Ga naar inhoud

BMW G30 5 Reeks

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Op 04/06/2017 om 19:15 zei dane:

Nieuwe Individual kleuren beschikbaar op de configurator .

Mijn keuze :

cosySec?COSY-EU-100-7331c9Nv2Z7d5yKlHS9P

cosySec?COSY-EU-100-7331c9Nv2Z7d5yKlHS9P

Leuk dat hout, zie je tegenwoordig nog maar weinig in nieuwe wagens.

Geplaatst: (aangepast)
5 uur geleden zei tuscani:

blijkbaar is er wel een ED bijgekomen nu, die door de mindere co-uitstoot een beter budget toelaat.

Die was er al langer, maar is vanaf productie juli ook in 163pk versie beschikbaar (voorheen enkel 190pk)

Die kwam voorheen al interessanter uit qua TCO, nu met het gereduceerd vermogen zal hij nog interessanter zijn

aangepast door VanCamel
Geplaatst:
3 uur geleden zei VanCamel:

Die was er al langer, maar is vanaf productie juli ook in 163pk versie beschikbaar (voorheen enkel 190pk)

Die kwam voorheen al interessanter uit qua TCO, nu met het gereduceerd vermogen zal hij nog interessanter zijn

Ik wacht op de 95 pk versie.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
13 uur geleden zei Gastje:

516d met een 3 cyl turbo?

Vet.

Geplaatst:
16 hours ago, Gastje said:

Met M pack? 

Geplaatst:
13 minutes ago, The Swede said:

Met M pack? 

Lijkt me evident?

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ik loop waarschijnlijk achter wat betreft belachelijk dure en nodeloze patser "must haves" voor een puaper BMW ?

Geplaatst:
5 minutes ago, The Swede said:

Ik loop waarschijnlijk achter wat betreft belachelijk dure en nodeloze patser "must haves" voor een puaper BMW ?

Daar zorgt bmw al zelf voor, met al die nodeloze "opzetstukken", zoals de welbefaamde hockey stick, de addenda op de fake luchthappers op de voorbumper etc.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
17 minutes ago, ir_fuel said:

Daar zorgt bmw al zelf voor, met al die nodeloze "opzetstukken", zoals de welbefaamde hockey stick, de addenda op de fake luchthappers op de voorbumper etc.

Ik kan u geen ongelijk geven. Zag deze week een 5 staan in Leuven en dacht eerst van "d'r klopt iets niet, die heeft een tjoeningbumper gestoken". Bleek gewoon standaard uitvoering te zijn... Toch niet zeker dat ik helemaal fan ben van dit model. :mellow:

Geplaatst:
1 minuut geleden zei The Swede:

Ik kan u geen ongelijk geven. Zag deze week een 5 staan in Leuven en dacht eerst van "d'r klopt iets niet, die heeft een tjoeningbumper gestoken". Bleek gewoon standaard uitvoering te zijn... Toch niet zeker dat ik helemaal fan ben van dit model. :mellow:

De neus van de oude 5 was zeker aan vernieuwing toe. Maar de nieuwe is geen verbetering. Veel te pompeus/opzichtig/langgerekt. Had veel scherper/agieler getekend kunnen worden.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Vanmorgen in de file nog een nieuwe 5 met M-pack gezien, eigenlijk wel een must have vind ik. Ben je meteen van die lelijke ronde uitlaten af.

Geplaatst: (aangepast)
4 uur geleden zei The Swede:

Met M pack? 

Da zeker niet wi, moet wel koevel op den tableau en een kraakvrije editie liefst.

aangepast door Gastje
  • Vind ik leuk 1
Geplaatst:
8 uur geleden zei Kartfreak:

Vanmorgen in de file nog een nieuwe 5 met M-pack gezien, eigenlijk wel een must have vind ik. Ben je meteen van die lelijke ronde uitlaten af.

En krijg je die lelijke trapeziums id plaats :( 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
20 uur geleden zei Kartfreak:

De ronde zijn knapper.

Ik zou op mijn G30 met M Pack meteen die trapeziums willen inruilen voor hoogglanzend zwarte ronde uitlaten van de Sport Line.

• Vind ik leuk 4
Geplaatst:

Sierstukken van een 540i/d Sportline steken indien mogelijk.

Geplaatst:
Zojuist zei Phil:

Sierstukken van een 540i/d Sportline steken indien mogelijk.

True. Maar we hebben hier niet echt een politiek van te veel aanpassingen aan demo's. ;) Buiten een zwart niertje ofzo.

Geplaatst:

Goed nieuws! KW heeft de schroefkit variant 3 klaar voor de nieuwe 5. Eindelijk krijgt deze auto de stance die 'm verdient. Als ik mij een nieuwe 5 bestel, dan komt deze schroefkit er onmiddellijk onder.

Deze foto vandaag nog genomen van mijn C. Kijk eens hoe perfect in hoogte deze auto ligt, en qua comfort is het een perfect compromis tussen sport en comfort.

52f1eb548556c94d9b562e5b1a691063.jpg

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ispiri FFR6

Geplaatst:

Special voor @BMWMB

NOVATUNE-Germany-BMW-G30-with-DAEHLER-21

JMS-Tuning-BMW-5er-G30-2017-Barracud-KW-

Orbitgrey.

bmw-540i-with-m-performance-carbon-kit-s

Een M550d in deze kleurencombinatie, de Cerium grey stukken zwart gelakt en bovenstaande velgen zal toch wel extreem dik zijn denk ik.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Geen enkele velg is mooi in bovenstaande reeks

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Je begint ze in real life dagelijks een keer tegen te komen. Meestal triestige specs... en dat doet ' meer pijn' dan bij de F10. Die zag er altijd wel goed uit. De G30 heeft echt iets extra's nodig. Gisteren eentje gezien met M-pack (hoefde voor mij niet op de F10) en hij leek dat toch nodig te hebben. Was de eerste die ik mooi vond. 

Volgend jaar eens met eentje rijden.

• Vind ik leuk 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid