Ga naar inhoud

BMW G30 5 Reeks


Phil

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei The Swede:

Ge meent toch niet dat ze bij BMW de bovenste combinatie aanbieden?

En van welk model is die onderste foto? Alzeker niet de 7 want die heeft een iPad-scherm bovenop het dashboard.

Edit: cmon deed al de hele uitleg.

Karren met zo'n interieurs (beige bovenkant dashboard en evt. stuur) blijven opvallend lang staan in 2ehands. B.v. deze Alpina: tof ding langs buiten (al zijn zwarte velgen en nieren nu ook niet meteen een toonbeeld van smaak op een Alpina, imo) ... tot je de interieurfoto's ziet. Dat kan toch ook niet anders dan bijzonder hard reflecteren in de voorruit, zo'n bleek dashboard? Anyway: staat ondertussen al lang te koop, is al wat gezakt in prijs en wordt zo langzaam aan de goedkoopste die er is. Zoiets wil je toch écht niet?

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=227624997&isSearchRequest=true&ssid=15205765

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet moeilijk. Wat kosten stuur, dashboard en tellerpartij tesamen om te vervangen, 2000 euro?

Met volledig oyster interieur vind ik het nog best meevallen. 

Wel vreemd dat die Alpina ook een beige dash heeft, wetende dat de buitenkant op een Luxury is gebouwd, want ik denk dat dat dashboard enkel met een Modern Line verkrijgbaar was? Alpina is natuurlijk een buitenbeentje in het productieproces. (Edit: heeft ook de chromé sierlijst rond de aircomodule van de Luxury niet)

Op zich, bij die groene, leg er beige matten in en steek een zwart dashboard en dat ziet er al een stuk beter uit vanbinnen, ik zou ervoor gaan gTa!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gek. Nog zilveren velgen (wat op zich nog OK zou zijn want ik zou 19" willen), dan dat lelijk zwart glas eruit, de zwarte interieurlijsten vervangen door iets anders (liefst standaard Alpina-hout met 't logootje), een zwart dashboard laten steken moet massa's geld kosten, en dan nog ... heb je dat ooit live gezien, dat oyster plastic interieur? Dacia Logans geven bijna een kwalitatiever indruk... :oops: 

Ik meen me te herinneren dat bij de pre-LCI op de Alpina-optielijst de 3 exterieurvarianten (de gewone, de Lifestyle en de Luxury) apart stonden, zonder meerprijs. Dus je kon de exterieur-looks gewoon vrij kiezen, los van het interieur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Edit: cmon deed al de hele uitleg.
Karren met zo'n interieurs (beige bovenkant dashboard en evt. stuur) blijven opvallend lang staan in 2ehands. B.v. deze Alpina: tof ding langs buiten (al zijn zwarte velgen en nieren nu ook niet meteen een toonbeeld van smaak op een Alpina, imo) ... tot je de interieurfoto's ziet. Dat kan toch ook niet anders dan bijzonder hard reflecteren in de voorruit, zo'n bleek dashboard? Anyway: staat ondertussen al lang te koop, is al wat gezakt in prijs en wordt zo langzaam aan de goedkoopste die er is. Zoiets wil je toch écht niet?
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=227624997&isSearchRequest=true&ssid=15205765

Op deze valt dat interieur best mee vind ik, ik zou niet twijfelen gTa!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26-11-2016 om 13:19 zei Tommie:

Pure waanzin, dat interieur. Hebben ze gelukkig snel weer afgevoerd. :sick:

En die op de configurator heeft dan nog geen navi, krijg dat als overname :lolz: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎27‎/‎11‎/‎2016 om 20:51 zei Framfy:

Een wit (beige) stuur vind ik wel héél lelijk.

Das nog zacht uitgedrukt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid