ding ga je NOOIT op enige limiet rijden, dus alleen om te parkeren? 1 keer voor en achteruit rijden op een uitzonderlijk moment met een 360 graden camera? Ik zie echt zeer weinig meerwaarde. Waar ik spijt van heb is dat ik geen soft close heb genomen ondanks de tip van Alexanderr. Mijn vader heeft vooral voor de vierwielsturing gekozen ivm de wendbaarheid van de auto. Hij heeft angst dat de auto erg groot en log zal zijn in parkeergarages en met vierwielsturing is de gedachte dat de auto toch wat handzamer is. Soft close portieren heeft hij wel besteld. We bemerkten bij de proefrit dat de deuren vanwege de zwaarte niet altijd in het slot vielen en dat stoorde toch wel enigszins. Alu inleglijsten zijn toch niet standaard? Standaard zitten er toch die hoogglans zwarte lijsten in? En voor welke zetels heb jij geopteerd? Post nog eens een foto van je auto als je wilt?:) Quote
Germinal 464 Geplaatst: 9 februari 2018 Geplaatst: 9 februari 2018 Ik heb de carbon lijsten in mijn GTS, en in de Panamera Alu. Die stoelventilatie vind ik veel nuttiger dan Carbon inleg, imo he ! (trouwens de alu standaard look is echt knap) Nee geen vierwielsturing, waarom zou ik dat nemen? Het is geen trackwagen en dat ding ga je NOOIT op enige limiet rijden, dus alleen om te parkeren? 1 keer voor en achteruit rijden op een uitzonderlijk moment met een 360 graden camera? Ik zie echt zeer weinig meerwaarde. Waar ik spijt van heb is dat ik geen soft close heb genomen ondanks de tip van Alexanderr. Soft close ? Das voor janetten.. niks leuker dan een zware deur dichtsmijten ))Emblemen vind ik persoonlijk geldverspilling.. alleen doe gekleurde wieldoppen niet vergeten.. erg dat dit niet standaard is..Ps jokke helpt die parkeercamera om parkeerschade ( velgen) te vermijden ?PPS jokke : ik zet mijn airco altijd op interne luchtcirculatie ( kwestie van de stank en vieze lucht wat proberen buiten te houden) maar hij zet dat bij mij zelf af ?? Jou ook al opgevallen?? Quote
Jokke_vlo 16.909 Geplaatst: 9 februari 2018 Geplaatst: 9 februari 2018 Ik trek alles binnen [emoji4] Ja denk dat de camera helpt (hout vasthouden) Quote
Alexanderr 36.223 Geplaatst: 9 februari 2018 Geplaatst: 9 februari 2018 1 uur terug, Germinal zei: Soft close ? Das voor janetten.. niks leuker dan een zware deur dichtsmijten )) Emblemen vind ik persoonlijk geldverspilling.. alleen doe gekleurde wieldoppen niet vergeten.. erg dat dit niet standaard is.. Ps jokke helpt die parkeercamera om parkeerschade ( velgen) te vermijden ? PPS jokke : ik zet mijn airco altijd op interne luchtcirculatie ( kwestie van de stank en vieze lucht wat proberen buiten te houden) maar hij zet dat bij mij zelf af ?? Jou ook al opgevallen?? De airco staat standaard op hercirculeren op sensor. De manuele modus staat inderdaad maar een bepaalde tijd toe .. Quote
tato 1.906 Geplaatst: 9 februari 2018 Geplaatst: 9 februari 2018 Dat de recirculatie zichzelf uitschakelt na verloop van tijd is om te vermijden dat de passagiers een CO-intoxicatie oplopen. Zeker bij volgas en acceleraties trek je heel wat CO het interieur in. Quote
Germinal 464 Geplaatst: 13 februari 2018 Geplaatst: 13 februari 2018 Dat de recirculatie zichzelf uitschakelt na verloop van tijd is om te vermijden dat de passagiers een CO-intoxicatie oplopen. Zeker bij volgas en acceleraties trek je heel wat CO het interieur in.Volgens mij zit de uitlaat langs de achterzijde ? Quote
Germinal 464 Geplaatst: 13 februari 2018 Geplaatst: 13 februari 2018 De airco staat standaard op hercirculeren op sensor. De manuele modus staat inderdaad maar een bepaalde tijd toe ..Dan werkt dat hercirculeren op sensor toch niet goed.. wat een heerlijke dampen met zo’n oud wrak voor u dat je binnnekrijgt..Een Hepa filter a la tesla is er teveel aan ?Nog iets anders.. de hybride moet elke 15k nieuwe MOTOR-olie krijgen. Enkel en alleen voor de ICE dus.Het grappige is dat het blijkbaar niet uitmaalt hoeveel je elektrisch rijdt om aan de 15k te komen. Stel je rijdt 15k zuiver elektrisch dan nog zal de boordcomputer aangeven olie te verversen.. ( ??? )Het minder grappige is dat Porsche voor een paar liter mobil 5w30 500 euro rekent ( 15 minuten werk inbegrepen weliswaar ) Quote
iRicky 299 Geplaatst: 13 februari 2018 Geplaatst: 13 februari 2018 Dan werkt dat hercirculeren op sensor toch niet goed.. wat een heerlijke dampen met zo’n oud wrak voor u dat je binnnekrijgt..Een Hepa filter a la tesla is er teveel aan ?Nog iets anders.. de hybride moet elke 15k nieuwe MOTOR-olie krijgen. Enkel en alleen voor de ICE dus.Het grappige is dat het blijkbaar niet uitmaalt hoeveel je elektrisch rijdt om aan de 15k te komen. Stel je rijdt 15k zuiver elektrisch dan nog zal de boordcomputer aangeven olie te verversen.. ( ??? )Het minder grappige is dat Porsche voor een paar liter mobil 5w30 500 euro rekent ( 15 minuten werk inbegrepen weliswaar )Dan kap je dat toch gewoon zelf er in? Vind dat nogal exorbitant Quote
tuscani 11.791 Geplaatst: 13 februari 2018 Geplaatst: 13 februari 2018 7 minuten geleden, iRicky zei: Dan kap je dat toch gewoon zelf er in? Vind dat nogal exorbitant en hoe reset je de melding? als je dat kan, kan je even goed gewoon de bc een reset geven en de olie laten zitten. (want vuil zal ze dan nog niet zijn) Quote
Davy_ 1.514 Geplaatst: 16 februari 2018 Geplaatst: 16 februari 2018 en hoe reset je de melding? als je dat kan, kan je even goed gewoon de bc een reset geven en de olie laten zitten. (want vuil zal ze dan nog niet zijn)En dan byebye garantie op een kar van 130k... Quote
iRicky 299 Geplaatst: 16 februari 2018 Geplaatst: 16 februari 2018 En dan byebye garantie op een kar van 130k...Omdat je zelf olie bij kapt? Lijkt mij wel sterk indien dat zo zijn zijn. In Nederland krijg je trouwens maar een magere Panamera voor 130K hoor. Beginprijs is rond de 115 voor de ‘normale’ geloof ik. Daarboven komen de 4, 4s, turbo en turbo S. De turbo S is er zonder opties vanaf 210.000 dacht ik. Er staan dan ook geregeld Turbo S’en van rond de 250/260K te koop in Nederland. Quote
Davy_ 1.514 Geplaatst: 16 februari 2018 Geplaatst: 16 februari 2018 Nee, het onderhoudsinterval gewoon resetten bedoel ik. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.