Ga naar inhoud

BMW 8 Reeks


Phil

Aanbevolen berichten

  • 4 weken later...
  • 2 weken later...

Dat ziet er plots behoorlijk saai uit, vergeleken met de concept. Ik hoopte op een auto die allerminst als de vervanger van de '6 zou ogen, maar plots ziet het er wel weer zo uit. Jammer.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎20‎-‎7‎-‎2017 om 22:16 zei ir_fuel:

Absurd hoe groot die GT's worden tegenwoordig.

BMW 8, Bentley Continental GT, Nissan GTR ...

Inderdaad. In GT heerst de omgekeerde trend van in het WRC. Daar worden de auto's kleiner en kleiner... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad. In GT heerst de omgekeerde trend van in het WRC. Daar worden de auto's kleiner en kleiner... 


Bwa, het is niet dat de GT(1) auto's van vroeger zoveel kleiner waren hé... Viper, Lambo Murciélago, Ford GT, ...


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei korneeldebruyn:

 


Bwa, het is niet dat de GT(1) auto's van vroeger zoveel kleiner waren hé... Viper, Lambo Murciélago, Ford GT, ...


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

 

Dat waren toch pure twee zitters, terwijl de Bentley, de GTR, de 8Reeks meer '4zitters' zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat waren toch pure twee zitters, terwijl de Bentley, de GTR, de 8Reeks meer '4zitters' zijn. 


Maar of die Bentley etc. effectief zó veel groter zijn betwijfel ik
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei korneeldebruyn:

 


Maar of die Bentley etc. effectief zó veel groter zijn betwijfel ik

 

Om nu de Viper GTS-R te nemen, je zou er van schrikken hoe compact die auto is. Later nog wel een brede versie van gekomen, maar toch...

Link naar reactie
Delen op andere sites

En zo'n Bentley Continental GT is IRL echt huuuuuge. Ook de Nissan GT-R is in 't echt een pak groter dan je op foto zou vermoeden, da's echt een knoert van een auto.

Het verschil is idd enorm met de vroegere modellen. Als je naast zo'n '6 of Continental GT racer staat, dat "klopt" precies bijna niet, zo groot zijn die dingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En zo'n Bentley Continental GT is IRL echt huuuuuge. Ook de Nissan GT-R is in 't echt een pak groter dan je op foto zou vermoeden, da's echt een knoert van een auto.
Het verschil is idd enorm met de vroegere modellen. Als je naast zo'n '6 of Continental GT racer staat, dat "klopt" precies bijna niet, zo groot zijn die dingen.


En toch, die 'dikke' 'grote' 'brede' Bentley zien knallen over allerhande circuits heeft echt iets speciaal! [emoji1303]
Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden zei korneeldebruyn:

En toch, die 'dikke' 'grote' 'brede' Bentley zien knallen over allerhande circuits heeft echt iets speciaal! emoji1303.png

 

Agreed. 't Is een zalig zicht.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Nice thinking! Nog niet aan gedacht maar zou wel eens kunnen, zeker nu 't een '8 is (= nummertje hoger dan de '7 itt vroeger). Dan kunnen ze 't ook opnemen (albeit met een "low budget" en "mass production" concurrent) tegen dingen zoals Astons en Continental GT's e.d. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minutes ago, gTa said:

Nice thinking! Nog niet aan gedacht maar zou wel eens kunnen, zeker nu 't een '8 is (= nummertje hoger dan de '7 itt vroeger). Dan kunnen ze 't ook opnemen (albeit met een "low budget" en "mass production" concurrent) tegen dingen zoals Astons en Continental GT's e.d. 

Kuch, E31, kuch.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid