Ga naar inhoud

BMW G30 5 Reeks


Phil

Aanbevolen berichten

33 minutes ago, Rabbit said:

Ik zou ook voor dat blauw gaan. Carbonzwart echt wat beu gezien

Ik vind het een van de leukste kleuren op alle modellen, na 2,5 jaar nog steeds blij met mijn keuze voor Mediterran op de 1 :D 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Voorkant vond ik niet écht nodig, best knappe snoet, nu.

't Is vooral bij de touring achteraan nodig, daar blijf ik iets niet helemaal juste vinden.
Wat kleinere achterlichten zou niet misstaan ... maar dat zullen ze niet doen, lijkt me.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Ik reed hier gisteren op de M25 achter een G30 530i (niet 530e). Wist niet eens dat dat nog bestond. Atmo 3.0 6L versie van de motor van de 540i ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voorkant vond ik niet écht nodig, best knappe snoet, nu.
't Is vooral bij de touring achteraan nodig, daar blijf ik iets niet helemaal juste vinden.
Wat kleinere achterlichten zou niet misstaan ... maar dat zullen ze niet doen, lijkt me.

Verschil tussen mijn E39 en G31 van een collega. :D

946009a7ace7291db6b1d2fdbb2f772a.jpg

a9815a3a2a52678771a71d5630dd61a3.jpg
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • 1 maand later...
59 minutes ago, Jenkins said:

Ik werd al wat ongerust omdat hij op de foto’s bovenaan de pagina nog ‘gewone’ velgen had. 

Dat is geen M5 natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk je dat er wijzigingen zullen zijn in het interieur? Sinds ze toch al de nieuwe displays en stuur hebben sinds vorig jaar.
@Phil

Verstuurd vanaf mijn Nokia 8.1 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2/2/2020 om 12:31, Stancke zei:

Koplampen zullen deze worden van de 3-reeks. Achterlichten worden à la nieuwe BMW X5

BMW M5 facelift - spyshot 1

BMW M5 facelift - spyshot 2

BMW M5 facelift - spyshot 3

BMW M5 facelift - spyshot 5

BMW M5 facelift - spyshot 9

Dan wordt de touring ook direct van zij. grootste minpunt afgeholpen: die banale achterlichten

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Phil, de afgelopen weken ben ik al 2 G3x'en tegengekomen met M-pack in glaciersilber, is dat nu wel mogelijk of zijn die mensen zo gek om de meerprijs daarvoor te betalen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik configureerde voor de leut eens een X5 onlangs, tis eigenlijk maar triestig hoe weinig kleuren je daar op kan kiezen. Zilver vond ik al niet terug bvb... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 hours ago, vince522 said:

@Phil, de afgelopen weken ben ik al 2 G3x'en tegengekomen met M-pack in glaciersilber, is dat nu wel mogelijk of zijn die mensen zo gek om de meerprijs daarvoor te betalen.

Gek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, Rabbit zei:

Dan wordt de touring ook direct van zij. grootste minpunt afgeholpen: die banale achterlichten

Is nog maar te zien of de touring-achterlichten ook effectief gewijzigd worden. Als dat economisch gezien niet rendeert, gaan die dat niet doen, hé. Wat zou 't aandeel tourings zijn in de totale '5-productie? 1 op 10 of 1 op 8 ofzo?

Da's de reden waarom b.v. bij de E46 touring de facelift achteraan niets wijzigde (behoud van de oude bumper met de lelijke verticale plasticstreep en van de oude achterlichtindeling).

 

Ik hoop het ook wel, want de achterkant is de zwakste zijde van de '5 touring, de kant die mij tegenhoudt om de kar yum te vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden, gTa zei:

Is nog maar te zien of de touring-achterlichten ook effectief gewijzigd worden. Als dat economisch gezien niet rendeert, gaan die dat niet doen, hé. Wat zou 't aandeel tourings zijn in de totale '5-productie? 1 op 10 of 1 op 8 ofzo?

Da's de reden waarom b.v. bij de E46 touring de facelift achteraan niets wijzigde (behoud van de oude bumper met de lelijke verticale plasticstreep en van de oude achterlichtindeling).

 

Ik hoop het ook wel, want de achterkant is de zwakste zijde van de '5 touring, de kant die mij tegenhoudt om de kar yum te vinden.

Dat Zou dan toch eigenlijk helemaal vd pot gerukt zijn. Andere designrichting per achterkant touring/sedan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid