Ga naar inhoud

BMW 8 Reeks

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)
4 uur geleden zei Tom Bentley:

Geef mij 1 voorbeeld waarbij dat het geval was van een productiemodel-concept...

de active tourer outdoor ziet er vb 100x strakker uit dan de 2 series active tourer

bmw-concept-active-tourer-outdoor-256401

bmw-2-series-at.jpg

maar snap wel wat ge bedoelt. Ik had het eerder over de VFL en CS concept, waarvan altijd gezegd werd dat er veel design elementen terug te vinden zouden zijn in de 7 serie, maar dat was amper het geval. Als je nu naar de spyshots van de 8 serie kijkt, zie je ook dat de nieren veel kleiner zijn en de neus minder bol is. Dus de voorkant zal er al zeker minder knap uitzien.

aangepast door Stabilo Boss
  • 1 maand later...
Geplaatst:

Ziet er goed uit! Gelukkig geen oversized nieren.

Vooral veel 5-reeks in de neus, wat bevestigt dat dit een 6-reeks is met een nieuwe naam :D

Op welk chassis komt deze te staan?

Geplaatst:

Ik vraag mij af wat voor kleine (standaard) velgen ze aanbieden. Bij bepaalde modellen moet je gewoon foute/decadente/grote (minstens 18 of vandaag de dag zelfs 19 inch) velgen hebben. 

Geplaatst:
9 minutes ago, William Blake said:

Vooral veel 5-reeks in de neus, wat bevestigt dat dit een 6-reeks is met een nieuwe naam :D

[zucht]

Geplaatst:
8 minutes ago, Timo said:

Ik vraag mij af wat voor kleine (standaard) velgen ze aanbieden. Bij bepaalde modellen moet je gewoon foute/decadente/grote (minstens 18 of vandaag de dag zelfs 19 inch) velgen hebben. 

18/19?

Bij een auto van die maat spreken we tegenwoordig over 20 of 21. Kijk maar naar de Panamera.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
18 minutes ago, ir_fuel said:

18/19?

Bij een auto van die maat spreken we tegenwoordig over 20 of 21. Kijk maar naar de Panamera.

Ja dat dus. Ik was aan een 991 aan het denken maar dat is dus blijkbaar ook allemaal al 20 inch. 

Geplaatst:
31 minuten geleden, Tom Bentley zei:

[zucht]

Je zou beter op mijn vraag antwoorden ;)

Verder is daar niks mis mee, 't moet verkopen en als 't een mooie wagen wordt - who cares

Geplaatst:
1 minute ago, William Blake said:

Je zou beter op mijn vraag antwoorden ;)

Verder is daar niks mis mee, 't moet verkopen en als 't een mooie wagen wordt - who cares

Ik denk dat je je best mentaal voorbereidt op het feit dat dit een directe concurrent van de S Coupe wordt.

Geplaatst:
1 minuut geleden, Tom Bentley zei:

Ik denk dat je je best mentaal voorbereidt op het feit dat dit een directe concurrent van de S Coupe wordt.

Ik hoop 't!

Geplaatst:

Om daar qua lijn mee te concurreren gaan ze SERIEUS hun best mogen doen IMO.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Zoals hij daar staat, wordt dat inderdaad niet opnieuw dé concurrent voor de S Coupé, jammer... had wel een slagschip verwacht.

Wordt wel een heel knappe wagen, koplampen en achterlichten zullen alvast het "nieuwe" design krijgen, à la nieuwe X4 en Z4.

• 3 weken later...
Geplaatst:
Op 4-12-2017 om 23:01, Timo zei:

Ja dat dus. Ik was aan een 991 aan het denken maar dat is dus blijkbaar ook allemaal al 20 inch. 

19 inch standaard @Timo

• 3 weken later...

kkygqsm-jpg.432155

oei

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
Op 24/12/2017 om 17:02, Tom Bentley zei:

25587764_10156108218452269_1436482548133

4303CA54-6FA8-4C70-9651-61A30B1F838F.jpeg.a9eceb5dcfb706013ed0df095b211855.jpeg

ik vreesde er al voor... De verwachtingen zo hoog leggen met 'concepts', een hele media campagne ronde de 8 serie concept bouwen en dan met zo een dingen afkomen..

Geplaatst:

Ik snap de heisa niet, is toch een überdikke kist? Dit zijn shitty foto's in een ondankbare kleur.

Geen zorgen hier, wordt dik.

• Vind ik leuk 4
Geplaatst:

Wat een lelijk hok. Die clown grijns vooraan en achteraan..

Geplaatst:

Mercedes coupés vs BMW coupés: 3-0 

• Vind ik leuk 4
Geplaatst:

Licht gewijzigde lichtunits en bumpers, zoals verwacht dus. En alhoewel dat waarschijnlijk de m-bumpers zijn, komen die bumpers van de concept eerder overeen met dat van een mogelijke M8.

Lijnenspel komt gewoon niet door in dat wit. 

Ik zie nog altijd een auto die hoogstens een facelift verwijderd is van de concept. 

Ginne panniejk!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid