Ga naar inhoud

Porsche Panamera II


BMWMB

Aanbevolen berichten

22 hours ago, gTa said:
Fantasie? Lijkt me nochtans een toffe vervanger van de D3. [emoji3] 

Het fantasiegedeelte bevindt zich in de prijszetting, dat is 2x D3... [emoji17]

Nu, naar goede Panamera-gewoonte zal die depreciatie wel enthousiaat zijn, 2e hands kan dat voor mij wel een optie zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

vind het ook gek om zoiets splinternieuw te kopen, na nog geen jaar gaat er 40 a 50 k van de nieuwprijs af.

ik moet teveel werken voor mn geld, of verdient te weinig om zoiets nieuw te kopen<_<

Link naar reactie
Delen op andere sites

vind het ook gek om zoiets splinternieuw te kopen, na nog geen jaar gaat er 40 a 50 k van de nieuwprijs af.
ik moet teveel werken voor mn geld, of verdient te weinig om zoiets nieuw te kopen<_>



Net zoals het gek is een auto van 400-500 pk te kopen van 2.4 ton om hier rond te rijden..... dat is even zot. Ook tweedehands vgl met een diesel van 1.8 liter.......even gek. Het is maar waar je de grens trekt.

Ik bedoel maar: ieder zijn grens en goesting zeker. Niets zo gek dan de emotionele waarde van luxe producten ........ je kan daar weinig ratio achter zoeken.
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelijk welke auto uit deze stal is te zot voor woorden.

Uiteindelijk heeft een merk als Citroën alles wat je als objectieve autogebruiker nodig hebt. Van compacte stadsauto's tot ruime monovolumes, en "busjes" voor de doe-het-zelvers onder ons. Voorzien van alle comfort en veiligheidssnufjes, met motoren waarmee je mee kunt in het hedendaagse verkeer.

Alles wat daarboven zit is eigenlijk de facto een "zotte kost".

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

 

nu juist nog es een nieuwe designer aanwerven ,en dan eens motoren bouwen die liefhebbers van wat vermogen wel aanspreken .

maar buiten dat zijn ze op de goede weg:) ( vanuit mijn standpunt gezien)

 

aangepast door Bart
Link naar reactie
Delen op andere sites

je kan toch moeilijk zeggen dat porsche qua design op de slechte weg is, boxter, 911, 918 toch allemaal prachtige wagens qua design:inlove: ( juist wat prijzig)

citroen, met die plastieken luchtkussens op de zijkant , cactus, elysee, :sick: komaan zeg , een duster ziet er beter uit, en dan zich afvragen waarom dat niet verkoopt.

Weer zo een geschifte wereldvreemde architect/ontwerper die denkt het warm water te hebben uitgevonden.

Bewijs dat het in deze prijscategorie wel beter kan bv peugeot 308 en 508 vind ik persoonlijk geslaagde wagens van uiterlijk.

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 hours ago, Bart said:

je kan toch moeilijk zeggen dat porsche qua design op de slechte weg is, boxter, 911, 918 toch allemaal prachtige wagens qua design:inlove: ( juist wat prijzig)

Ban him

4 hours ago, Bart said:

citroen, met die plastieken luchtkussens op de zijkant , cactus, elysee, :sick: komaan zeg , een duster ziet er beter uit, en dan zich afvragen waarom dat niet verkoopt.

Wie zegt dat dat niet verkoopt?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Carsalesbase.com beweert alvast zoiets.

2017-03-08 00_18_24-Citroën European sales figures.jpg

Of dat correct is, weet ik niet.

Als het correct is, lijkt die tabel toch wel aan te geven dat ze marktaandeel verliezen en dat de nieuwe styling niet meteen gesmaakt wordt.

Ikzelf vind Citroën ook behoorlijk goed bezig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Please note: until 2014, these data include sales of the DS models, which were split off to a stand-alone brand in 2015. From 2015 onwards, sales of the DS models are no longer included in these figures. That means Citroën sales increased 4,3% in 2015.

Link naar reactie
Delen op andere sites

alsook:

 

The C4 Cactus has proven a surprising success, outselling the regular C4 ever since its introduction. A remarkable performance considering the polarizing design in what’s usually a very traditional market. It marks a return to Citroën’s trademark quirkiness, but not just for the sake of being different, but actually benefiting the customer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja OK dat zal de quasi-halvering van begin de nillies (aargh het woord) tot nu wel opvangen, dat DS merk. :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar nog een keer: ik vind Citroën ook behoorlijk goed bezig. En 't is toch niet dat je nooit zo'n hip spel ziet (ze vallen ook wel op natuurlijk). Al krijg ik de indruk dat het momentum van DS als merk wel wat afneemt. De DS3 is verouderd en de rest is mogelijks nogal duur (slecht in fleet)?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Op 13-3-2017 om 22:42 zei Tom Bentley:

Schuifdak ziet er dik uit.

16252029_10155418420957668_4786347850130

Auto ziet er helemaal dik uit, imo. Ik wil dat echt. :inlove: 

Schuifdak is zalig, maar check eens hoe 'ie er zonder schuifdak uitziet: krijgt dan van die mooie longitudinale ( @Le Capri Mauve daar edde er nog eentje!) neepjes in 't dak zoals de 991.1 GT3 RS :inlove:  

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei gTa:

Schuifdak is zalig, maar check eens hoe 'ie er zonder schuifdak uitziet: krijgt dan van die mooie longitudinale ( @Le Capri Mauve daar edde er nog eentje!) neepjes in 't dak zoals de 991.1 GT3 RS :inlove:  

ok. Spanning met het doodgewone 'neepjes' is nu niet goed uitgespeeld door het stuk tussen haakjes, maar dat zien we door de vingers.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎25‎/‎04‎/‎2017 om 21:40 zei Geezer:

Vandaag eentje gezien, full black @Alexanderr  

Totaal niet mijn ding, mist het sportpakket met hoogglans afwerking, de wielen zijn af fabriek zwart gelakt dus niet geslaagd met die alu boordjes, mist de donkere achterlichten, zwarte sierstukjes, etc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou nooit zelf crayon nemen op een Panamera (net zoals ik nooit die Spyder wielen zou nemen met brushed rand) maar IRL is dat echt een ontzettend dikke kleur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid